• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Euro biker

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja viltsu
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
tilattua tuli yksiosainen. katsotaan mahtuuko 52
smile_org.gif
Mulla tuo 2-osainen puku kokoa 52. Ite oon 170/70 eikä sinne kyllä hirveästi vaatetta väliin mahdu.
ei mahtunut. vaihtoon tulee 54. dainesen puvuissa sama homma eli kyllä ne koot aika lähellä dainesea ovat.
koko on 173/82. vatsaakin löytyy
biggrin.gif

hartioista ja reisistä oli kaikkein tiukin.

AAAAAAAAAAAAARRRRRRGGGGGGGGHHHHHHHH!

Ei niitten pukujen kuulu mitään toppavaatteita olla, nahkapuku kaiken lisäksi muotoutuu melkoisen paljon käytössä. Ei mene kauaa, kun 170 cm pitkä kaveri huomaa 54 kokoisen puvun roikkuvan ihan sikana...

Dainesen yksiosainen ei mahdu, koska se on leikattu erittäin kyykkyyn asentoon. Puku on oikean kokoinen, jos sen kanssa ei kykene seisomaan suorassa, hihojen ja lahkeiden pituudet on ok ja väliin ei mene muuta kuin ohut sporttikerrasto. Tämä siis uudelle puvulle...

Vertailun vuoksi:

182/82 ja Dainesen puku on kokoa 52 (myös kaksi edellistä olivat)!
wink.gif

Rasva puvun pintaan ja noin 60-70 asteiseen saunaan istumaan lauteille sellaseen sopivaan ajoasentoon... siellä se muotoutuu ja muokkautuu käyttäjälle sopivaksi...
tounge.gif

Rasva puvun pintaan ja noin 60-70 asteiseen saunaan istumaan lauteille sellaseen sopivaan ajoasentoon... siellä se muotoutuu ja muokkautuu käyttäjälle sopivaksi...
tounge.gif
Äläkä unohda saunavastaa
idea3.gif

062802jumpie_prv.gif
:jippikaijee:Huomenna käyn hakemmassa uuden ruukun, sikamakee mattamusta streetfighteri
062802jumpie_prv.gif
Itse asiassa toi sauna homma toimii... Niin vaikeaa kuin se onkin uskoa... Rasva imeytyy paremmin lämpimässä ja puku muotoutuu paremmin kuskille...

Rasva puvun pintaan ja noin 60-70 asteiseen saunaan istumaan lauteille sellaseen sopivaan ajoasentoon... siellä se muotoutuu ja muokkautuu käyttäjälle sopivaksi... :p
Äläkä unohda saunavastaa :ajatus:

:jippikaijee: :jippikaijee:Huomenna käyn hakemmassa uuden ruukun, sikamakee mattamusta streetfighteri :jippikaijee:
Itse asiassa toi sauna homma toimii... Niin vaikeaa kuin se onkin uskoa... Rasva imeytyy paremmin lämpimässä ja puku muotoutuu paremmin kuskille...
Tai mitä jos vaan odottelis ajokautta?

Kyllä se venyy ihan kerpeleesti, issellä pari kesää käytetty Kushitanin yksiosainen puku joka oli uutena niin tiukka, että olisin halunnut ostaa isomman, mutta onneksi asiantunteva myyjä ei isompaa suostunut myymään. No onneksi näin, sillä nyt tuo makkarankuori on venynyt juuri oikeaan kokoon ja muotoon kroppaani (ja ajoasentoon) nähden.

Eli ei kannata tosiaankaan ostaa mitään kasvunvaraa eikä verkkapukutilaa nahkapukuun.

br, Mikko

tilattua tuli yksiosainen. katsotaan mahtuuko 52
smile_org.gif
Mulla tuo 2-osainen puku kokoa 52. Ite oon 170/70 eikä sinne kyllä hirveästi vaatetta väliin mahdu.
No on ihme koot kun toi 52 pitäs pituudeltaan
sopia n. 180 kaverille.
Ei todellakaan tarvi sopia vaatetta väliin.. eihän ne mitään Gore lakanoita ole!

miul on 52nen Cloverin 2-osanen ja alussa tuntu ettei sää sovi sitte niin millään, pakko oli ostaa ku halvalla käytetyin sain.. no kesällä alko jo tuntuu et se lepattaa päällä.. enkä oo ku 179/90+ tällä hetkellä ja toissailtana sopi iha helposti päälle

JOs vaan sopii päälle niin eka ajokerta sateessa tekee ihmeitä
smile_org.gif

taikaviitta

IXS Nahkoja Saksasta:
Bantan 399,- (duellilla 785,-)
Firebird 599,- (duellilla 880,-)
Valiant 349,-

Uusien mallien alta...

biker-land.de

Katotaa mitä tulee... Kellään käyttökokemuksia Bantanista?

