van_gils
New member
Terveppä terve=) Täytyypä koittaa tätä kautta vähän kysellä etukäteen juttuja
Elikkäs tarkoitus olisi vähän muutella Firebladea(-95) talven aikana
Tehdä vähän mukavemman näköinen mutta ei mitään faitteri juttua!!!!!
Oletteko vaihtaneet paräkatteita pyöriinne ja onko mitään mikä kävisi suhteellisen kivuttomasti alkuperäisiin paikkoihin?(ehdoituksia kuunnellaan)kun tuo Bladen peräpää on mun silmääni vähän liian kulmikas
mieluisa peräpää olis mahdollisesti 900 CB(-03) ,sitten kiinnostaisi tietää onko tuon etukatteen alla kaksi pyöreää valoa,ajattelin että pärjäisikö niillä vai pitääkö tässä alkaa ettimään jotain kivaa valohärdelliä siihen
Mut ei todellakaan mitään kierosilmä maskeja,ehkä Buellissa olis ihan näpsäkän näköinen!
Jos foorumilla on joitan faitteri rakentelu juttuja tai kuvia jossain niin linkit olis ihan tervetulleita,kiitän jo etukäteen
Mistäs ostatte pyöriinne osia netin kautta??
Sori tämmöset typerät kysymykset mut olen niin vihreä vielä tässä moottoripyöräilyn saralla,joten
Mukavia ajeluja porukalle ja auttakaahan miestä mäessä elkää sen alla
Elikkäs tarkoitus olisi vähän muutella Firebladea(-95) talven aikana
Oletteko vaihtaneet paräkatteita pyöriinne ja onko mitään mikä kävisi suhteellisen kivuttomasti alkuperäisiin paikkoihin?(ehdoituksia kuunnellaan)kun tuo Bladen peräpää on mun silmääni vähän liian kulmikas
mieluisa peräpää olis mahdollisesti 900 CB(-03) ,sitten kiinnostaisi tietää onko tuon etukatteen alla kaksi pyöreää valoa,ajattelin että pärjäisikö niillä vai pitääkö tässä alkaa ettimään jotain kivaa valohärdelliä siihen
Mut ei todellakaan mitään kierosilmä maskeja,ehkä Buellissa olis ihan näpsäkän näköinen!Jos foorumilla on joitan faitteri rakentelu juttuja tai kuvia jossain niin linkit olis ihan tervetulleita,kiitän jo etukäteen
Mistäs ostatte pyöriinne osia netin kautta??
Sori tämmöset typerät kysymykset mut olen niin vihreä vielä tässä moottoripyöräilyn saralla,joten
Mukavia ajeluja porukalle ja auttakaahan miestä mäessä elkää sen alla