FatBob

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja TripleTwin
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Hiaaano peli  
buttrock.gif
ja nuo Rocket tyyliset lamput antaa "ryhtiä" pyöralle.

No jopas oli asiantunteva ja kattava koeajoraportti.
biggrin.gif

Onko toi toimittaja lennätetty Tukholmaan ja kaikki mitä sai raavittua aiheesta kasaan oli tossa?

Itse tohon koeajoon en viitti ottaa kantaa
tounge.gif
, mutta pyörä on helvetin hieno! Tuplalamput tod.näk. vaihtasin yhteen lamppuun. Ei oikeen istu mun mielestä sihen nuo kaks lamppua... Tuplat levyt edessä sen sijaan ovat varmasti hyvät! Perkele kun eivät niitä mun pyörään jo laittaneet...
veryangry.gif
Fat Bobbia täytyy päästä maistamaan! Samoin Rockeria(tosin kuulin että saavat Turkuun ekat joskus joulukuussa)! Ja kun uudet sportti-Sportsterit (XR1200) tulevat joskus keväällä maahan nii sitä ehdottomasti kans!
062802jumpie_prv.gif

Karmee kuume tuohon fat bob:iin.
Ollut kovat ennakkoluulot hd:itä vastaan.
Mutta koe ajo, ei bobilla nostatti kuumeen.
Soittelin jälleen myyjille, ilmeisesti viikko 43 tulee ekat suomeen.

Tätä päivää en ikinä uskonut koittavan, vannoutunut kyykkymies menetti sydämensä customille
sad_orig.gif

Aivan perkeleen mahtava. FatBob iskee kuin nyrkki silmään mulle, aivan perkeleen hieno vehje. Tollasen kun sais käytettynä muutaman vuoden vanhana niin oisin jo kauppoja hieromassa
033102bebe_1_prv.gif

Tollasen kun sais käytettynä muutaman vuoden vanhana niin oisin jo kauppoja hieromassa
033102bebe_1_prv.gif
Likaa rahaa sulla???
"Käytettynä ja muutaman vuoden vanhana" ostaessasi saat maksaa siitä 3-4 tonnia enemmän, kuin uudesta
biggrin.gif
Koska käytettyyn on tehty muutoksia, jokka maksaa...

Asiaa sivuten, omaan Nighsteriini tulee nyt alkuun siirtosarjat (600 €), sivukilpiteline.
Tulevaisuudessa Power Commander (400 €), sepän takoma "sissy" (hinta ei tiedossa), yms.

Ja patarauta tekniikkaa koko "paska".

Lisäksi toi himoitsemasi pyörä on mageeeee.....

Tätä päivää en ikinä uskonut koittavan, vannoutunut kyykkymies menetti sydämensä customille
sad_orig.gif

Aivan perkeleen mahtava. FatBob iskee kuin nyrkki silmään mulle, aivan perkeleen hieno vehje. Tollasen kun sais käytettynä muutaman vuoden vanhana niin oisin jo kauppoja hieromassa
033102bebe_1_prv.gif
Älä ota kommentteja ittees, kyykkymies voi olla millä kuutiotilavuudella hyvänsä.

Itse olen vannoutunut V8, V2 fani.
Ne äänet, voi per..., tänään kaupassa käydessäni oli pakko sulkea radio ja avata ikkunat, ku Dodge Ram (Bensakasi) lähti.
Ihan vain äänten vuoksi.
Mulla ei nyt ole V8:ia ja V2:nenkin tulee vasta noin Maaliskuussa.
Silti, on kivaa kuulla, että muitakin kiinnostaa noi.
Olkoon vehje nyt mikä tahansa.

Ja en pidä taydestä merkkifanaattisuudesta.
Tyyliin Kopterissa lukemastani HDCF:n "Muut, kuin Harley-Davidson pyörät pitää parkkeerata varsinaisen majoitusalueen ulkopuolelle".

Just joo.

V8 ja V2...niiden ääni saa kylmät väreet kulkemaan pitkin selkäpiitä ja sydänalassa liikahtaa joka kerta.
Otsikon pyörä on kyllä UPEA!
bowdown.gif

Mulla oli Mercury suorilla putkilla.
Voi kettu mitkä jytinät!
302 osaa sytytysjärjestyksen.

Oli myös 307 Oldsin koneella ollu Caprice.

Lisäksi kuuskakkonen Vani.

Mercu oli magein ääniltään.
Suorat rosteriputket!
inlove.gif

ja kun kävin nyt viime lauantaina koeajamassa sen 1200 Sporan Moto-seinäjolella, miljoona pientä tuli samantien.

Lisäksi kuolasin sitä bobia, mutta kun ei kaikkea voi saada.

Tyyliin Kopterissa lukemastani HDCF:n "Muut, kuin Harley-Davidson pyörät pitää parkkeerata varsinaisen majoitusalueen ulkopuolelle".

