• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Ferrarin mopo

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja FiJeR
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Kyllä mulle kelpaisi.
thumbs-up.gif

Mää luulin että olis joku mopo, mutta toi taitaa ennemminkin olla Ferrarin mukaelma moottoripyörästä.

Kylläpä tulee sekavat fiilikset tuosta kuvasta... Mielipiteet vetää siksakkia Sairaan mageen ja aika kauheen välillä... Negatiivisesti näyttää muovilelulta, mutta positiivinen fiilis taas tulee siitä, että empä mielikuvituksellisempaa desingia ole vielä mp:stä nähnyt. Sehän näyttää ferrarilta... Kyllä mä aika ylpeenä tolla ajaisin rantahuvilalta rantakadulle ja takaisin.

Tajusin, miksi tuo on niin tutun näköinen; sehän on jo keksitty aikoinaan. Ner-a-car
Molemmat hienoja vehkeitä. Ihan kumpi vaan kelpaisi meikäläiselle.
bowdown.gif

No jos kyykkypyörä pitäisi hommata, niin sitten tuo.
Näyttää muuten, että tuossa maattaisiin oikeasti tankin päällä. Eli äärimmäisen kyykky. Katsoo miten takana jalkatapit ovat suhteessa kahvoihin. Se ehkä selittäisi myös tuota kyljen pyöreähköä muotoa, eli ei varmaan olisi tarkoituskaan pitää polvia tankin kyljessä.

"Makuumoottoreillahan" ne joskus muinoin tekivät maakulkuneuvojen nopeusennätyksiä. Sinänsä ihan kiinnostava juttu, mutta harmi ettei kokonaisuus aivan toimi.

sivuilla on muuten muutama mallinnettu chopperi ja vanha HD.

muoks. Painovrhe ja tarkennus

Tollanen kyykkyhän se on, ei eroa mun silmissä mistään muustakaan cbrgsxr muovimoposta

Joo. Pointsit kotiin luovuudesta, mutta onhan toi aika karmeen näkönen laitos. Ei oo pelkoa, että Ferrari tollaseen logoaan antais
smile_org.gif

Oli miten oli, mutta tää on ainaki varma. Jos mää joskus suunnittelen ja toteutan konseptimoottoripyörän, ni mä en tuu tänne kysyy mitä jengi on siitä mieltä. Se ois välitön burn outti meikäläiselle.

Ei se mikään kaunis ole. Mutta erilainen... Niin erilainen jopa että kyllä sillä varmaan todella paljon katseita keräisi sellainen ihminen jolle se on tärkeintä
biggrin.gif

Back