Face to face..................

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Boxeri
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Boxeri

New member
Moikka!
talktohand.gif

MP-08 on taas tulollaan. Ja todennäköisesti jokainen käy siellä ajallaan. Täällä foorumissa monellekin on tullut ns. puoli - tai ainakin
"neljännestuttuja", joita mahd. haluaisi tavata.

Taitaahan ne .org:n pippalot olla yleensä messujen aikaan. Mutta pienempi muotoinenkin tapahtuma olis OK.

Itsekin käyn "kivikylässä" täältä järvisuomesta käsin päiväselti.
Mutta esim. Shop.moottoripyörä.org myyntipiste voisi olla sopiva
"kokkaripaikka". Täällä olisi kiva turista " Väinöjenkin" kanssa poissulkematta muitakaan alanharrastajia.

Lauantaina pitäisi kerhobussin kurvata Messukeskuksen nurkille, joten ainakin yksi Wäinöilijä paikalta löytyy.

Lauantainakin taitaa Tikkurilasta päästä junalla Pasilaan, joten tapaaminen sopii mainiosti.

Minä väinöistä mitään tiedä, mutta muuten voisi olla mukava tavata .ORG! -poppoota noiden messujen tiimellyksessä. Ite olen tulossa perjantaina paikanpäälle... Aikaisella junalla sinne ja viimeisellä takasin
062802jumpie_prv.gif

OIJOIJJOI kun noita messuja jo kovasti odottelee, jos läksis taas kuolaileen ZZR 1400
lookaround_orig.gif
, enää ei puutu kuin lupa mammalta
blush.gif

Näyttäs näin meikäläisen horisontista katsoen, että näyttelypäivä on perjantai. Olen monesti ollut kimppakyydillä (bussi) lauantaisin.

On tullut uhottua, etten hilaa itseäni lauantain tungokseen...
Tuotteisiin tutustuminen on mahdotonta...... eli haittana on p....jen (toinen kirj.on kylläkin y) paljous paikanpäällä...
tounge.gif

Back