Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
velipojalle lippu varattuMikäli lippuja vielä on jälellä, voisinkin varailla myös yhtä ylimääräistä tähän suuntaan.. velipoika ainaki alustavien puheittan mukaan voisi tahtoa lähteä mukaan.
Mitääh... JUST olin järkkäämäs mut emmä sit kutsu suaHmm.. ei sellasta oo kun flikkailta. Joko flikkojen ilta tai böönabileet. Ja mä en ainakaan sellasii bunjaa. Kuulostaa ihan hiton kuivalta "millainen sisustus seuraavaksi" tuntien tuskalta.
Bruno menee pikku kakkosen jälkeen nukkuuMitääh... JUST olin järkkäämäs mut emmä sit kutsu suaHmm.. ei sellasta oo kun flikkailta. Joko flikkojen ilta tai böönabileet. Ja mä en ainakaan sellasii bunjaa. Kuulostaa ihan hiton kuivalta "millainen sisustus seuraavaksi" tuntien tuskalta.Siel ois vaihettu meikkivinkkei kans ja ois palanu tuoksukynttelit... Mut ei si!![]()
Ja asiaan... Mä en oo enää hereillä tohon aikaan muuten tulisin istuun sun viereen ja pitäisin kädestä![]()
ps. onko Brunolle oma mesta varattu.
Ai no mut Brunski vois tulla vaikka mun viekkuun, katotaa pikku kakkis ja sitte tutimaan. Ottaan ns. pallikellit (ei, tässä ei ole mitään pervoa, huom)Bruno menee pikku kakkosen jälkeen nukkuu
Ja ei huolta, en mä pelkää. Kun Jason on paikalla, niin mä oon turvassa![]()
Huom. Ei Jameson, vaikka sekin luo yllättävän paljon turvaa ja lohtua, vaan Jason. Stathamin Jason. Come to mama.
Voisin lähteä mukaan katsastamaan leffan. Vieläköhän ennakkoon varattuja lippuja on jäljellä?
soitappa mulle jos et ehdi ennen seiskaa 050 3481639 niin ostan sulle lipun anyway..Minäkin varmaan olen mukanaIhan pieni mahis on etten ehdi mutta yritän kovasti päästä mukaan![]()
![]()