• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

FatBob

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja TripleTwin
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Sama ku diggais ainoataan Motörhediä.
Jota diggaan kympillä.
Ja sanois GNR sucks, ku ne on Jenkeistä, vice versa.

http://www.youtube.com/watch?v....search=
nyt menee jo saivartelun puolelle.

tässäkin maassa järjestetään monenlaisia kokoontumisajoja joihin saa mennä minkä tahansa merkkisillä pyörillä. olet varmasti tervetullut myös niihin. maailma on vittumainen paikka jos sen niin katsoo, mutta turha on pienistä asioista numeroa tehdä vaikka se ei itseä miellyttäisikään. eihän kenenkään ole pakko liittyä mihinkään kerhoon saati käydä niiden tarjoamissa tapahtumissa jäsenilleen, ja hyvä näin. en rupea tästä asiasta kanssasi enää väittelemään kun et sitä tahdo ymmärtää.

On vaikea ymmärtää saatikka hyväksyä moista ahdasmielisyyttä. Itse olen käynyt "hondaclubin" tapaamisessa jammulla eikä siellä kukaan irvistellyt tai katsonut kieroon. Eipä hondapiireissä ahdasmielisyys muutenkaan kukoista, onneksi.

Mut kukin tavallaan...
se on vaikeata niille jotka sen vaikeaksi haluaa itselleen tehdä, hyvähän se on jos pääsee jampulla hondakerhon kokkareisiin, onhan sulla käsittääkseni honda itselläsikin enkä tiedä em. klubin käytäntöä enkä mitään muutakaan, heitin sen vaan esimerkkinä ruudulle.

voithan käydä ehdottamassa HDCF:n foorumilla jotain muuta tapaa hoitaa asian, että sinulla ja muilla joita ko. kerhon nykyinen linja ei miellytä, olisi hyvä olla.
smile_org.gif

On vaikea ymmärtää saatikka hyväksyä moista ahdasmielisyyttä. Itse olen käynyt "hondaclubin" tapaamisessa jammulla eikä siellä kukaan irvistellyt tai katsonut kieroon. Eipä hondapiireissä ahdasmielisyys muutenkaan kukoista, onneksi.[/QUOTE]

"Vaikea ymmärtää ahdasmielisyyttä...". voe wieterin keisari....
Jos tapahtuma järjestetään harley davidsoneille, niin pitääkö silloin kaikkien jamahaha kuskienkin päästä sisälle?
En minäkään saa bonus-kortilla k-kaupasta alennusta......

Täytyy myöntää, etten minäkään oikein nyt käsitä, mikä siinä on niin merkillistä, että jos merkkikerho pitää kokoontumisen, niin alueelle ei pääse muilla merkeillä??
nixweiss.gif
Mun mielestä se ei ole osoitus porukan ahdasmielisyydestä. HDCF:n kokoontumisissa on varsinaisen tapahtuma-alueen ulkopuolella parkki muille laitteille, jos atmosfääriä haluaa haistella. (Tosin en nyt muista, pääseekö esim. pääralliin muut kuin jäsenet)

Ja "sekakokoontumisia" pidetään kesällä lähes joka vkl. Niihin pääsee sitte lähes millä tahansa vehkeellä. Turhaa tuommosesta on ressata ja päätään täällä ja HDCF:n foorumilla aukoa...

edit. Ai niin! toistan: Se Fat Bob on kyllä komia! Yhellä lampulla ois tosin komiampi...
tounge.gif
tounge.gif

Ei kai Järvenpään Sakella ole ollut mitään tekemistä Hoghausin kanssa?

Kyllä pääralliin pääsee muutkin kuin jäsenet sisälle. Viimeksikin oli kaverini Trumpalla mukana. Pyörä vaan niille osoitettuun parkkiin ja äijä sisälle mukaan.

Vaikka poronpurijaiset on HD ralli ei sieltä portilta ketään pois ole käännytetty. Kertoi minulle eräs järjestävän tallin jäsen. Eli se siitä ahdasmielisyydestä ralleissa.

Vaikka poronpurijaiset on HD ralli ei sieltä portilta ketään pois ole käännytetty. Kertoi minulle eräs järjestävän tallin jäsen. Eli se siitä ahdasmielisyydestä ralleissa.
Juuri näin lapissa toimitaan,porukkaa enemmän aitojen sisälle ja hauskaa toimintaa kaikille  
062802jumpie_prv.gif

Ei ole keltään pois mukavan pito
biggrin.gif

Nämä kehäkolmosen treffit ovat aivan eri juttu,enkä niistä tiedä paskaakaan  
confused_orig.gif
,joten pitäkää tunkkinne  
biggrin.gif

Käväsin vähän aikaa sitten tsekkaamassa FatBobin livenä Turun SGN:ssä ja täytyy sanoa, että kuvat eivät anna oikeutta pyörälle! Se on helvetin hieno! Jopa tuo tuplaetuvalo (ovat muuten "yhtä puuta", eli eivät erilliset)näyttää tosi hyvältä leveessä haarukassa, vaikka sitä jossain edellisessä viestissäni olin vaihtamassa. Tanko on mallia PAKSU ja johdot kulkevat tangon sisällä.

Ajoasento tuntuu hyvältä, tosin ajamassa en käynyt. En uskaltanut... Ois voinu mennä oma St.Bob vaihtoon. Toisaalta itse käyn aika kuumana Night Trainiin. Onneks niitä ei Turussa ollut vielä yhtäkään...

Onnitella täytyy heitä, jotka ens kesäks pyörän saavat! Taitaa moni jäädä taas jonotuslistallekin, kuten kävi Street Bobin kanssa 2006...

Non niin.Tuli käytyä myöskin vetaseen kylmät tyypit ja nyt on bobi tilattu.Piiiitkä talvi
bowdown.gif

Japsikuskit haluaisi tulla harrikkakokkareihin, pääsee sinne mutta mopo jää ulos, merkkikerhokokoontuminen on merkkikerhokokoontuminen.
Mua ainakaan ei kiinnostais mennä harrikalla mihinkään kymko kokoontumisiin.
Poronpurijaiset on karu mc:n järjestämä, ei hdcf:n

Nyt Fat Bob on tallissa.....
biggrin.gif
Onnea vaan!
smile_org.gif
Komian pyörän hommasit!
Itse sanoin myyjälle, kun ostin Bobin, että voivat pitää pyörän myyjän tiloissa ajokauden alkuun saakka. Noh, kun kuulin että pyörä on saapunut Turkuun, mun oli PAKKO jo saada se talliin hipelöitäväksi, vaikka ulkona oli pakkasta lähes 20, eli ajokaudesta ei vielä tietoakaan...
tounge.gif

täytyy myöntää että on hieno peli.hinta vaan on köyhälle liikaa.en väitä että se kallis olis mutta se tuntuu kalliilta jos ei ole rahaa tarpeeksi.tupla valot oli tosi hienot kun on leveä haarukka.jos tuollaisen sais niin malttaskohan mennä nukkumaan ollenkaan.
062802moto_prv.gif
baaa.gif

150 km ajeltu, kiva peli. Kun nyt sais ajettua sisäänajon pois alta.
Oli kovat ennakkoluulot kyseisestä merkistä, eikä kovin hyvätkään.
Mutta tallähetkellä on sellanen tunne että pakko tunnustaa. Ne oli
väärät....
wink.gif

Back