Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Vannoutunut sellainen.TZR=kyykkymies...![]()
![]()
Likaa rahaa sulla???Tollasen kun sais käytettynä muutaman vuoden vanhana niin oisin jo kauppoja hieromassa![]()
Koska käytettyyn on tehty muutoksia, jokka maksaa...Likaa rahaa sulla???Tollasen kun sais käytettynä muutaman vuoden vanhana niin oisin jo kauppoja hieromassa![]()
"Käytettynä ja muutaman vuoden vanhana" ostaessasi saat maksaa siitä 3-4 tonnia enemmän, kuin uudesta![]()
Älä ota kommentteja ittees, kyykkymies voi olla millä kuutiotilavuudella hyvänsä.Tätä päivää en ikinä uskonut koittavan, vannoutunut kyykkymies menetti sydämensä customille![]()
Aivan perkeleen mahtava. FatBob iskee kuin nyrkki silmään mulle, aivan perkeleen hieno vehje. Tollasen kun sais käytettynä muutaman vuoden vanhana niin oisin jo kauppoja hieromassa![]()
kysehän on vaan siitä että kun järjestäjä on harley-merkkikerho, joka jäsenilleen järjestää kokoontumisen, ei sinne muita merkkejä alueelle laskea. ei mitään merkkifanaattisuutta. en mäkään honda-clubin bileisiin harrikalla mene. noin se on ollu iät ja ajat joten mikä siinä on vaikeeta ymmärtää?Ja en pidä taydestä merkkifanaattisuudesta.
Tyyliin Kopterissa lukemastani HDCF:n "Muut, kuin Harley-Davidson pyörät pitää parkkeerata varsinaisen majoitusalueen ulkopuolelle".
Just joo.
16-kesäisestä oli jenkkejä mutta kolme vuotta sitten luovuin viimeisestä vanista...ja ikävä on suunnaton.Mulla oli Mercury suorilla putkilla.
Voi kettu mitkä jytinät!
302 osaa sytytysjärjestyksen.
Oli myös 307 Oldsin koneella ollu Caprice.
Lisäksi kuuskakkonen Vani.
Mercu oli magein ääniltään.
Suorat rosteriputket!![]()
ja kun kävin nyt viime lauantaina koeajamassa sen 1200 Sporan Moto-seinäjolella, miljoona pientä tuli samantien.
Lisäksi kuolasin sitä bobia, mutta kun ei kaikkea voi saada.
Mua vituttaa kympillä, että möin Vanin.16-kesäisestä oli jenkkejä mutta kolme vuotta sitten luovuin viimeisestä vanista...ja ikävä on suunnaton.Mulla oli Mercury suorilla putkilla.
Voi kettu mitkä jytinät!
302 osaa sytytysjärjestyksen.
Oli myös 307 Oldsin koneella ollu Caprice.
Lisäksi kuuskakkonen Vani.
Mercu oli magein ääniltään.
Suorat rosteriputket!![]()
ja kun kävin nyt viime lauantaina koeajamassa sen 1200 Sporan Moto-seinäjolella, miljoona pientä tuli samantien.
Lisäksi kuolasin sitä bobia, mutta kun ei kaikkea voi saada.![]()
On totta, tottakai säännöt laatii järjestäjä.kysehän on vaan siitä että kun järjestäjä on harley-merkkikerho, joka jäsenilleen järjestää kokoontumisen, ei sinne muita merkkejä alueelle laskea. ei mitään merkkifanaattisuutta. en mäkään honda-clubin bileisiin harrikalla mene. noin se on ollu iät ja ajat joten mikä siinä on vaikeeta ymmärtää?Ja en pidä taydestä merkkifanaattisuudesta.
Tyyliin Kopterissa lukemastani HDCF:n "Muut, kuin Harley-Davidson pyörät pitää parkkeerata varsinaisen majoitusalueen ulkopuolelle".
Just joo.![]()
harrikkaporukka suosii myös vuotuista kokoontumista nimeltä Brittiralli, eikä sinne harrikalla sisään pääse vaan pyörä jätetään niille erikseen varatulle alueelle varsinaisen bilealueen ulkopuolelta. näin sen pitääkin mennä. Ruotsissa on eräs jokakesäinen kokoontuminen: A-Bombers Old Style Weekend, ja sinne ei pääse vuoden -56 jälkeen valmistetuilla laitteilla muutakuin niille varatulle vartioidulle alueelle. kalusto painottuu pyörissä Britteihin ja Jenkkituotteisiin ja autopuolella rodeihin ja kustomeihin.. että ei sinnekkään vuoden -82 Capricella sisään pääse vaikka on jenkkipeli.
säännöt laatii järjestäjä.
On vaikea ymmärtää saatikka hyväksyä moista ahdasmielisyyttä. Itse olen käynyt "hondaclubin" tapaamisessa jammulla eikä siellä kukaan irvistellyt tai katsonut kieroon. Eipä hondapiireissä ahdasmielisyys muutenkaan kukoista, onneksi.kysehän on vaan siitä että kun järjestäjä on harley-merkkikerho, joka jäsenilleen järjestää kokoontumisen, ei sinne muita merkkejä alueelle laskea. ei mitään merkkifanaattisuutta. en mäkään honda-clubin bileisiin harrikalla mene. noin se on ollu iät ja ajat joten mikä siinä on vaikeeta ymmärtää?Ja en pidä taydestä merkkifanaattisuudesta.
Just joo.![]()
Tuo on se tyyli, joka pitää olla, kun puhutaan harrastuksesta.On vaikea ymmärtää saatikka hyväksyä moista ahdasmielisyyttä. Itse olen käynyt "hondaclubin" tapaamisessa jammulla eikä siellä kukaan irvistellyt tai katsonut kieroon. Eipä hondapiireissä ahdasmielisyys muutenkaan kukoista, onneksi.kysehän on vaan siitä että kun järjestäjä on harley-merkkikerho, joka jäsenilleen järjestää kokoontumisen, ei sinne muita merkkejä alueelle laskea. ei mitään merkkifanaattisuutta. en mäkään honda-clubin bileisiin harrikalla mene. noin se on ollu iät ja ajat joten mikä siinä on vaikeeta ymmärtää?Ja en pidä taydestä merkkifanaattisuudesta.
Just joo.![]()
Mut kukin tavallaan...