Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kyllä toi Akrapovic oli omaan makuun noista paras.Tuolta löytyy monesta pöntöstä Fazerin ääninäytteitä: KLIKS
Aikansa kun kuuntelee ja vertailee niin ei niitä enää erota toisistaan![]()
Mulla on, hyvin toimii minulla, olen 189cm pitkä, ja virtaukset jää olkapään tasolle, joten meteli ai pyöritys ei lisäänny. Päinvastoin, pyörä rauhoittu hieman.Sattuiskos muuten kellään olemaan tietoa/kokemusta mra:n tuplakupla plexin soveltuvuudest tonniseen fasuun??
parantaako ajamist kovas vauhdis,tuulenvastus..jne...?![]()
Olisko tosta streetfighter pleksistä kuvia jossain?Oliko minkä hintainen kuplapleksiin verratuna?Vielä kerkeis tilaa ennen ajoja,tanko tilattu 8viikkoa sit ja on jo kuulemma saapunut maahan ja on jossain postin syövereissäTämä kesä ajettu alkuperäisellä jammun streetfighter pleksillä. Täytyy myöntää että kypärämelu laskenut huomattavasti. Ehkä pitää laittaa vanha vielä jossain vaiheessa paikalleen ja muistella viimevuotista möykkää...
Tuon alkuperäisen ongelmanhan huomaa heti kun ajaa n. 100 km/h ja nostaa tuossa vauhdissa päätään n. 5cm melu lakkaa välittömästi. Itse kyllä 184cm että lyhkäisemmillä tuo päännosto ehkä korkeammalle välttämätöntä.
Ulkonäköön vaikuttaa parantaen sitä, mutta valitettavasti peilit vain näyttävät melkoisilta saunakauhoilta tuon jälkeen. Sääli vain että jos taakseen haluaa nähdä pitää niissä kokoakin olla.