JaySon1
New member
Joo mulla meni kanssa hermo kun eivät liikoja vastaa puhelimeen eivätkä meileihin. HEilla tosiaan olisi asiakaspalvelun puolella hiomista. Itselle pitäisi huomenna tai perjantaina tulla tuolta takki josta aluksi tilasin liian ison koon ja tämä (pitäisi) nyt siis olla se oikea koko.Hohhoh, huonot ensivaikutelmat ainakin mulla tästä puljusta. 9 viikkoo sitten laitoin tilaukseen kypärän ja visiirin. Noh, ihmettelin aluks kun kahteen viikkoon ei mitään kuulu vaikka olin mailia laittanu pariinkin otteeseen. Vihdoin vastasivat ja sanovat että kypärät on loppu ja saavat niitä maaliskuun puolivälin jälkeen.
Olen taas koittanut pari kertaa viestitellä Saksaan muttei mitään vastausta tule. Ihme touhua.
Eli tänne soittaessa on ihan arpapeliä yhdistääkö puhelun ylipäätään mihinkään ja toisena se että vastaako siihen kukaan koskaan. Meileissä mennään about seuraavalla jakaumalla: FC:hen lähetetty n 15 meiliä, saatu takaisin muutama (joissa ei todellakaan ole vastailtu kaikkiin kysymyksiin).
ELi kun saan nyt tuon vikan lähetyksen itselle saakka niin sit voin olla tyytyväinen. Silloin homma tuntuisi toimivan jos heillä oikeasti on varastossa kamaa eikä tarvi mitään lähetellä takaisin jne. Muuten saa varautua säätämiseen.
EDIT! No niin, eli rotsi saapui tänään UPSin kyydissä ja oli juuri se mitä on tilattukin. Ja on se hieno!