Mulla on ollu kyllä vaan positiivisia kokemuksia.
Olisin halunnu varmaan jonku Hayabusan ensipyöräksi, mutta sain suositukset vähän helpompaan ajettavaan ja edullisempaan pidettävään. Oikein hyvä, koska oon ollu tosi tyytyväinen ja pyörän vakuutuksetkin on sellaiset, että voin nyt kotihoidontuella elellessä silti moottoripyöräillä.
Ostin pyörääni ennenkun oli edes korttia kädessä tai edes ajokorttilupaa olemassa. Maksoin käsirahan ja lupasin palata asiaan kun kortti olis vihdoin lähempänä. Jouduin odottamaan ajokorttilupaa niin kauan, että pari alkanutta kurssia meni ohi. Kirjalliseen kokeiseen pääsyäkin piti odottaa ihan tolkuttoman kauan. Soittelin FN pari kertaa tilannepäivitystä ja aina palvelu oli tosi miellyttävää. Lopulta piiiiitkän odottelun jälkeen sain vihdoin pyöräni ajoon ja sieltä mainostettiin mahdollisuutta talvisäilytykseen. Mun pyörään tuli mukana vakkariputket kiinni olevien akrapovicien lisäks ja unohdin hakea ne vaikka lupasin. Ne oli siellä varmaan vuoden ennenku rupesin miettimään "missä tallilla ne muuten on..."
Palasin liikkeeseen seuraavana keväänä lastenrattaiden kanssa ja palvelu oli edelleen tosi hyvää vaikka olikin ilmiselvää, että ihan vain katselemaan ja hypistelemään on tultu. Asiallisesti sain vastauksia varaosakyselyihin.
Seuraavalla kerralla asioidessa taidettiin olla ostamassa miehelle pyörää ja tehtiin kaupat samantien. Kun mies teki papereita bongasin toimiston seinältä kuvan missä oon ostamassa ensipyörääni. Frank on siinä muistaakseni joku luuta kitarana poseeraamassa.
Kahvanlämmittimiä kyseltiin molempien pyöriin, niin olis voinu tulla hakemaan mun pyörän säilytyksestä sinne asennettavaks ja olisin sit vaan omassa aikataulussa hakenut sen takas itselleni.
Ei tosiaan mitään moitittavaa. Aukioloaikakin on venynyt mun aikataulujen mukaiseksi.
Terveisin, maanteiden Prinsessa.. (haha, tai sitten ei.

)