Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Noniin just... Vanhoissa ratarenkaissa on keskellä kuviota lähes yhtäpaljon kuin uusissa kumeissa ja pito todella hyvä. Hiukan isommilla paineilla kun ajelee niin kestääkin pitkään. Ja ei ole hinnalla pilattuja...Siis ihan tavalliseen katuajoon, ei mihinkään radalle.
Eikös Metzelerin z6 oo ihan vastaavaDiablo Corsat alle! Etkä varmasti pety![]()
Eikös Z6 oo enemmän tourinkirengas? Diablo Corsa on 50% kadulle / 50% radalle...Eikös Metzelerin z6 oo ihan vastaavaDiablo Corsat alle! Etkä varmasti pety![]()
![]()
Aika saatuvus. Mulla oli cebarissa Diablo takana ja se kului pois noin 6-7tkm matkalla.Itse olen ajanut 600rr:llä nyt reilut 10000km Diablo Corsa edessä ja Diablo takana. Vielä on reilusti pintaa jäljellä molemmissa päissä ainakin 5000km ajoon joten uskaltaisin kulutuskestävyyden puolesta suositella tuota Diablo Stradaa.
Samoista tehtaista nuo kuitenkin taitavat molemmat tulla ulos.Strada taitaa olla lähes sama rengas kuin Metzelerin Z6 mutta en ole varma koska en ole kokeillut sitä rengasta.
Toi Pilot road siinä edessä onkin, mutta on ennen aikojaan kulunut aalloilleJos kaveri etsii katurengasta cebariin niin ei varmaan kannata ehdotella Diablo Corsia. Ennemminkin Diablo Strada, Michelinin Pilot Road tms.
Toi oli varmaan mun syntini. Ajoin Diabloa kadulla 2.5 paineilla. Nyt olen pitänyt Stradaa 3.0 mutta saa nähdä pitääkö alentaa paineita aluksi ennen kuin lämpimät kelit saapuvat.Paineet on olleet matka-ajossa n.3bar ja radalla muistaakseni ~2,3bar. Radalla olen kylläkin käynyt vain pari kolme kertaa noilla renkailla.
Mun pyörässä on myös suositusarvoina 2,5bar mutta isoilta pojilta kuulin että kannattaa nostaa jonkin verran. Sit kun mutkateitä ajelen niin olen kyllä laskenut tuonne 2,5bar ja välillä ne on sitten "unohtuneet" siihen kun on tullut pelkkiä työmatkoja ajeltua.Toi oli varmaan mun syntini. Ajoin Diabloa kadulla 2.5 paineilla. Nyt olen pitänyt Stradaa 3.0 mutta saa nähdä pitääkö alentaa paineita aluksi ennen kuin lämpimät kelit saapuvat.