Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mistäs päin olet?Kiitos ja kumarrus tästä tarkennuksesta,aina vaan viisastuu.Tuollaista -00/01 vuosimallia on hakusessa.
Tahtoo vaan olla kaikki mustalla värityksellä varustetut kovin kaukana.
Nopeestihan tuosta nappaa katteet + tankin veks ja kiikuttaa maalamoon. Varmaan hyvä pyörä toi kusiainenkin. Itse omistin FZS 1000:sen 5 vuotta ja 40 000km, parempaa pyörää saa hakea!Kiitos ja kumarrus tästä tarkennuksesta,aina vaan viisastuu.Tuollaista -00/01 vuosimallia on hakusessa.
Vammalan suunnalla asustelen,taitaapi Hyvinkäälle olla pari sataa km.Kaikki pyörät mitä oon kattellu on ollu samalla etäisyydellä,mutta pitää kattella sitten myöhemmin jos ei lähempää löydy.Mistäs päin olet?Kiitos ja kumarrus tästä tarkennuksesta,aina vaan viisastuu.Tuollaista -00/01 vuosimallia on hakusessa.
Yhdellä tutulla voisi olla myynnissä mustan värinen -00 fazer.
Ja Hyvinkäällä siis.
Niin kyllähän niinkin voisi tehdä.Katotaan nyt sitten ku pyörän saa minkälainen epeli se on.Nopeestihan tuosta nappaa katteet + tankin veks ja kiikuttaa maalamoon. Varmaan hyvä pyörä toi kusiainenkin. Itse omistin FZS 1000:sen 5 vuotta ja 40 000km, parempaa pyörää saa hakea!Kiitos ja kumarrus tästä tarkennuksesta,aina vaan viisastuu.Tuollaista -00/01 vuosimallia on hakusessa.
Tahtoo vaan olla kaikki mustalla värityksellä varustetut kovin kaukana.![]()
Ihan perus menijä, toimintavarmuudeltaan kuin junan vessaNiin kyllähän niinkin voisi tehdä.Katotaan nyt sitten ku pyörän saa minkälainen epeli se on.Nopeestihan tuosta nappaa katteet + tankin veks ja kiikuttaa maalamoon. Varmaan hyvä pyörä toi kusiainenkin. Itse omistin FZS 1000:sen 5 vuotta ja 40 000km, parempaa pyörää saa hakea!Kiitos ja kumarrus tästä tarkennuksesta,aina vaan viisastuu.Tuollaista -00/01 vuosimallia on hakusessa.
Miks ei? Mull oli kans sellane ja hyvä... Sininen väriltään... Joskus -80 alussa muistaakseniViimmeksi oon ajellu Suzuki TS:llä mut sitähän ei voi sanoa moottoripyöräksija sekin oli varma peli.![]()
Nopeestihan tuosta nappaa katteet + tankin veks ja kiikuttaa maalamoon. Varmaan hyvä pyörä toi kusiainenkin. Itse omistin FZS 1000:sen 5 vuotta ja 40 000km, parempaa pyörää saa hakea!Kiitos ja kumarrus tästä tarkennuksesta,aina vaan viisastuu.Tuollaista -00/01 vuosimallia on hakusessa.