siki
Seiskytluvun hemmetin enkeli
Mistä tilasit? Paljoks makso? Noi tuntuu olevan aikas tyyriitä vieläkin joka paikassa.Keskiviikkona tilattu Zumo 660, tulee varmaan huomenna.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mistä tilasit? Paljoks makso? Noi tuntuu olevan aikas tyyriitä vieläkin joka paikassa.Keskiviikkona tilattu Zumo 660, tulee varmaan huomenna.
Pikkasen yli 550 euroa maksoi, ja ostin Lohenette nimisestä verkkokaupasta jonka kaverini omistaa.Mistä tilasit? Paljoks makso? Noi tuntuu olevan aikas tyyriitä vieläkin joka paikassa.Keskiviikkona tilattu Zumo 660, tulee varmaan huomenna.
Noin kolme kertaa kalliimpi kuin nuvi 500. En millään lailla arvostele niitä, jotka tuon zumo 660:n ovat hommanneet(oisin ostanut itsekin, mut kun oon niin vitun köyhä...), mutta mitä ihan konkreettista eroa tuossa zumossa on nuvi 500:seen verrattuna? Euroopan kartat taitaa zumossa olla, kun nuvissa valmiina vain Scandinavia. Vedenpitävyyden Garmin ilmoittaa olevan saman. Ja sen verran mitä tuota omaa nuvi 500:sta olen nyt pyörässäni kokeillut, niin kosketusnäyttökin toimii paksut ajohanskat kädessä, mitä suuresti epäilin, kun koneen ostin...Pikkasen yli 550 euroa maksoi, ja ostin Lohenette nimisestä verkkokaupasta jonka kaverini omistaa.Mistä tilasit? Paljoks makso? Noi tuntuu olevan aikas tyyriitä vieläkin joka paikassa.Keskiviikkona tilattu Zumo 660, tulee varmaan huomenna.
Saa 2 vuoden takuun ja suomenkieliset selostukset, jos niitä haluaa kuunnella.
No enhän mä muistanut tota "sinihammasta", joka on tietysti oivallinen ominaisuus. Näytön suuruudelle, puhumattakaan MP3-soittimelle en suurta arvoa itse anna, mutta toki jollekin tärkeitä ominaisuuksia.On siinä niitä ominaisuuksia paljon enemmän, on bt ja kuulokeliitäntä, mp3 soitin ja isompi näyttö.
Kartan päivitys ja käyttiksen päivitys toimi mulla ihan helposti, rekisteröidyin ja päivitin ohjeiden mukaan, poi pisteiden lisääminen tapahtuu garminin omalla ohjelmalla, tosin se onkin vielä "vähän" hakusessa![]()
Pystytkö laittamaan kuvaa tästä telineestä?MoroRAM-Mountsin teline Nuvi 500:lle kolahti tänään postilaatikkoon ja kylmätyyppien perusteella tuntuu erittäin asialliselta kapistukselta! Navi on helppo säätää vaikka minkälaiseen kulmaan ja sentoon ja telninkin palikat tuntuvat tukevilta. Itse navikin tuntuu istuvan erittäin luotettavan oloisesti kiinnikkeeseensä. Käytäntö sitte osoittaa lopullisen käytettävyyden...Toistaiseksi olen ainakin tyytyväinen ostokseen!![]()
Et ole ilmeisesti nähnyt mun Rexin pelkistettyä telinettä nuviin
maksoi jopa 20€ ja saa monella konstilla kiinni,no myöhäistä varmaan jo kun hommasiti,ostin muuten emännälle autoon tuon nuvi500;sen ja on toimivuudeltaan aivan eri luokkaa kun pyörässä käytössä oleva nuvi200,nen,olis muuten miitti ens lauantaina Forssa
ABC jos oikein muistan niin klo:14.00.