• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Fireblade 2007 Repsol

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja yoshimura
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

yoshimura

New member
Tilasin tollasen mopedin tossa jokunen aika sitten ja nyt olen netistä katsellut kuvia pahimpaan nälkään.

Huomasin vaan sellasen pikku asian ettei kaikissa näyttäisi olevan alakatteessa noita mainostarroja esim. gas, michelin, ngk... yms...

Eli kysymys kuuluu, että onko ne vakiona siinä vai tuleeko ne esim. RTG-paketin mukana? Vai onko ne muutamat kuvat joissa ei ole niitä jotain feikki kuvia...?

Voisko joku guru valottaa tätä mulle hieman...
bowdown.gif
bowdown.gif

oman käsityksen mukaan ne on vakiona siinä. Jotkut kato saattaa ne jälkeenpäin repiä irti. Kaikki kun ei tykkää mainostaa kun ei siitä myöskään mitään makseta.

2005-mallin Repsoleissa ne alakatteen pikkutarrat tulivat mukana irrallisena, sai liimata itse jos halusi ja jaksoi.

En jaksanut...

Pikkutarrat tulevat tosiaan irrallisena. Kaikki eivät välttämättä halua mainostaa ilmaiseksi
biggrin.gif
. Repsol on hieno väritys
cool.gif
!

Livenä pyörä on aivan helvetin hieno! Kuvissa ei oikeen kunnolla näe kuinka upea tuo Repsol väritys on.
thumbs-up.gif

Itellä jos ois tuommonen Repslol mainosmopo niin pyytäsin rahaa tuosta mainostamisesta
tounge.gif

Vähän aiheen vierestä...

onko Repsolin ja Tricolorin RTG-paketti
yks ja sama - siis värityksiltään.
Toisin sanoen, onko Tricolorin Seat Cowl
musta jne.
Tämä kysymys, koska Ebaysta saanee
Jenkkilätä kopan varsin kohtuuhintaan
eikä tartte maksaa Suomen
kohtuutonta hintaa koko paketista...

Mulla Tricolor odottaa kaupassa kevättä
ja siksi tämä värikysymys.

Uutta vuotta 2008 !
033102beer_1_prv.gif

Ne TARRAT TULEVAT MUKANA.

Mm. NGK, RK Takasago Chain, Snap-on, GAS, Shova Denko, Michelin, Repsol.

Ja näitä kaikkia useina kappaleina ja kokoina. Jos kaikki haluat laittaa katteisiin kaikki niin tulee tilanpuutetta nopeasti.

Tilasin tossa repsoliin ready to go paketin. Onko paketin mukana tulevassa pleksissä samanlaisesti repsol teksti kuin vakio pleksissäkin??

Tilasin tossa repsoliin ready to go paketin. Onko paketin mukana tulevassa pleksissä samanlaisesti repsol teksti kuin vakio pleksissäkin??
Saattaa selvitä helpommin kun otat yhteyttä BikeWorldiin...
Sieltä kysyin ensin, mutta ei siellä osattu sanoa.
No perkele!
Jos sä sieltä pyörän ostat, niin kai ne tietää, mitä se pitää sisällään. Jos ei tiedä, niin ottaa selvää.
veryangry.gif

Back