Filkkailta 18.8.2010

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja hattara
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Saavun paikalle, en välttämättä aussie baariin mutta ainaskin leffaan
smile_org.gif

^^^^ hyvä hyvä, sulle on jo paikka varattu

Puolet paikoista on jo menny kun fb:n kautta on näköjään suositumpaa ilmottautua..
Eli vielä ehtii 20 paikkaa jäljellä
smile_org.gif

Mikäli lippuja vielä on jälellä, voisinkin varailla myös yhtä ylimääräistä tähän suuntaan.. velipoika ainaki alustavien puheittan mukaan voisi tahtoa lähteä mukaan.

Hmm.. ei sellasta oo kun flikkailta. Joko flikkojen ilta tai böönabileet. Ja mä en ainakaan sellasii bunjaa. Kuulostaa ihan hiton kuivalta "millainen sisustus seuraavaksi" tuntien tuskalta.
Mitääh... JUST olin järkkäämäs mut emmä sit kutsu sua
bawling.gif
Siel ois vaihettu meikkivinkkei kans ja ois palanu tuoksukynttelit... Mut ei si!

Ja asiaan... Mä en oo enää hereillä tohon aikaan muuten tulisin istuun sun viereen ja pitäisin kädestä
nixweiss.gif

ps. onko Brunolle oma mesta varattu.

Hmm.. ei sellasta oo kun flikkailta. Joko flikkojen ilta tai böönabileet. Ja mä en ainakaan sellasii bunjaa. Kuulostaa ihan hiton kuivalta "millainen sisustus seuraavaksi" tuntien tuskalta.
Mitääh... JUST olin järkkäämäs mut emmä sit kutsu sua
bawling.gif
Siel ois vaihettu meikkivinkkei kans ja ois palanu tuoksukynttelit... Mut ei si!

Ja asiaan... Mä en oo enää hereillä tohon aikaan muuten tulisin istuun sun viereen ja pitäisin kädestä
nixweiss.gif

ps. onko Brunolle oma mesta varattu.
Bruno menee pikku kakkosen jälkeen nukkuu ;)

Ja ei huolta, en mä pelkää. Kun Jason on paikalla, niin mä oon turvassa
inlove.gif

Huom. Ei Jameson, vaikka sekin luo yllättävän paljon turvaa ja lohtua, vaan Jason. Stathamin Jason. Come to mama.

Bruno menee pikku kakkosen jälkeen nukkuu ;)

Ja ei huolta, en mä pelkää. Kun Jason on paikalla, niin mä oon turvassa  
inlove.gif

Huom. Ei Jameson, vaikka sekin luo yllättävän paljon turvaa ja lohtua, vaan Jason. Stathamin Jason. Come to mama.
Ai no mut Brunski vois tulla vaikka mun viekkuun, katotaa pikku kakkis ja sitte tutimaan. Ottaan ns. pallikellit (ei, tässä ei ole mitään pervoa, huom)

Sä voit pitää sen Jamesonis, mä en nii diggaa. Mut Brunosta diggaan. Come to MAMA
tounge.gif

Voisin lähteä mukaan katsastamaan leffan. Vieläköhän ennakkoon varattuja lippuja on jäljellä?

Minäkin varmaan olen mukana
smile_org.gif
Ihan pieni mahis on etten ehdi mutta yritän kovasti päästä mukaan
smile_org.gif

Minäkin varmaan olen mukana
smile_org.gif
Ihan pieni mahis on etten ehdi mutta yritän kovasti päästä mukaan
smile_org.gif
soitappa mulle jos et ehdi ennen seiskaa 050 3481639 niin ostan sulle lipun anyway..

Ja lippuja on vielä jäljellä jos joku päättää tulla vielä messiin. Frendinkin voi ottaa mukaan. Kakskyt on tulossa, joten kakskyt paikkaa auki.. Kuudelta aussibaarin sit vaan ja eiköhän meidän jengin löydä aika helposti
smile_org.gif

Toivottavasti hyvä pätkä...
Joutu jättään väliin, ikäänkuin kostoksi itselle ja yhteiskunnalle, kun löysin lompakosta 5 kpl Finkinon vapareita, jotka oli menny vanhaks kesäkuun lopussa...
withstupid.gif

Maailman PARAS elokuva!!!!!!!! Jason on KUUMA!!!!! Kiitos kaikille loistavasta illasta
062802jumpie_prv.gif
062802jumpie_prv.gif
062802jumpie_prv.gif
062802jumpie_prv.gif
062802jumpie_prv.gif
062802jumpie_prv.gif
062802jumpie_prv.gif
062802jumpie_prv.gif
062802jumpie_prv.gif

WOHOOOOOOO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Jason kyllä on
inlove.gif
gräyh!
tounge.gif

Kiitokset seurueelle, jälkipuinnit otettava joku toinen ilta
tounge.gif

Hattara oli ihan fiiliksissä koko leffan ajan
biggrin.gif

Ja hei, sori kun en soittanut, mä en hiffannut tuota sun viestiä vasta kun nyt
smile_org.gif

Kiitos kivasta illasta, otetaan pian uusiksi!

Back