Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
No jaa, tossa on kyllä hemmetin paljon varaa virittää vaparinakin, niin ettei tehokäyrää tartte vetää ylävireisemmäksi.. Puristukset on vakiona 8.7:1!!! Sitä on varaa nostaa kevyesti yli 11, jolloin tehoa tulee jo pirusti lisää koko alueelle. Siihen sitten vaikka rajumpaa nokkaa lisäksi, niin taas tulee paukkua kunnolla, ja puristusten nosto pitää huolen siitä, että vääntöä on varmasti vielä alhaallakin enemmän kuin orkkiksena. Sitten tietysti putkisto yms hässäkät.No enpähän sanos, roketin tyyppiseen pyörään turbo olis juuri se oikea ratkaisu jos pitää vielä virittää...
Vapari virittäessä jos tilavuutta ei nosteta niin tehoalue nousee korkeamalle joten turbo on luonteva ratkaisu tommoseen pyörään.
Melkoset nokat saa tod.näk. laittaakin että tollasen koneen saa yli 11 puristuksilla järkevästi käyntiin. Tai vaihtoehtoisesti jonkun kuorma-auton startin ja akun... Tulee nimittäin mieleen että tollanen 760 kuutioo per pytty 95 millin iskulla ja yli 11 puristuksella pistää jo jonkinverran hanttiin.Puristukset on vakiona 8.7:1!!! Sitä on varaa nostaa kevyesti yli 11, jolloin tehoa tulee jo pirusti lisää koko alueelle. Siihen sitten vaikka rajumpaa nokkaa lisäksi, niin taas tulee paukkua kunnolla, ja puristusten nosto pitää huolen siitä, että vääntöä on varmasti vielä alhaallakin enemmän kuin orkkiksena. Sitten tietysti putkisto yms hässäkät.
Onhan noita Harrikoita yms rakkineita tehty vielä isommilla pytyillä, ja jopa saatu käyntiinkinMelkoset nokat saa tod.näk. laittaakin että tollasen koneen saa yli 11 puristuksilla järkevästi käyntiin. Tai vaihtoehtoisesti jonkun kuorma-auton startin ja akun... Tulee nimittäin mieleen että tollanen 760 kuutioo per pytty 95 millin iskulla ja yli 11 puristuksella pistää jo jonkinverran hanttiin.Puristukset on vakiona 8.7:1!!! Sitä on varaa nostaa kevyesti yli 11, jolloin tehoa tulee jo pirusti lisää koko alueelle. Siihen sitten vaikka rajumpaa nokkaa lisäksi, niin taas tulee paukkua kunnolla, ja puristusten nosto pitää huolen siitä, että vääntöä on varmasti vielä alhaallakin enemmän kuin orkkiksena. Sitten tietysti putkisto yms hässäkät.
Harrikoista en tiedä mutta monissa isoissa yksi- tai kaksipyttyisissä laitteissa on jonkinlainen puolipuristinsysteemi koneen pyörittämistä helpottamassa.Onhan noita Harrikoita yms rakkineita tehty vielä isommilla pytyillä, ja jopa saatu käyntiinkinStartissa saa kyl olla tarpeeks paukkua, mutta kyllähän sellasia löytyy, no problem..![]()
Paljonkos sillä nokalla on vaikutusta käynnistyvyyteen ellei siis tosiaan laiteta järjenvastaisia aukioloaikoja??Melkoset nokat saa tod.näk. laittaakin että tollasen koneen saa yli 11 puristuksilla järkevästi käyntiin. Tai vaihtoehtoisesti jonkun kuorma-auton startin ja akun... Tulee nimittäin mieleen että tollanen 760 kuutioo per pytty 95 millin iskulla ja yli 11 puristuksella pistää jo jonkinverran hanttiin
Järjenvastaisia tai ei, niin onhan sillä nyt vaikutusta. Ajoituksella ja aukioloajoilla. Mitä myöhemmin imuventtiili alakuolokohdan jälkeen sulkeutuu, sitä vähemmän painetta sylinteriin ehtii ennen sytytystä kertyä ja sitä helpompi startin tai poljinmekanismin on konetta pyörittää. Mutta tämänhän me kaikki jo tiesimmekin, eikö?Paljonkos sillä nokalla on vaikutusta käynnistyvyyteen ellei siis tosiaan laiteta järjenvastaisia aukioloaikoja??Melkoset nokat saa tod.näk. laittaakin että tollasen koneen saa yli 11 puristuksilla järkevästi käyntiin. Tai vaihtoehtoisesti jonkun kuorma-auton startin ja akun... Tulee nimittäin mieleen että tollanen 760 kuutioo per pytty 95 millin iskulla ja yli 11 puristuksella pistää jo jonkinverran hanttiin