FZ6S S2  osapulaa

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Ladyrebel
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Ladyrebel

New member
Otsikko on tällä kertaa pahempi, kuin mitä vammat..

Soratiellä menin nurin ja vasemmanpuoleinen ajovalo kärsi pahimmat vauriot. Tietääko joku, saako tuota pelkkää umpion lasia (muovia) mistään? Tai onko se ylipäätään irroitettavissa?

Pyörän  etuosa purettiin katteineen, että päästiin käsiksi "vamma-alueelle", niin näyttäisi siltä, että tuota lasia ei saa irti. Joten koko ajovalo systeemi menee käsittääkseni hakuseen.

Harmitus on h*****tinmoinen ja kun itse en tiedä, mistä ko. osaa kannattaa kysellä, niin sen vuoksi tarvitsen apua.

Niin ja kyseessä on vuoden -08 pyörä, rekkarissa tyyppinä RJ14.

Kiitos.

Näistä paikallisista takuu-purkaamoista olen itte saanut pilkkahintaan tavaraa puimuriin. Kattelepa semmoista paikkaa kuin Laga.se sieltä löytyy kaikkiin mopoihin tavaraa, myös jammuun.

Näistä paikallisista takuu-purkaamoista olen itte saanut pilkkahintaan tavaraa puimuriin. Kattelepa semmoista paikkaa kuin Laga.se sieltä löytyy kaikkiin mopoihin tavaraa, myös jammuun.
Joo, kiitti. Yritin etsiä, mutta en löytänyt. Liekö tuon ikäiseen ollenkaan missään...
withstupid.gif

Jos se on samalla tavalla liimattu pohjaan kuin vanhemman Gixxerin (-93) lasi, niin en itse ainakaan löytänyt keinoa saada ehjänä irti. Mulla oli pohjan kiinnikkeet rikki, ostin eBayn kautta umpion jonka piti olla sopiva, mutta oli ilmeisesti joko 750:n tai sitten uudemman 1100:n. Joka tapauksessa pohja oli sama, lasi oli pari senttiä "paksumpi", ei mahtunut katteen sisään.

Liima oli jotain sikaa muistuttavaa, mutta sen verran kovaa, ja joka paikassa, ettei irti saanut. Ja varsinkin kun olisi kaksi lasia pitänyt irrottaa , ainakin se oikea ehjänä, niin antauduin, ja odottelen jostain ilmaantuvaksi sopivaa valoa.

Kyseessä koko kaksilamppuinen umpio, ovh hinta 329,- Saan sen sinulle vähän halvemmalla esim. hintaan 280,- jos tarvit

Ulyssys

Mulla on alkuperäinen satula, uudenveroinen. Jäänyt ylimääräiseksi vanhasta pyörästä, kun se meni vaihdossa geelipenkillä. Satula on FZ6-N 2006:sta ja käy S2 myös. Jos tarvitset penkin, niin ota yhteyttä vaikka privaviestillä. Myös musta Kappa perälaukkuteline löytyy FZ6:een.

Uusia orig. Yamaha osia kantsii katella myös ebaysta, ainakin Usa/Kanadasta saa tullien jälkeenkin monesti edullisemmin. Jos vaan malttaa odotella viikkojen toimitusajan.

Back