Frank Nyman

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Guest
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Täytyy antaa positiivista palautetta ainakin huollolle, palvelu oli nopeaa ja todella ystävällistä ja pyöräkin tuli kuntoon. pointsit
thumbs-up.gif

henkilökohtaisesti ei mitään valitettavaa, neljä pyörää ko liikkeestä kotitalouteen hankittu ja aina parhaat tarjoukset saatu ja ei asuta Kauniaisissa eikä puhuta ruottia
smile_org.gif

Täytyypi kehua.
Palaveri Espoossa.
Omaa tyhmyyttäni pyörä virrattomana parkkiin. Jotenkin onnistuin sähläämään pysäköintivalot päälle ja akku finito kun piti kotiutua.
Soitto Nymanille, neljässä minuutissa oli paku paikalla ja virta-apu hoidettu. Mahtavaa palvelua.

Sain päähäni heittää reissun pikapäätöksellä, mopottimessa ei ollut vielä laukkuja. Käynti Nymanilla, aika seuraavaksi aamuksi ja laukut oli asennettuina seuraavana päivänä ja reissu pääsi alkamaan suunnitellusti.

Itse olen kyllä saanut oikein hyvää, joskin melko arvokasta palvelua Frank Nymanilta. Renkaankin sai alle kovin nopeasti kun oikeasti oli tarve, vaikka huolto täynnä olikin. Tänä keväänä jo melkein sain sieltä pyöränkin ostettua, mutta sitten tulikin herra yksityisiltä markkinoilta ja ajoi oikealta ohi (tarjosi omasta käytetystä selvästi enemmän).

Meinaan ihan ilman muuta käydä tuolla ensi kerran kun on taas pyörän vaihto ajankohtainen.

Täytyypi kehua.
Palaveri Espoossa.
Omaa tyhmyyttäni pyörä virrattomana parkkiin. Jotenkin onnistuin sähläämään pysäköintivalot päälle ja akku finito kun piti kotiutua.
Soitto Nymanille, neljässä minuutissa oli paku paikalla ja virta-apu hoidettu. Mahtavaa palvelua.

Sain päähäni heittää reissun pikapäätöksellä, mopottimessa ei ollut vielä laukkuja. Käynti Nymanilla, aika seuraavaksi aamuksi ja laukut oli asennettuina seuraavana päivänä ja reissu pääsi alkamaan suunnitellusti.
Franki on varmaan ottanut mallia naapurista ja tullut paikalle vilkut päällä....Muualla kestää lanssin tuleminenkin kauemmin...
biggrin.gif
biggrin.gif

sama juttu, oli tarkoitys ostaa tupla X:n tilalle uusi pyörä, onnekksi on muitakin

Frankki on legenda, mutta se Benny on
033102ass_1_prv.gif

Yhtäkään pyörää en ole Frankiltä ostanut, mutta jo 70-luvulta asti peistä taittanut hänen kanssaan ja aina saanut hyvän vastuksen.
Ikävä, että poika pilaa isänsä nimen.

Valitettavasti olen asioinut kyseisessä liikkeessä. Mikä fiilis jäi? Lupauksia ei pidetä, mutta huonoja tekosyitä keksitään, palvelu töykeää, "unohdetaan" tilata sovittuja asioita/osia jne.. Onneks ei tarvii enää asioida siellä.

Mopoon tuli haettua 70-luvun lopulla osia. sen jälkeen ei oikein mitään asiaa, muutaman kerran käynyt... mutta asiointi ei ole johtanut mihinkään kun muualta saa aina paremmat tarjoukset ym.

Muutama vuosi sitten olin tilannut ketju/ratas paketin frankilta, soittivat ja ilmoittivat että saapi tulla noutamaan.

