• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

FZR 1000

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Guest
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
G

Guest

Guest
Nyt on pyörällä ajettu 200km vaihteisto remontin jälkeen
ja vaihteet tuntuvan toimivan hyvin, mutta nyt on ongelmia
pienillä kierroksilla.
Eli vehe toimii kuin unelma yli kolmen tonnin kierroksen, mutta
sen alle ei sit pätkääkään nykii ja pätkii ja kuuluu ihmeelliset imuäänet, oisko kellään neuvoja/vinkkejä onko kyse pelkästään
kaasareiden säädöstä vai löytyykö jammusta tältä osa alueelta
tyyppivikoja.
Pyörään on edellinen omistaja vaihtanut spies putkiston ja suuttimetkin on vaihdettu ja jotain epämääräisiä reikiä porattu
ilmanputsari täyteen.

Ai niin KIITOKSET KUJOLLE vaihelaatikko neuvoista!.
062802moto_prv.gif
 
Nopee arvaus, jotta käy rikkaalla alakierroksilla. (Voi tietty olla laihallakin.

Seosten mittaus olis oikee operaatio tähän hätään, jotta tiedät mihin suuntaan säätää. Joko tehopenkissä tai sitten jostain lambda-anturi lainaan.

Toinen on koittaa ruuvailla seosruuvia / laskea tai nostaa bensanpintoja, mutta mieluummin ensin selvität, mihin suuntaan säätö tulisi tehdä.

Ittellä ZZR:ssä oli aikanaan 3500 kiekan kohdalla flätti alue, ei tehoja ollenkaan -> bensanpinnat liian korkeella. Tässä myös ed. omistaja säädättänyt "asiallisella" pajalla. Muuten pelas hyvin ja bensanpintojen laskun jälkeen tuollakin alueella.

Nii tää on sit vaan arvaus...
 
joo eipä kestä...
Laske neuloja pykälä tai pari, jos paranee, niin vika on soikeiksi kuluneissa neulaputkissa. ...niin ja on tyyppivika...
 
Joo neulojen lasku kaksi pykälää auttoi, mutta
vielä kuuluu ihmeellinen imuääni noin 2500 kierroksen
kohdalla näinköhän se johtuu juuri noista kuluneista
putkista?
Käykö muuten 92 vuosimallin 3-GH koneen kaasarit
2-GH koneeseen, joka minulla on
nixweiss.gif
 
No nyt rupee menee hermot tän vehkeen kans!!!
rupes pitään ihmeellistä kolkotusta, ääni kuuluu kovemmiten
laturin päästä ja on kolkotusta pienillä kierroksilla ja isommilla
rupee vinkumaan, kun sikaa tappas.
Oisko kellään aavistustakaan mistä tällainen ääni johtuu??..

Taitaa olla paras kaivaa koko vehe helvetin isoon monttuun, et
on hermot kireellä tän vehkeen kans.
crazy.gif
 
Mulla oli ostaessa juuri tommonen, tyhjäkäyntiä ei ollut ollenkaan, sammui aina alle 3000 kun hellitti kaasun. Parani bensan sekaan laitettavalla kaasarinputsusaineella, vahvemmalla, ei kaasutinspriillä tms masinol, moottoritieajolla.
Uusitko vaihteisttoon rattaita, jos niin mitä? Paljonko maksoi ja paljonko teit ite? Paljonko maksoi?
 
Back
Ylös