Just joo.
kysehän on vaan siitä että kun järjestäjä on harley-merkkikerho, joka jäsenilleen järjestää kokoontumisen, ei sinne muita merkkejä alueelle laskea. ei mitään merkkifanaattisuutta. en mäkään honda-clubin bileisiin harrikalla mene. noin se on ollu iät ja ajat joten mikä siinä on vaikeeta ymmärtää?
smile_org.gif

harrikkaporukka suosii myös vuotuista kokoontumista nimeltä Brittiralli, eikä sinne harrikalla sisään pääse vaan pyörä jätetään niille erikseen varatulle alueelle varsinaisen bilealueen ulkopuolelta. näin sen pitääkin mennä. Ruotsissa on eräs jokakesäinen kokoontuminen: A-Bombers Old Style Weekend, ja sinne ei pääse vuoden -56 jälkeen valmistetuilla laitteilla muutakuin niille varatulle vartioidulle alueelle. kalusto painottuu pyörissä Britteihin ja Jenkkituotteisiin ja autopuolella rodeihin ja kustomeihin.. että ei sinnekkään vuoden -82 Capricella sisään pääse vaikka on jenkkipeli.

säännöt laatii järjestäjä.

Voi kettu mitkä jytinät!

Suorat rosteriputket!
inlove.gif

ja kun kävin nyt viime lauantaina koeajamassa sen 1200 Sporan Moto-seinäjolella, miljoona pientä tuli samantien.

16-kesäisestä oli jenkkejä mutta kolme vuotta sitten luovuin viimeisestä vanista...ja ikävä on suunnaton.
sad_orig.gif

Voi kettu mitkä jytinät!

Suorat rosteriputket!
inlove.gif

16-kesäisestä oli jenkkejä mutta kolme vuotta sitten luovuin viimeisestä vanista...ja ikävä on suunnaton.
sad_orig.gif
Mua vituttaa kympillä, että möin Vanin.
Elämäni suurin virhe.
Täydellisesti huollettu kuuskakkonen, ajettu alle 200 000.
Itse vaidoin öljyt ja rasvasin se 5000 km:n välein.
Ikinä ei mitään ongelmaa katsastuksessa.
Kun ostin sen, mittsrissa oli 156 000 km.
Vittu kun ihminen osaa olla tyhmä!

Siis minä.

Just joo.
kysehän on vaan siitä että kun järjestäjä on harley-merkkikerho, joka jäsenilleen järjestää kokoontumisen, ei sinne muita merkkejä alueelle laskea. ei mitään merkkifanaattisuutta. en mäkään honda-clubin bileisiin harrikalla mene. noin se on ollu iät ja ajat joten mikä siinä on vaikeeta ymmärtää?
smile_org.gif

harrikkaporukka suosii myös vuotuista kokoontumista nimeltä Brittiralli, eikä sinne harrikalla sisään pääse vaan pyörä jätetään niille erikseen varatulle alueelle varsinaisen bilealueen ulkopuolelta. näin sen pitääkin mennä. Ruotsissa on eräs jokakesäinen kokoontuminen: A-Bombers Old Style Weekend, ja sinne ei pääse vuoden -56 jälkeen valmistetuilla laitteilla muutakuin niille varatulle vartioidulle alueelle. kalusto painottuu pyörissä Britteihin ja Jenkkituotteisiin ja autopuolella rodeihin ja kustomeihin.. että ei sinnekkään vuoden -82 Capricella sisään pääse vaikka on jenkkipeli.

säännöt laatii järjestäjä.
On totta, tottakai säännöt laatii järjestäjä.
En pidä niistä.
VTCFssä saa mennä millä pakulla vaan.
Voit toki sanoa " ei ole pakko", onneksi ei.
Mutta silti toi on ahdasmielistä.
Esim: itellä tulee olemaan Harrikka ja vaimolla Intruder.
Sama, kun sanoisin, "voit tulla saunaan, kun sulla on viikset, mutta vaimosi ei voi koska hänellä ei ole."
Vaan hänen pitää jäädä portin ulkopuolelle.

Just joo.
smile_org.gif
On vaikea ymmärtää saatikka hyväksyä moista ahdasmielisyyttä. Itse olen käynyt "hondaclubin" tapaamisessa jammulla eikä siellä kukaan irvistellyt tai katsonut kieroon. Eipä hondapiireissä ahdasmielisyys muutenkaan kukoista, onneksi.

Mut kukin tavallaan...

Just joo.
smile_org.gif
On vaikea ymmärtää saatikka hyväksyä moista ahdasmielisyyttä. Itse olen käynyt "hondaclubin" tapaamisessa jammulla eikä siellä kukaan irvistellyt tai katsonut kieroon. Eipä hondapiireissä ahdasmielisyys muutenkaan kukoista, onneksi.

Mut kukin tavallaan...
Tuo on se tyyli, joka pitää olla, kun puhutaan harrastuksesta.
Jos satumme kohakkain ja sulla on pyörä lauennyt tiensivuun, mä vitut veisaan siitä, että se ei ole Harrikka.
Sulla on moottoripyörä ja sä tarviit apua.
Siitä lähdetään.

Back