Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
ainakin ajoasento on ihan erilainen, en tiedä onko ainoa ero stongassa. nakun ajoasento loistava, katetun turhan pysty (tää on vaan mun mielipide).onko muuta eroa kuin etukate? ja löytyykö tämän voden mallissa mitään eroa viimevuotiseen? olis halvalla tarjolla![]()
ajoasentoihin voi tutustua lähimmässä yamaha-liikkeessäMuuta eroa ei varmaan ole kun etukate, penkki ja runko penkin alta, stonga ja muut systeemit samat, ajoasentokin pitäis olla sama kun muuten mitat on samat.
No vähentäähän se yläkropan tuuli-/sadekuormaa ainakin kovemmissa vauhdeissa.Onkohan siitä katteesta oikeesti paljonkin hyötyä?
Itsellä on ässä malli ja joskus molempia koeistuinkin eikä niissä minun mielestä ollu ajoasennossa eroja mutta uudesta en tiedä, varma en tosiaan ole....ajoasentoihin voi tutustua lähimmässä yamaha-liikkeessäMuuta eroa ei varmaan ole kun etukate, penkki ja runko penkin alta, stonga ja muut systeemit samat, ajoasentokin pitäis olla sama kun muuten mitat on samat.
Katteen hyöty on matka-ajossa. Jos pyörii taajamissa eikä ajattele yli 300 km päivämatkoja(varsinkaan motaria pitkin) pärjää katteettomalla mainiosti. Yli 120 km/h pitää katteettomalla ruveta "pitämään kiinni" stongasta.Onkohan siitä katteesta oikeesti paljonkin hyötyä?
Kyllä nuo yli 300km. matkatkin sujuu ilman katetta ja paljon reilummalla vauhilla vallan mainiosti.. Itelläni ei toi kate malli tullu ees mieleen kun tilasin pyörän... Mut maku asioita...Katteen hyöty on matka-ajossa. Jos pyörii taajamissa eikä ajattele yli 300 km päivämatkoja(varsinkaan motaria pitkin) pärjää katteettomalla mainiosti. Yli 120 km/h pitää katteettomalla ruveta "pitämään kiinni" stongasta.Onkohan siitä katteesta oikeesti paljonkin hyötyä?
Kyllähän ne osaa melkoisia hintoja niistä pyytää, ite sain ne tingittyä vielä kauppaan hirveän väännön päätteeksi...itse laukut on kyllä hyvät, samaten niiden kiinnitysmekanismi. Mutta telineet on vähän työläät irrotettavat.Jampin orkkislaukut maksaa kuulemma maltaita fz-1 malliin, onko näin vai pelkkä tornihuhu?
Jaa-a, enpä tiedä alkuperäisistä, mutta itselleni laitoin viime kesänä Sw-motechin telineen ja kapan sivulaukut. Nuo on aivan loistavat. Telineet saa irti parissa minuutissa ja näkyviin jää vain pari pikku korvakkoa:Miten rumat telineet jää näkösälle jos jättää sivulaukut välillä kotiin?
Onko miten iso homma irrottaa myös telineet? Itelle tulossa ne alkuperäiset sivulaukut.
Mopo laukkujen kanssa
Telineet paikallaan
Telineet irti
Varmasti ajelee, mutta on siinä vaan eroa. Makuasioita... Ajeleehan jotkut h*llut HD:llakin niin kauas ettei kirkontorni enää näy.Kyllä nuo yli 300km. matkatkin sujuu ilman katetta ja paljon reilummalla vauhilla vallan mainiosti.. Itelläni ei toi kate malli tullu ees mieleen kun tilasin pyörän... Mut maku asioita...Katteen hyöty on matka-ajossa. Jos pyörii taajamissa eikä ajattele yli 300 km päivämatkoja(varsinkaan motaria pitkin) pärjää katteettomalla mainiosti. Yli 120 km/h pitää katteettomalla ruveta "pitämään kiinni" stongasta.
Löysit minun vanhat kyselytSaa tuohon pappa-malliin tarvikelaukkujakin.
Lainaus FZ1 N topikista:
Jaa-a, enpä tiedä alkuperäisistä, mutta itselleni laitoin viime kesänä Sw-motechin telineen ja kapan sivulaukut. Nuo on aivan loistavat. Telineet saa irti parissa minuutissa ja näkyviin jää vain pari pikku korvakkoa:Miten rumat telineet jää näkösälle jos jättää sivulaukut välillä kotiin?
Onko miten iso homma irrottaa myös telineet? Itelle tulossa ne alkuperäiset sivulaukut.
Mopo laukkujen kanssa
Telineet paikallaan
Telineet irti
Varmasti ajelee, mutta on siinä vaan eroa. Makuasioita... Ajeleehan jotkut h*llut HD:llakin niin kauas ettei kirkontorni enää näy.Kyllä nuo yli 300km. matkatkin sujuu ilman katetta ja paljon reilummalla vauhilla vallan mainiosti.. Itelläni ei toi kate malli tullu ees mieleen kun tilasin pyörän... Mut maku asioita...Katteen hyöty on matka-ajossa. Jos pyörii taajamissa eikä ajattele yli 300 km päivämatkoja(varsinkaan motaria pitkin) pärjää katteettomalla mainiosti. Yli 120 km/h pitää katteettomalla ruveta "pitämään kiinni" stongasta.![]()
Totta alkuperäiset laukut maksavat mansikoita. Givin V35 on sama laukku "kohtuu" hintaan. Laitoin viimekesäna 3 laukun sarjan telineineen, hinta oli karvan yli 800 ekua koko paketille.Jampin orkkislaukut maksaa kuulemma maltaita fz-1 malliin, onko näin vai pelkkä tornihuhu?
vastaan itselleni. ajoasennot tosiaan taitaa olla samoja, nyt kun kävin kylmillä tyypeillä. edelliskerralla r-ykkösen ajaminen välissä taisi tuoda sen s-mallin endurofiiliksenainakin ajoasento on ihan erilainen, en tiedä onko ainoa ero stongassa. nakun ajoasento loistava, katetun turhan pysty (tää on vaan mun mielipide).onko muuta eroa kuin etukate? ja löytyykö tämän voden mallissa mitään eroa viimevuotiseen? olis halvalla tarjolla![]()
mullekin kävis tuollainen naku, jos olis halvalla tarjolla. ennen ostoa kuitenkin selvittäisin miten maahantuoja suhtautuu jos runko murtuu takuuajan jälkeen (noita on mennyt) suomi/tuontipyörässä.