Voi veljet! Oon tässä jo pitemmän aikaa miettiny nahkojen ostoo.. nyt ajattelin kyllä lopettaa miettimisen ja tilailla tommosia tuolta saksanmaalta..
En oo koskaan mitään sieltä tilaillu, joten kysynkin;
Minkälaisia toimituskuluja tulee? Jos nahkapuvunkin tilaa niin mitä joutuu makseleen? Ja kauankohan kestää noin.. Ja mitäs jos ei ookka oikeen kokonen? Varmaan turha kuvitella vaihtavansa.. Missäs noita vois käydä testaan.. Vai pitääkö vaan arpoo..

Niin paljon kysymyksiä, niin vähän vastauksia..
wink.gif

Tilasin bantanit, kustannuksia 25 euroo ja pankin tilisiirto/palvelumaksu 2,50 euroo. Paketti kuitenkin painaa 10kg. Eli bantaneille jäi kuluinen 426,5€.

Huono puoli on kyl se että Visalla ei pysty tossa puljussa maksamaan joten katotaan kuin äijän käy. Periaatteessa EU:n sisällä ei pitäs suurta huolta olla.
Tilausvahvistussähköpostissa oli pankkiyhteystiedot ja kävin pankissa maksamassa. Erillistä korvausta toiseen euroalueen maahan tehdystä tilisiirrosta ei saa enään periä.
Jos ei ois ollu noin halvat, en ois ilman VISAa varmaan ostanu. Ehkä huolehdin suotta..

Homma toimii Eurobikerissa.
Kesällä ostin S2R-hanskat, joista toisesta suht pian alkoi nimettömän ja pikkurillin välinen sauma repsottaa n. sentin matkalta. Ajattelin käydä asiasta valittamassa, mutten saanut aikaiseksi ja ajelin sellaisenaan kauden loppuun, vika kun ei siitä näyttänyt enää pahenevan.
Viikko sitten tuli vihdoin hanskojen kanssa liikkeessä piipahdettua. Myyjä otti hanskan mukisematta korjattavaksi ja kehoitti tulemaan viikon päästä takaisin.
Tänään kävin uudestaan, ja sain kuulla, että eivät olleet viitsineet korjata hanskaa. Myyjä läväytti uudet hanskat tiskiin ja minä kiitin ja kumarsin.
thumbs-up.gif
smile_org.gif
062802jumpie_prv.gif

Viisi tähteä Eurobikerille asian hoidosta.

Tilasin bantanit, kustannuksia 25 euroo ja pankin tilisiirto/palvelumaksu 2,50 euroo. Paketti kuitenkin painaa 10kg. Eli bantaneille jäi kuluinen 426,5€.

Huono puoli on kyl se että Visalla ei pysty tossa puljussa maksamaan joten katotaan kuin äijän käy. Periaatteessa EU:n sisällä ei pitäs suurta huolta olla.
Tilausvahvistussähköpostissa oli pankkiyhteystiedot ja kävin pankissa maksamassa. Erillistä korvausta toiseen euroalueen maahan tehdystä tilisiirrosta ei saa enään periä.
Jos ei ois ollu noin halvat, en ois ilman VISAa varmaan ostanu. Ehkä huolehdin suotta..
Pistäpä päivitystä miten homma toimi? Olen itsekin katsonut Bantaneja ja kävin jopa kokeilemassa niitä messuilla.

Sovitin kokoja 52 ja 50, ja katsoin oikeaksi kooksi pienemmän eli 50 (itse olen 170/70). Nyt alkoi mietityttämään josko olisi pitänyt yrittää repiä päälle vielä se 48... ''Kun se kumminkin venyy ja sausassa muotoutuu''.

Laittakaahan Bantanin käyttäjät vinkkiä, tulisiko tilattua liian iso jos ottaisin 50:n?

Back