Ajattelin kerätä tähän ketjuun Caponordin ominaisuuksia / vikoja.
1- Ruskeat virtaliittimet penkin sekä tankin alla.
Vaihdettava parempiin. Sulavat ennen pitkää.
2-Virran tasaaja.
Vanhaa tekniikkaa lataa huonosti ja käy kuumana. Sippaa ennen pitkään.
Honda CBR 600 R -06 ylös, mosfet versio käy tilalle pienellä modilla.
Samalla pääsee eroon ruskeista liittimistä. Multa löytyy uusi vakio tasaaja jos joku tarvitsee!
3- Tankin sisäiset bensaletkut kulahtaa ja aiheuttaa sammumisia.
Uudet letkut Motonetista. Pitää kestää myös ulkopuolelta bensaa!!!
4- Bensapumpun johtojen läpivienti tankin alla hapertuu ajan kanssa. Jolloin tankissa oleva vesi pääsee
hapettamaan johtojen liitokset. Jos putsaa ja juottaa liitokset kuntoon, on löydettävä tiivistemassa
tilalle joka kestää etanolibensiiniä. Muuten uusi johtosarja varaosana.
5- Sivujalan turvakytkin alkaa temppuilemaan ajan kanssa. Sen voi ohittaa tai uusia.
6- Etujouset vakiona hieman liian löysät. Vaihtoehtoja jäykemmiksi monia.
7- Kampiakselin asennontunnistin saattaa hajota. Sammuilee ajosta. Sen saa selville mittaamalla ja lämmittämällä sitä
kuumailmapuhaltimella
8- Puolat kulutustavaraa. Orggikset maksaa maltaita, mutta Motonetista pikku modilla Ranskalaisten V6 moottoristen
puolat 38€ /kpl käy
Tässä nyt muutama aluksi. Kerätään lisää kunhan keksitään
1- Ruskeat virtaliittimet penkin sekä tankin alla.
Vaihdettava parempiin. Sulavat ennen pitkää.
2-Virran tasaaja.
Vanhaa tekniikkaa lataa huonosti ja käy kuumana. Sippaa ennen pitkään.
Honda CBR 600 R -06 ylös, mosfet versio käy tilalle pienellä modilla.
Samalla pääsee eroon ruskeista liittimistä. Multa löytyy uusi vakio tasaaja jos joku tarvitsee!
3- Tankin sisäiset bensaletkut kulahtaa ja aiheuttaa sammumisia.
Uudet letkut Motonetista. Pitää kestää myös ulkopuolelta bensaa!!!
4- Bensapumpun johtojen läpivienti tankin alla hapertuu ajan kanssa. Jolloin tankissa oleva vesi pääsee
hapettamaan johtojen liitokset. Jos putsaa ja juottaa liitokset kuntoon, on löydettävä tiivistemassa
tilalle joka kestää etanolibensiiniä. Muuten uusi johtosarja varaosana.
5- Sivujalan turvakytkin alkaa temppuilemaan ajan kanssa. Sen voi ohittaa tai uusia.
6- Etujouset vakiona hieman liian löysät. Vaihtoehtoja jäykemmiksi monia.
7- Kampiakselin asennontunnistin saattaa hajota. Sammuilee ajosta. Sen saa selville mittaamalla ja lämmittämällä sitä
kuumailmapuhaltimella
8- Puolat kulutustavaraa. Orggikset maksaa maltaita, mutta Motonetista pikku modilla Ranskalaisten V6 moottoristen
puolat 38€ /kpl käy
Tässä nyt muutama aluksi. Kerätään lisää kunhan keksitään
Viimeksi muokattu:
no suomenpikaliitin firmasta samanlainen 10 euroa,et ei näköjään aina kannata luottaa merkkiliikkeeseen vaan tutkia ensin netin ihmeellisestä mailmasta ettei ihan tule kusetetuksi 


