Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Vielä pihimpänä menettelee myös vanhasta fillarin sisärenkaasta pätkä joka on osittain tupen ja kahvapainon päällä...Throttlemeister on varmasti hyvä, mutta nuukana miehenä laitoin aikoinaan -02 mallin FJRrään tämmösen. Asennus vaati hieman kikkailua, mutta siihenkin löytyi kuvallinen ohje netistä.Toimi kuin junan vessa ja oli paljon halvempi, kuin Throttlemeister.
P.S Asennuksen voit tarkistaa Espoon R.M.Heinolla, se on se kokosininen![]()
Just näin, eikä renkaat kulu mitenkään mainittavasti, kun pitää paineet todellista kuormaa (kiloja) vastaavissa paineissa.pyörän olemus muuttu paljo ku latas etuseen 3-3.1bar takaseen 3.45bar oli kyl nautittava koko reissun eikä kyytiläiseltä tullu ollenkaan negatiivista palautetta
Täysin OT, mut on teillä kyllä kovat paineet. Itellä on Z6:t ja paineet yksin matka-ajossa 2.9/3.1 ja radalla ollut 2.1/1.9.Just näin, eikä renkaat kulu mitenkään mainittavasti, kun pitää paineet todellista kuormaa (kiloja) vastaavissa paineissa.pyörän olemus muuttu paljo ku latas etuseen 3-3.1bar takaseen 3.45bar oli kyl nautittava koko reissun eikä kyytiläiseltä tullu ollenkaan negatiivista palautetta
Itsellä vastaavat matkapaineet 3.10 / 3.50![]()
![]()