• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Excel-taulukko venttiilien säätöön...

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja leeman
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

leeman

New member
Kyhäsin pikaisesti tuollaisen excelin taulukon joka on ihan kiva apu venttiilien säädössä.

Sitä voi myös käyttää ihan manuaalisesti paperille tulostettuna muistilappuna, mutta jos on mahdollisuus käyttää sitä tietokoneelta niin aina parempi. Kyseessä on v1.0, mutta itse sitä käyttäneenä olen huomannut sen hyödylliseksi. Käyttö on helppoa kun vaan hetken taulukkoa tutkailee.

Nyt siis tämä monimutkaistakin monimutkaisempi tilastoimistyökalu vapaasti kaikkien pyörien kanssa ahertavien käyttöön...
smile_org.gif

Tässä linkki lataussivulle.

...sun serveris ei löydä tota nimeä > ei voi ladata  
mad.gif
 Editoi se taulukon nimi, niin ettei siinä ole ääkkösiä eikä tyhjiä välilyöntejä!

Vaan eipä ainakaan mun kone avaa sitä.Olis ollut mukava nähdä kaverin maailmaa mullistava oivallus.
withstupid.gif

Ei toimi minulla. :tyhmäminä:Olisin kokeillut,mutta kone ei avaa.Tulee vain ruutuun ettei löydy oikeeta ohjelmaa. :vihainen:Elikkä :hanuria:koko homma.Taidan laatia oman ja vielä paljon paremman.
033102bebe_1_prv.gif

kyl se mulla toimii, kuten se kuuluisa junan vessa... miski sitten ei toisilla
nixweiss.gif
confused_orig.gif
oliskos jotenki kiinni kekseistä tai jotain?

Päivän työpanos meni harakoille valvotun viimeyön jälkeen.Onni matkassa että palkka juoksee kuten kansanedustajalla eli tili tulee vaikkei mitään tehnytkään.
Sain sen venansäätö sivun kuvan näytölle mutta mitään toimintaa siihen en saanut.Eli ohjelma mikä sitä pyörittää puuttuu.Mistä voin imuroida ohjelman mikä avaa sen.Tietoa otetaan vastaan.
sad_orig.gif

Eli ohjelma mikä sitä pyörittää puuttuu.Mistä voin imuroida ohjelman mikä avaa sen.Tietoa otetaan vastaan.
sad_orig.gif
Siinähän se otsikossa jo lukee.. Microsoft Office Excel. Tuon saa kaupasta isolla rahalla.. tai sitten alan sivuilta vaikka torrenttina.. Mikkisoftalla on tosin ilmainen apuohjelma jolla pystyy lukemaan excel-taulukoita, muttei pysty editoimaan niitä.

Toimiskohan tuo Open Office ohjelmalla..?

062802jumpie_prv.gif
Olinpas minä jälleen kerran älykäs.Vain hitunen ulkopuolista apua ja taulukko toimii kuin unelma.Tosin limittialue minkä sisällä hyväksytty arvo puuttuu.Taidan kokeilla ehdollisen kaavan lisäämistä siihen.
Kiitoksia Earthend avusta.
Kansalaisten puolesta työskentelevä k.edustaja P.Ölkkypää.
withstupid.gif

Eli ohjelma mikä sitä pyörittää puuttuu.Mistä voin imuroida ohjelman mikä avaa sen.Tietoa otetaan vastaan.
sad_orig.gif
Siinähän se otsikossa jo lukee.. Microsoft Office Excel. Tuon saa kaupasta isolla rahalla.. tai sitten alan sivuilta vaikka torrenttina.. Mikkisoftalla on tosin ilmainen apuohjelma jolla pystyy lukemaan excel-taulukoita, muttei pysty editoimaan niitä.

Toimiskohan tuo Open Office ohjelmalla..?
open office orgin kanssa tuo toimii.

Back