• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

EXUP 1000

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja redsnake
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

redsnake

New member
Huu,

Ostin tuossa muutama kk sitten -90 1000 EXUP.in,ja ajattelin että voisi tietenkin jonnekin viedä säädettäväksi,huollettavaksi ja penkitettäväksi koko ruojake,kun en koko vekottimesta tiedä yhtään mitään.Germaanit ovat sille kai jotain tehneet,,,
Mihnäs tällaisia toimenpiteitä pk-seudulla harjoitetaan,ja mihin hintaan?
ghostface.gif
 
Isällä on kans -91 1000 fzr exup. Sille myös germaanit "jotain" tehneet. Mitattu 155 takapyörältä
tounge.gif
 
Niistä aina tiedä,,sakemanneista.
nixweiss.gif

Nooh näkee viikon päästä miten burnaa,ja tuhmuuksia tekee
Mul autokin saksasta,no,hyvä onkin,ihan sattumaa et tää mopokin tuli sielta.
.
 
Ei kai sitä ole kukaan mennyt purkamaan ja kattonu. Tuttu toi sen joskus 4-5v sitten saksasta ja oli käynyt sitten suomessa penkittämässä. Ite en oo sillä ajanut joten ei oikein ole vartailupohjaa pitääkö tuo sitten paikkaansa.. Viitosella vielä nostaa keulaa kiihdyttäessä ja kulkee sen mittarin tappiin. Joku joka noilla on ajanut voisi sitten kertoa, että tekeekö se saman vakiona.
 
Ei kai sitä ole kukaan mennyt purkamaan ja kattonu. Tuttu toi sen joskus 4-5v sitten saksasta ja oli käynyt sitten suomessa penkittämässä. Ite en oo sillä ajanut joten ei oikein ole vartailupohjaa pitääkö tuo sitten paikkaansa.. Viitosella vielä nostaa keulaa kiihdyttäessä ja kulkee sen mittarin tappiin. Joku joka noilla on ajanut voisi sitten kertoa, että tekeekö se saman vakiona.
5:lla nostaa keulaa kaasusta??  
tounge.gif
Mitkä välitykset?

Kumma juttu, kun esim. K5 jossa on n. 170hp takarenkaalla täysputkella, ja on lyhyempi pyörä, ei nosta vakiovälityksellä edes kakkosella puhtaasti powerwheelietä
wink.gif
 
En tiiä nostaako kaasusta vai millä kytkimen ränkkäämisellä, kun en edelleenkään ole itse sillä ajanut. Power wheelietä hiukka epäilen
tounge.gif
Että se sit siitä. Vois koittaa käyttää penkissä sitä tuossa kesällä. Ei mee ihan mutuks ja kuulopuheiksi.
 
En tiiä nostaako kaasusta vai millä kytkimen ränkkäämisellä, kun en edelleenkään ole itse sillä ajanut. Power wheelietä hiukka epäilen  
tounge.gif
Että se sit siitä. Vois koittaa käyttää penkissä sitä tuossa kesällä. Ei mee ihan mutuks ja kuulopuheiksi.
Joo, jos sillä saa edes repimällä keulan vitosella ylös, niin sekin on jo uskomaton suoritus vakiovälityksillä
cool.gif


Usein jutut, että kuinka helposti joku keulii, ovat todella rajusti liioiteltuja. Jopa lehtijutuissakin!
 
Ei kai sitä ole kukaan mennyt purkamaan ja kattonu. Tuttu toi sen joskus 4-5v sitten saksasta ja oli käynyt sitten suomessa penkittämässä. Ite en oo sillä ajanut joten ei oikein ole vartailupohjaa pitääkö tuo sitten paikkaansa.. Viitosella vielä nostaa keulaa kiihdyttäessä ja kulkee sen mittarin tappiin. Joku joka noilla on ajanut voisi sitten kertoa, että tekeekö se saman vakiona.
Hyvä juttu että jollain fzr liikahtaa noin kivasti...mun fzr ei.
 
Pakko kyllä kattoo välitykset siitä enskerran kun käyn kyläilemässä. Sillä selittyy ainakin se kiihtyvyys ja huiput mittarin mukaan. Pitää kysellä samalla sitä dynopaperia, jos sattus jollakin jemmassa se olemaan.
 
Vitosella nousee keula... Anna se vitonen jollekkin bodarille niin se nostaa keulaa siitä Jammusta. Kyllähän se on taivaan tosi ettei ilman ylikokoon porausta 155 lukemia löydy siitä takaselta ja silloinkin pitäisi kansi olla tehty ja putkisto mallia kokoränni. Mulla on odotukset noi 155 takaselle ja koneeseen on tehty todella paljon muutoksia ja ei se keuli kaasusta kuin kakkosella ihan oikeasti.
 
Voihan se kyllä olla, että aika on kullannut penkkituloksen ja tehot olikin koneelta. Välitykset on niin tiheät, että kiihtyy pirusti ja mittari näyttää 50 km/h liikaa
smile_org.gif
Turha tätä on puida kun ei ole faktoja. Menee vaan turhaksi paskan jauhamiseksi.
 
Yksi fakta lisää tähän soppaan. Tuon ikäisten Jammujen mittarit ottavat tietonsa eturenkaalta ei vaihdelaatikosta. Joten välitysten vaihto ei vaikuta mittarivirheeseen. Monesti nou lukemat ja keulimiset muuttuvat parin oluen jälkeen ja aika monesti kultaa muistoja... No hard feelings
wink.gif
 
Joo kiitti,olikin vitusti apua
033102bebe_1_prv.gif

Tais kadota koko juttu jonkun muun kuulopuheisiin,,,
talktohand.gif
No, ei toi kysymyskään ollu ihan helpoin vastata  
biggrin.gif
 

Kyllä täällä pk-seudulla harjoitetaan juuri niitä toimenpiteitä mitä haluat, hinta sen mukaan mitä kaikkea tehdään.

Vanhassa pyörässä on äkkiä enemmän tehtävää kuin öljynvaihto, mutta mitä kaikkea haluat sille tehtävän, on enimmäkseen sinusta kiinni (paljonko haluat maksaa).

Eli sanotaan että satasesta ylöspäin  
wink.gif
 
No,eihän siinä nyt mitään vaikeaa ollut,vai oliko?
Kysyin vain säätöä,penkitystä,ja ehkä pientä viriä suuttimilla jne,jos sellaista pystyy tuohon tekemään,tai sit pannaan vaikka tbo jos ei riitä,kerpele.
Aika helpostihan tuosta sen 200 ulos saisi vai eikö?
kynttila.gif
 
Noinko on? Ei nyt ainakaan luulis olevan vaikeata,,,olen ehkä,ja tietenkin väärässä,,,
Jos viilaa vähän antaa,ja isommat venat?
 
Vapaasti hengittävänä melkoisen vaikeeta päästä noille lukemille
nixweiss.gif

Ahdin tai kaasut kiinni niin sitten alkaa olla helpompaa
 
Back
Ylös