Etuiskarin "liukupalat"

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja nappula
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

nappula

New member
Terve teille,

Purin Yamaha Thunderacen etuhaarukan stefojen vaihtoa varten niin huomasin, että sisemmän ja ulomman putken "liukupalat" olivat kuluneet epämääräisesti.

Kaveri näytti Hondansa paloja, jotka olivat kuluneet vain tasaisesti loppuun, mutta näissä oli pintaa tosi paljon, mutta molempien alareunasta teflonpinnoite kulunut kokonaan pois. Ei mitenkään tasaisesti, vaan ihan kunnolla lähtenyt pinnoite pois noin neljänneksen verran koko palan leveydestä.

Mikäs kummajainen tuon voi aiheuttaa??

Toinen kysymys onkin että millä pesen iskunvaimentimen osat kun sitä teflon nöyhtää on kaikki paikat täynnä??

Itse putsasin ne putket Wurthin liuttimella ja lopuksi hyvä huuhtominen... Ne liukuholkit menevät rikki siinä avausvaiheessa joten ei syytä huoleen... käyt vaan ostamassa uudet 20 euron pari hintaan... sen ylemmän laitat paikalleen käyttäen vanhoja apuna ja varmistat tuurnalla ja varovasti vasaralla naputtamalla että on pohjassa... oikaiset sen prikan suoraksi ja sitten stefaan runsaasti vaseliinia ja painat stefan paikalleen...

Kiitos tiedoista
bowdown.gif

Miten muuten projekti? Onko ässä jo hiilikuidun ympäröimä?

Perjantaina lähdetään kohti Tamperetta hiilari tankki paikallaan sekä osa katteista valmiina paikallaan... Kaikkea ei saa valmiiksi ei sitten millään... (tumpelo kun olen)

Mitkä liemet laitoit keulaan... Meinaan vaan että mun painosella jannulla 15W tuntuu hyvältä ratkaisulta...

Back