• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Finnlines 99e

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja mpe
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

mpe

New member
Finnlinesillä kampanja hinta 99e henkilö ja ajoneuvo per suunta kesäkuun puoleenväliin saakka! Meillä on ostettu liput (me-pa) Toukokuulle hintaan 640,-(2 henk+pärrä). Soitin lipunmyynnin tytöille ja kyselin hinnan halvennusta ja jumaleissons sepä onnistu ilman käden vääntöä vaikka liput oli jo maksettu! Pyysin erotuksen ruokalippuina(240,- yhteensä mennen tullen). Yllätys oli suuri kun onnistui ilman kiristystä ja uhkailua!!! Nyt rupee oleen hinta kohillaan!
bowdown.gif

En taas osaa lukea noita mainosmiesten lauseita. "Hinta edellyttää min. 2 maksavaa asiakasta B-hytissä (vuodepaikka yksin matkustavalle)"

Eli mitähän tuo mahtaa maksaa yksin reissaavalle, online-varausta tehdessä tarjosi mulle hinnaksi 322€ /suunta (ukko+pyörä)
nixweiss.gif

Olen lähdössä Eurooppaan toukokuun puolivälissä pariksi viikoksi, haluaako joku jakaa hytin, kun noinkin edullisesti pääsee?

Kaipa sinne johonkin laitetaan tarjouskoodi. Tarkistapa.
Totta turiset, kiitti JinX! Tosin tuolla varaussivulla se pitää kirjottaa tuotekoodi-riville...

Hinta siis myös yksin matkaavalle tuo 99€ / suunta, Via Baltican kyllä saa unohtaa tällä kertaa
smile_org.gif

Mulla kun ei noista rahtilaivoista oo kokemusta, niin kannattaakohan toi "ateriapaketti 60€" ostaa?

Joo ja luulis et saa miespaikka lipun tuohon hintaan kans! Itseasias sitä toi vuodepaikka taitaa tarkottaa!

Kaipa sinne johonkin laitetaan tarjouskoodi. Tarkistapa.
Totta turiset, kiitti JinX! Tosin tuolla varaussivulla se pitää kirjottaa tuotekoodi-riville...

Hinta siis myös yksin matkaavalle tuo 99€ / suunta, Via Baltican kyllä saa unohtaa tällä kertaa
smile_org.gif

Mulla kun ei noista rahtilaivoista oo kokemusta, niin kannattaakohan toi "ateriapaketti 60€" ostaa?
On ne safkat ainakii hintansa väärtit! Nälkähä siel tulee jokatapauksessa!

Taitaa olla lama iskenyt tähänkin kun noin halvalla hinnalla asiakkaita kalastelevat. Mutta hyvä näin, markkinatalous toimii.

No nyt pääsee kaikki perseaukisetkin matkaamaan laivalla Saksaan niin loppuu varmaan se urputus miten vitun hienoa on aina ajaa Ruotsin tai vanhan Neukkulan kautta...
062802moto_prv.gif
062802moto_prv.gif
biggrin.gif
...nyt enää vain tosi-sosialistit ajaa paukuttaa noita em. reittejä...
tounge.gif

Finnlinesin sivuilla oli tarjouksen viimeinen voimassaolo päivä 27.4. Näköjään ovat jatkaneet tuota. Itse otin tuommoisen lipun. Kaksistaan olin yhden toisen ukon kanssa. Eli on miespaikka ja hyttiin tulee satunnaisia määriä toisia äijiä.

Päivällinen oli muistaakseni 22€ laivalla ja lounas vähän vähemmän. En ottanut aterioita etukäteen, kun dieetti oli päällä.Ei tuossa ateriapaketissa taida mitään säästää. Sen aterian voi ostaa baarin tiskiltä ja syömään mennään siitä vierestä.

Jovvain...
sport05.gif

No nythä se on yhtä halapaa ku Lufthansalla kahteen ja puoleen tuntiin, torkut ja sapuskat & juomaa ottaen suoraan sinne pelipaikoille he hee
biggrin.gif

...sanoinko paita & kraka kaulassa......en sanonut, kai ?

Eiköhän toi mun käsittääkseni ole per suunta eli samalla rahalla takaisin.

Finnlinesillä kampanja hinta 99e henkilö ja ajoneuvo per suunta kesäkuun puoleenväliin saakka! Meillä on ostettu liput (me-pa) Toukokuulle hintaan 640,-(2 henk+pärrä). Soitin lipunmyynnin tytöille ja kyselin hinnan halvennusta ja jumaleissons sepä onnistu ilman käden vääntöä vaikka liput oli jo maksettu! Pyysin erotuksen ruokalippuina(240,- yhteensä mennen tullen). Yllätys oli suuri kun onnistui ilman kiristystä ja uhkailua!!! Nyt rupee oleen hinta kohillaan!
bowdown.gif
Vähän eri systeemi sitten kuin Vikingillä.

Viime keväänä varasin Vikingiltä liput (2 henk. + 2 pyörää). Hinta oli jotain xx määrä euroja. Myyjä sanoi puhelimessa, että tarkista joskus kuukautta ennen matkaa, onko tullut tarjouksia, niitä voi tulla, autopaketteja ja muuta.

No minähän tarkistin, ja oli siellä autopaketti. Neljä matkustajaa ja henkilöauto olisi päässyt puolet halvemmalla mitä meidän liput maksoi.

No minähän soitin tietysti Viking linelle ja virkailijaa alkoi naurattaa linjan toisessa päässä. Heh, älä nyt kuvittelekaan, että tämä tarjous sinua koskisi. Tässähän sanotaan selvästi, että henkilöauto.

Soitin Finnlinesille ja kysyin: 99,-€ sisältyy paikka B-hytissä + ajoneuvo, 6x2,1m max. mitat, edellyttää että varausta tehdessä on lähdössä kaksi henkilöä (samaan hyttiin). Myös toisella henkilöllä voi/saa olla ajoneuvo, hinta on sama 99,-€.
Paluumatka Trave - Helsinki samalla hinnalla, 99,-€

Melko edullista, meno/paluu 396,-€ kahdelta henkilöltä + mopot tai autot.

Ateriat ei sis. hintaan, (pahus), niistä pitää maksaa 120,-€/henkilö/m-p. Yksittän voi ateriat ostaa laivalta, aamiainen/iltapala 10,-€ lounas 17,-€ päivällinen 22,-€

Back