Käytät vanhentunutta selainta. Se ei välttämättä näytä tätä tai muita verkkosivustoja oikein. Sinun pitäisi päivittää tai käyttää vaihtoehtoista selainta.
Voi olla, että kaistaopastekuva on korruptoitunut siten, että sitä lukiessa kumpuutteri joutuu virhetilanteeseen, josta se ei toivu. Tällainen on hyvin ymmärrettävä (mutta ei hyväksyttävä) bugi softassa, sillä tuollaiset ovat erittäin vaikeita testata tuotekehitysvaiheessa.
Tuli tästä mieleen tuolla toisessakin topicissa keskusteltu käytettävyyden puute näissä vehkeissä. Tälläkin palstalla Tompan omistajat on vaihtamassa laitettaan Garminiin ja päinvastoin. Eli näköjään tuo tuotetestaus on näissä(kin) ulkoistettu loppukäyttäjille.
Voisko olla ongelmaa kaistannäyttökuvassa? Tohonhan tulee ihan valokuvana tuo ryhmittäytymisohje. Vaikuttaisi ettei laitteesi löydä tuota ja näytää näin ollen mustaa. Se miksi ei tuosta palaudu onkin sitten mielenkiintoisempi ongelma. Oletko kokeillut päivittää tuota tuon jälkeen?
Tuollainen ei tosiaan käynyt mielessä. Tuo kyllä kuulostaisi loogiselta syyltä. Tein kevään 2015 päivitykset ihan "protokollan" mukaan muistaakseni Garmin Express softan kautta eikä päivityksen aikana tullut mitään virhetilanteita. Enkä ole tainnut sen jälkeen päivittää eli pitää nyt sitten kokeilla ladata viimeiset.