Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Juu eikä mikään turhake, pitänee hankkia.Asiallisen ja toimivan oloinen tuote tuo seisontatuen lisä "räpylä". Ei tarvi kaikenmaailman losoja tukkia jalan alle.
Räpylässä idea on se, että eipä tarvi enää kyykkiä asettelemaan/poistamaan tuota lätkää. Ja se tulee aina alle automaattisesti pysähdyspaikasta riippumatta. Kumma juttu sinänsä, että raskaalla pyörällä on niin olemattoman kokoinen seisontatuen pinta. Mulla myös on sattunut asfaltilla tuommonen kaatumisyritys, tosin ehdin juoksemalla hätiin ja kaveri ehti siihen kans auttamaan.Hieman edukkaampi seisontatuen apu on 10x10 filmivaneerin pala ja huomattavsti edullisempi, lisäksi kulkee hyvin mukana fjr:n etukatteen boxissa.![]()
Tuo ravan selkään? lentäminen, taitaa olla kyseessä kuskin henk. kohtainen anatomia![]()
Onko kukaan kokeillut tätä handlebar rieseriä http://shop.touratech.se/SE....-0.html ? Omalla kohdalla tuntuisi olevan tarvetta stongan siirtoon, mutta aika vaikea on sanoa tämän tuotteen vaikutuksesta. Helibarilta löytyisi reilumminkin taaksepäin siirtävää värkkiä, mutta siinä pitäisi ilmeisesti porailla virtalukon kiinnittävät niitit, enkä tiedä olisinko siihen valmis, ainakaan takuuaikana.
Itse pari vuotta sitten hommasin omaan 04 FJR:ään Helibarin http://www.helibars.com/proddetail.php?prod=HC1300R "palikat" , joilla stonga siirtyi pari senttiä ylöspäin ja reilut pari taaksepäin. Mitään modifiointeja ei tarvinnut tehdä. Hankintapaikkana tuolloin oli http://www.bikespareparts.nl/helibar....lang=EN hinta näkyy olevan nykyisin fjr 03-05 mallille 94€, uudemmille malleille 06 eteenpäin hinta pompsahtaa.Onko kukaan kokeillut tätä handlebar rieseriä http://shop.touratech.se/SE....-0.html ? Omalla kohdalla tuntuisi olevan tarvetta stongan siirtoon, mutta aika vaikea on sanoa tämän tuotteen vaikutuksesta. Helibarilta löytyisi reilumminkin taaksepäin siirtävää värkkiä, mutta siinä pitäisi ilmeisesti porailla virtalukon kiinnittävät niitit, enkä tiedä olisinko siihen valmis, ainakaan takuuaikana.
http://www.mm-he.de/shop.htm , saadettava ohjaustangon koroke loytyy seka eri pituisia koiraluita Fjraan, jolla saa korkeutta pois.Mistä löytyisi madallus sarjaa fjr:ään? Vaimolla sen verran lyhyet jalat, ettei tahdo yltää kunnolla maahan..
Tavaratelinettä 08 Fjr:ään kaipailisin, mutta eipä ole oikein mieluista vielä löytynyt.
Tilaamani Touratechin tavarateline tuli postissa, eikä mennytkään ko parikuukautta matkalla ja kyllä se siltä näyttää, että siihen pystyy "Reissurekvisiittaa" kiinni kötöstämään.
Pidemmalla madaltuu, lyhyemmalla nousee.Kiitos paljon, nyt tulee tyhmä kysymys![]()
Pitääkö ko luun olla pidempi vai lyhyempi?
Rikkurit ,-)Pitääkö tässä kohta oma "From V-Strom to FJR club-Finland" perustaa ?
![]()
PC:n hankinta poisti ihan ensi istumalta tehdas/netti kartalla sen v-mäisen nyppimisen kaupunkiajossa (-05 malli). Valmiit kartat on vaan valitettavasti tehty yleensä varman päälle Suomi + 10 astetta ilmastoon. Sitten on niitä erityistoimintoja, joilla saa tupin nurin (lisää mättöä). Löytyy hakutoiminnolla! Penkitys on sitten hifistelyä; tuli tehtyä, pienentää ehkä vähän kulutusta (kylmä ilmasto?), mutta ei tunnu persiissä, kamaa tulee mittarista....Power commanderista tiedustelin alan asiantuntijoilta ja tehonlisäys on kuulemma suht huomattava, what ever that means... Hintaa tulee säätöineen noin tonnin luokkaa, eli aion hetkoisen fundeerata asiaa ennenkuin moista liikettä teen. 145 kaakkia kun tuntuisi melko riittävältä sekin. Tosin metriäkään en ole ostamaani sotanorsua vielä ajanut, että saattaapi mieli muuttua kiivaastikkin.