No seuraavana päivänä vettä tuli kun esterin *ersiistä, menin kauppaan ja myyjä huikkas heti ovelta että sä oot varmaan sitä ketjupakettia hakemassa kun ei kukaan muu hullu tässä säässä liiku mihinkään jatkoi vielä että kannatti pitää pulju auki tänäänkin
smile_org.gif
tästä tapahtumasta jäi itelle ainakin ihan hyvä fiilis ko. liikeestä vaikka en sen jälkeen olekaan paikan palveluja käyttänyt...

Viime syksynä kolaroidun pyörän laukkut olivat sapuneet,ja soitteli että voi tulla vaihtamaan,no minulle meni 2 vikkoo ennen kun ehdin työkiireiden takia ja odottaessa vaihtoivat lukot uusiin laukkuihin  
062802jumpie_prv.gif

Tuli sitten ostettua kahvalämmittimet, sopivasti kun kesäkin on tulossa  
062802moto_prv.gif

Syksyllä vaihdoin pyörän BMWstä Kawasakiin ja viime lauantaina sitten kävin Kawan hakemassa kotiin.
Hyvin kaikki pelasi ja se mitä oli luvattu/takalaukku+noja oli laitettu. Ei valittamista.

Talouteemme on ostettu kaksi pyörää Beniltä, palvelu pelannut hyvin ja erittäin joustavalla asenteella. Varmasti asioidaan vielä jatkossakin.

Itse olen saanut hyvää palvelua FN:ltä.
Tossa kuukausi sitten merkitsemättömällä tietyömaalla koholla ollut sporakisko oli ajolinjoistani kanssani erimieltä ja siihen mätkähdin komeasti keskelle risteysaluetta.

Noh, pyörä saatiin toki himaan talliin joltain hinausfirmalta (en tiedä siitä enempää, avopuoliso hoiti). Mutta syyshuolto ja 18kkm huolto piti hoitaa pois alta ja jotain kustannusarviota kaatumisesta vaurioituneista osista ja niiden vaihdosta. Avokki ensin otti yhteyttä FN:lle ja he lupasivat palata asiaan takaisin pikapuolin. Mitään ei kuitenkaan ensin kuulunut viikkoon ja soitin itse sitten heille, mun pyörä kuitenkin kun on. He muistivat asian ja pahoittelivat, että unohtunut. Tarjosivat samalla talvisäilytyspakettia pyörälle huoltojen yhteyteen ja mie tartuin tarjoukseen. Pyörä haettiin mukavasti multa himasta ja seuraavalla viikolla käytiin liikkeessä tekemässä sopparit talvisäilytyksestä ja maksamassa homma. Paperi pyörän korjausarviostakin tuli mukavasti ja hienosti (kaupungille vahingonkorvaushakemuksen liitteeksi). Kohtelivat minua mielestäni hyvin ja asianmukaisesti, vaikka nuori nainen olenkin ja eivät edes syyllistäneet uutta kuskia kaatumisesta.

Katsotaan tarkempia kommentteja toimivuudesta vielä sitten, kun kaatumisvauriota pitää korjata ja keväällä haen pyörää pois talvisäilytyksestä.
smile_org.gif
Mutta tähän asti homma pelannut.

Pyörä viety talvisäilöön ja maksettu, sovittiin huollot ja jos löytyy jotain erikoista niin soittelevat.

Homma hoitui täällä hyvin loppuun asti.
Helsingin kaupunki antoi myöntävän päätöksen vahinkojen korvaamisesta ja näppärästi hoitui ilman minun kummempaa puuttumista asiaan pyörän priimakuntoon laittaminen, laskun lähettäminen Hgin kaupungille ja kaikki. Minä senkuin soittelin tässä toissapäivänä, että saankos pyörän talvisäilöstä ajoon ja haku onnistui jo tälle päivälle, vaikka takuulla pojilla kiirettä on! :jippikaijee:
Talvella oli puhetta kaatumatappien asentamisesta, mutta se oli päässyt pojilta unohtumaan. Noh, ei se mitään, nyt on tapit tilauksessa ja kenties jo ensi viikolla saadaan pyörään kiinni. :)

Back