Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Noi tarjoukset on EuroBikerin omia tarjouksia, jotka ovat voimassa vain heiltä suoraan ostettaessa, eli käytännössä maahantuoja tyhjentää varastoaan ennen seuraavaa kautta, koska malliston muutoksia yms. on tulossa. Jälleenmyyjillä on sitten omat tarjoukset (jos on).Onko tietoa onko tarjoukset vain mechelininkadulla vai
myös esim. auto-bikessä?
Joo, hinta aikalailla kohdallaan. Se helpotti ostopäätöstä kummasti...tulis nyt vaan se kevät että pääsis kokeilemaan ihan oikeassa ympäristössä.Kouvolassa kävin Moto Bikessa katsomassa tuota samaa pukua.Oli alennettu 459 €, eli edullinen tuo kyllä oli sielläpäin.Täällä ei ollu kylläkään kun lasten kokoja..
Hei eikös sitä vois tyypätä fillarin kaa tai stigan kaa pulkkamäessä.Ois ihmisilläkin jotain mitä kattoa...Joo, hinta aikalailla kohdallaan. Se helpotti ostopäätöstä kummasti...tulis nyt vaan se kevät että pääsis kokeilemaan ihan oikeassa ympäristössä.Kouvolassa kävin Moto Bikessa katsomassa tuota samaa pukua.Oli alennettu 459 €, eli edullinen tuo kyllä oli sielläpäin.Täällä ei ollu kylläkään kun lasten kokoja..
Mulla kans jännitystä keväällä jotta mahtuuko se tilattu Richan kokohaalari päälle. Takilla mitoitin sitä hiukan ja se meni just ja just päälle joten kait se haalarikin mahtuu...tilattua tuli yksiosainen. katsotaan mahtuuko 52![]()
Mahtaiskohan 180/95 mittaselle löytyä kokoja. MItenkä noissa Sweepissä nuo mitoitukset ylipäänsä menee? Siis ovatko esim. 54 koon puvut yhtään saman kokoisia kuin esim Dainesen vastaavan kokoiset. Olisi kiva hiukan tietää ennen kuin lähtee turhaan ajelemaan ja sovittamaan jos kerran isoja kokoja ei ole.Kävin testaamassa mustaa Sweeppiä 2-osasta ja ei mahdu edes suurin kokoOnko mut tuomittu ajamaan Goret päällä vittu. No kengät ja hanskat ostin. Oli muuten hyvä palvelu että tekee mieli mennä uudestaankin![]()
![]()
Tietääkö joku löytyykö jostain nahkapukua suurempaa kuin koko 60, niin ja vielä valmiina ettei tarvitse teettää?
Mahtaiskohan 180/95 mittaselle löytyä kokoja. MItenkä noissa Sweepissä nuo mitoitukset ylipäänsä menee? Siis ovatko esim. 54 koon puvut yhtään saman kokoisia kuin esim Dainesen vastaavan kokoiset. Olisi kiva hiukan tietää ennen kuin lähtee turhaan ajelemaan ja sovittamaan jos kerran isoja kokoja ei ole.[/QUOTE]Tietääkö joku löytyykö jostain nahkapukua suurempaa kuin koko 60, niin ja vielä valmiina ettei tarvitse teettää?
Joo kysyin teetetyn hintaa. Kuulemma tonnin paikkeilla eli saa siihen hintaan jäädä. Kyllä mä luulen että 180/95mahtuu varmasti joku suuremmista koista. Itse oon sellainen 184/110.Noista yläpään mitoituksista en osaa sanoa, mutta jos sopivaa ei löydy, kohtuuhintaan on saatavana mittatilausvermeet, ei ole ainakaan gore-texeihin sen takia ketään tuomittu.
Mulla tuo 2-osainen puku kokoa 52. Ite oon 170/70 eikä sinne kyllä hirveästi vaatetta väliin mahdu.tilattua tuli yksiosainen. katsotaan mahtuuko 52![]()
No on ihme koot kun toi 52 pitäs pituudeltaanMulla tuo 2-osainen puku kokoa 52. Ite oon 170/70 eikä sinne kyllä hirveästi vaatetta väliin mahdu.tilattua tuli yksiosainen. katsotaan mahtuuko 52![]()