• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Fasu vatkaa

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja pietu00
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

pietu00

New member
Nopeissa ohituksissa,siis ku vauhdit yli 150 ja palaa nopeesti takas kaistalle niin alkaa koko mopo vatkaan.Perä korotettu.alkuperäiset iskarit.Svingin helat tänä kesänä uusittu.Misukat edessä ja takana.Pitäskö ottaa rosmo takas?Vai pysyy jonossa ku muukki nii tekee?

crazy.gif

Ei kyllä tule mieleen kertaakaan että olis tehnyt noin ja on kyllä ohiteltu aika monta kertaa. Ja kovemmassa vauhdissakin. voisko toi korotus vaikuttaa
nixweiss.gif

pietu00, tämä kaikkihan varmasti tapahtui Saksan moottoriteillä käydessäsi... ;-D

kuka hullu suames ajaa yli sallitun? Stutgartista oltiin tulos ja kiire laivalle...
062802moto_prv.gif

Kävin lukeen just 900xj.n tankovatkaus jutun.Epäilivät takalaukkua?Mullakin on iso takabox.Laukku vex ja taas baanalle :jippikaijee:

Joskus putosi pyörästä eturenkaasta tasapainotuksen lyijymöntti kesken ajelujen. Vaikutti yllättävän paljon pyörän ajettavuuteen (FZ6-N) +100 km/h vauhdissa, muuttui tosiaan rauhattomaksi vatkaajaksi nopeissa ohjausliikkeissä. Eli tämäkin kannattaa tsekata, että tasapainotukset kunnossa eturenkaassa.

Tosi on että,fasu ei laukku pyörä.Pyörä on täysin eri peli ilman boxia.Rauhoittui kovassa sivutuulessakin.Onhan se tosi torstin näköinenkin sen laatikon kaa...

Aika paljon on takaboxi vipannut.Oli telineen molemmat etummaiset kiinnikkeet poikki.Onneksi teline rautaa ,sain migillä kuosittua sen.

Samaaa vikaa rahikaisessa eli multakin tuossa aikoinaan meni takimmaisesta poikittaisesta tukiraudasta molemmat kiinnityspultiti poikki. Rauta jotain kevytvalua johon prässätty kierremuhvit päihin ja ei kuulemma saa erikseen varaosana (?) eli on sitten jätetty sivulaukut suosiolla sivuun ja menty pelkän takaboksin varassa ja samaa mieltä myös siitä ulkonäöstä, harvaan näyttäis boxi sopivan mutta johonkinhan ne bisukat pitää saada mahtumaan mukaan jos tankkilaukku jo täynnä
tounge.gif

Mulla on ollut tälläinen laukku käytössä: kuva

Luulin että tuo olisi aerodynaaminen kun on suoraan selässä kiinni eikä korkealla kuten kovat takalaukut eikä täyten haittaa ajamista. Kyllähän sillä reilua kahtasataa ajaa mutta 260 vauhdissa (gps) autobaanalla alkoi vatkaaminen.. Ajotakkina oli tosin yli-iso tuulipurjegoretex, joka saattoi myös vaikuttaa. Tarinan opetus: ei kannata laukkujen kanssa kaahata. Saattaa tulla kerran kalliiksi tai henkikin lähteä

Mä kuulin esson baarissa että noi kovat laukut rupee irtoilemaan siinä 180-200km/h ja kuulema tuljauttaa niin pirusti kun lähtee irti.

Mulla on kolmet laukut omassa pyörässä ja en kyllä ole huomannut muuta kuin että kovemmissa vauhdeissa etupää kevenee roimasti. mutta vikurointia en ole huomannut.
talktohand.gif

Mulla on ollut tälläinen laukku käytössä: kuva

Luulin että tuo olisi aerodynaaminen kun on suoraan selässä kiinni eikä korkealla kuten kovat takalaukut eikä täyten haittaa ajamista. Kyllähän sillä reilua kahtasataa ajaa mutta 260 vauhdissa (gps) autobaanalla alkoi vatkaaminen.. Ajotakkina oli tosin yli-iso tuulipurjegoretex, joka saattoi myös vaikuttaa. Tarinan opetus: ei kannata laukkujen kanssa  kaahata. Saattaa tulla kerran kalliiksi tai henkikin lähteä
Olen käyny muutaman kerran katsoon tuota bussa ja tausta maisemaa.Tuosta vois tehdä julisteen.Komea mopo tuo busa ja vieläpä
bowdown.gif
valkoisena!!

Vuosi ja puolikas takaperin kokeilin kaveriporukalla Hailuotoajolla kulkuja SW-motekin telineillä ja Kapan 45L sivulaukuilla. Oli pientä vesisadetta ja vauhtia ehti tulla ehkä sen 180, ja huomasin että ohjaus heitti pelaamasta, eli eturengas kulki nätisti vesikalvon päällä. Onneksi oli suora tie ja hölläämällä tien pinta alkoi jälleen tuntua siinä 160 korvilla. Loppumatka lautalle ajettiin sitten nätisti
tounge.gif

Back