• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Garmin Quest kartat

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Anttoo
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Itse en ole jaksanut (vielä) maksaa v.9:ä, mutta kräkättyä testailin koneellani, ja ainakin Kehä-III:n ja Tuusulantien rampit oli nyt oikein tuossa versiossa. 8:ssa ei vielä ollut. Tietty, tuo kräkättyhän ei mene itse Questiin, mutta pääsipähän pällistelemään karttoja ilmaiseksi.

tilasin oman v8 kartan syksyllä questiin saksan ebaysta ja nyt saikin pyytäessä sitten ilmaisen päivityksen garminilta v9 kartaksi,ebay hinta tulikin nyt todella halvaksi  
smile_org.gif

v9 näkyy ne uudet kinttupolut jotka eivät näkyneet v8 joten mun mielestä päivitys kannattaa aina

päivitysrumba garmin sivuilta ei ole mikää yksinkertainen
oli koko ajan sellainen tunne ei tämä kyllä rekisteröidy niin kuin pitäisi,mutta nyt kaikki alkas toimimaan,ihme.  
cool.gif
Pyörästäsi päätellen kinttupoluille löytyy käyttöä  
bowdown.gif

Kinttupolkuja näkyy jonkun verran tulleen lisää, mutta ei niin paljon että kannattaisi päivittää maksullisesti.

Itse sain myös tuon päivityksen ilmaiseksi joten valittamista ei ole  
wink.gif

-mika-

Ps. Juups, toi "laiton" imuttaminen on varmasti paras vaihtoehto, näätpähän kannattaako vai eikö.

Viimein tuli postissa CN Europe v.9 ja kyllä se tonne Questiin meni mukisematta v7.0 päälle.

Ja samantien päivitin MapSource 6.12.2:een. Se näissä Garminin tuotteissa on kätevää, että voi päivittää ohjelmistot ostamatta uutta laitetta. Olen päivittänyt vähintään kertaalleen kartat, kielipaketin, laitesoftan ja nyt siis PC-softan. Näistä ainoastaan karttapäivityksestä piti maksaa $75, muut oli ilmaisia.

Viimein tuli postissa CN Europe v.9 ja kyllä se tonne Questiin meni mukisematta v7.0 päälle.
Tuliko siinä mitään uutta suomen osalta ?
Minäkin päivitin v.7 => v.9. Suomeen näyttää nyt detailed coveragea entisen limitedin asemesta. Käyttökokemukset ovat vielä vähäisiä, mutta tuossa vanhasta puuttui ulkomailla melkeinpä häiritsevissä määrin uusia liikenneympyriä yms. Kartat olivat varmasti reilusti yli 2 vuotta vanhat.

Itse huomasin että tästä kotikylältä oli yksi n. 2-300 metrin pätkä asfalttitietä muuttunut mystisesti soratieksi. Kivasti kaikki kotoa lähtevät reitit teki pikku kierrokset. Voisikohan sitä itse muutella eri tien pätkien arvoja ko. ohjelmassa?

Tuliko siinä mitään uutta suomen osalta ?
Minäkin päivitin v.7 => v.9. Suomeen näyttää nyt detailed coveragea entisen limitedin asemesta. Käyttökokemukset ovat vielä  vähäisiä, mutta tuossa vanhasta puuttui ulkomailla melkeinpä häiritsevissä määrin uusia liikenneympyriä yms. Kartat olivat varmasti reilusti yli 2 vuotta vanhat.
Ei vielä kovin paljon käyttökokemuksia, mutta tossa parin-kolmen kilsan päässä ollut kiertoliittymä on nyt oikein v9.0ssa mutta tavallisena risteyksenä v7.0:ssa. Kiertoliittymä on ollut valmis kaksi vuotta. Sitten v9.0 tunsi talomme numeron, entinen tunsi vain viereisen talon numeron. Samoin noita pikkuteitä näytti olevan enemmän, mikä vahvistaa tuota "detailed coverage"- lupausta.

Back