hemuli
New member
Hermot on äärimmäisen tiukalla. Tilattu ja maksettu 20.3. Sen jälkeen ei mitään. Katevarauskin on jo rauennut ajat sitten.![]()
Ei saatana vieläkään mitään. Mahtaakohan kohta loppua kärsivällisyys?

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Hermot on äärimmäisen tiukalla. Tilattu ja maksettu 20.3. Sen jälkeen ei mitään. Katevarauskin on jo rauennut ajat sitten.![]()

23.4. paid
24.4. wiewed
26.4. in process
2.5. sähköposti jossa todetaan että pyrkivät lähettämään tilauksen 2 viikon sisällä jos mahdollista...
Sillalailla. Saas nähdä tuleeko pojalle kypärä ennen juhannusta.
Mielenkiinnolla odottelen miten käy oman tilauksen. Kengät tilattu 29.4. ja viime perjantaina status vaihtui In process.
Order was received 29/04/2012 (09:45)
Viewed 30/04/2012 (13:48)
In process 04/05/2012 (15:20)
Paid 29/04/2012 (09:45)
Omat Ajolenkkarit tilasin kans täältä ja vauhti näyttääpi tältä nyt.
Order was received 02/05/2012 (23:45)
Paid 02/05/2012 (23:45)
Viewed 03/05/2012 (00:21)
In process 04/05/2012 (16:29)
Dispatched 08/05/2012 (17:05)
Invoiced 08/05/2012 (17:05)
Tilasin kypärän kaksi viikkoa sitten, varastosaldo näytti että kypärä on saatavissa. Eilen laitoin mailia että missä mennään ja tänään vastasivat että joutuvat tilaamaan potan. No jos kuukauden päästä sais sen tai edes Gotlannin reissulle...
Kyselin että missäs se potta oikein on ja vastauksena oli että saavat niitä 14.6. Tsiisus. No, vastailevat kuitenkin ihan ok maileihin, viivettä vain pari päivää.

Mielenkiinnolla odottelen miten käy oman tilauksen. Kengät tilattu 29.4. ja viime perjantaina status vaihtui In process.
Order was received 29/04/2012 (09:45)
Viewed 30/04/2012 (13:48)
In process 04/05/2012 (15:20)
Paid 29/04/2012 (09:45)
https://www.fc-moto.de/epages/fcm.sf/sec70ac9b05a6/?ObjectPath=/Shops/10207048/Products/Alpinestars-Tech2/SubProducts/Alpinestars-Tech2-0001
Tilauksesta nyt 2 viikkoa. Tänään laitoin kyselyn, että missä tuote viipyy ja mikä on arvioitu toimitusaika.
. Oliskohan niin, että homma toimii ja maileihin vastataan ainoastaan silloin kun tuotetta on varastossa?
Laittelin tossa jokin aika sinne sit viestiä,että koska pystyvät toimittamaan tilaukseni. Vastaus oli: "Dear Customer, we write on our Web Page that we need around 10 working days for a Order."
Nyt tiistai-iltana tulee kymmenen työpäivää, koska Saksassakin näemmä helatorstaita viettivät...katsotaan nyt sit kauan menee. Keskiviikkona lähtee tiedustelua jos ei tilauksen status muutu "in progress" jokskin muuks...![]()
FC-moto on jopa viitsinyt vastata... Minkä kautta laitoit kyselyn? Itse olen laittanut viikko sitten web sivuilta kyseyn valikosta "contact" ja sieltä "order". Toisen mailin laitoin suoraan replynä heidän lähettämään tilausvahvistukseen. Ei ole vastausta eikä kenkiä tullut. Tilaus tehty 29.4.Samalla kaavalla laitoin itse myös viestiä ja lisäsin sinne myös tilausnumeron sinne viestikenttään. Vastaus tuohon tuli tosiaan parissa päivässä. Tuon kyselyn laitoin muutama päivä tilauksen tekemisen jälkeen ihan vaan tiedustellakseni,että milloinhan milloinhan.FC-moto on jopa viitsinyt vastata... Minkä kautta laitoit kyselyn? Itse olen laittanut viikko sitten web sivuilta kyseyn valikosta "contact" ja sieltä "order". Toisen mailin laitoin suoraan replynä heidän lähettämään tilausvahvistukseen. Ei ole vastausta eikä kenkiä tullut. Tilaus tehty 29.4.
No ei voi kyllä kehua maileihin vastaamisella...
Kahden kuukauden odottelun ja kyselyn jälkeen olen saanut yhden vastauksen. Sen jossa luvattiin toimitus huhtikuun loppuun. Eipä ole kuulunut edelleenkään...
V*ttu jos ois hätäsempi mies, olisin voinut jo perua tilaukseni, muuta onneksi en ole![]()