Farkuilta näyttävät ajohousut

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja villero
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

villero

New member
Eli pienoinen pakkomielle on syntynyt saada kulmilla räppäilyyn farkuilta näyttävät ajohousut. Rukan (ylihintaiset) Goretexit löytyy jo, mutta jotkut vahvistetut housut olisi kiva löytyä ei niin "totiset" kamat, silloin kun siirtyminen on lyhyt, ja itse päämäärä on tärkeämpi. Helsingissä asustelen, joten liikkeissä olisi kiva testata.

Hinta voisi pysyä alle 200 euron, ja suojaa tulisi olla toki polvissa. Kangaskin saisi olla jotain, joka kestää mahdollisen asfalttikosketuksen. Farkuissa se ei nimittäin ole mukavaa
sad_orig.gif
.

Ainakin Daineselta saa vahvistettuja farkkuja ja sellasia farkkumalliin leikattuja fiksun näkösiä kangashousuja joissa on ihan ohkaset suojat polvissa ja lonkassa

OT: Tuli nopeasti luettua otsikko että 'Farkuilta näyttävät alushousut'.
Kerkes jo mielessä käydä outoja ajatuksia että mitä ihmettä?!?!?  
biggrin.gif

No ainakin Bike World Tuupakassa. Siellä niitä hypistelin.

Itse tilasin linkin mukaiset Dragginin Traffic farkut. Peltilelu nikillä kirjoitteleva kaveri, muistaakseni pk-seudulta, toimitti sellaiset postitse ennakolla. Mun silmään ainakin ihan hyvät (Shiftin farkut ois ollu vielä lähempänä normi farkkuja ulkonäöltään mut olisin joutunu tilaamaan rapakon takaa).

Draggin' Jeans linkki :

http://www.dragginjeans.com.au/products/jeans/trafficJeans.htm

Ainakin täältä löytyy ICONIN
ajohousuja mallia farkut eikä hintakaan ole paha, mut joutuu tilailemaan.
Mulla on Icon Recon-farkut.
Noi on käytänössä kyllä enemmän farkut kuin ajohousut. Vain polvissa on vahvikekangas, ovat kyllä aika paksut denimiä, mutta muuten ihan normaalit farkut.
Superbikers Espoossa myy ainkin jotain Icon-kamaa, ehkä näitä farkkujakin?

Mulla on vuosia vanhat, mutta vaille käyttöä jääneet mustat Yokon Goretex- farkut jossain kaapin pohjalla. Eivät tosiaan ole olleet päällä kuin muutaman kerran.
Jos jotain kiinnostaa, niin parillakympillä saa hakea pois. Koko taitaa olla 54. (Vantaalla)

Raision Bike Worldissakin näytti Jettejä olevan vielä pari viikkoa sitten.

Otin itse omasta vinkistäni vaarin, Tuupakan BW:stä jäi ohikulkiessani Jet'it messiin. Jonkinsortin tarjouskin niistä oli.

Suojia niissä ei ole, mutta mulla on jo valmiiksi Lizardeista suojat.

Btw, tiedä häntä, mutta myyjän mukaan se pörrö-sisäkangas (polvet, lantionseutu ja persus) olisi kuulemma nahkaakin vahvempaa hankauskestävyydeltään.

Back