Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Saahan ne. City Navigator NT Eastern EuropeOnko jotain käsitystä hinnasta, verrattuna esim. Quest 2:een ?![]()
Tulis vielä Itä-EU:n kartat niin alkais todella kiinnostamaan.
Sitä tässä kovasti odotellaan itekki, niin vois tuon Questin vaihtaa siihen ja myydä sen puis.Pekkaaaaa, paiskaa privaaaa, tahtoo zumoooo
Mikä juttu toi oli? Ainakin minun Garminissa on ollut kosketusnäyttöHerättiinhän siellä Garminillakin sentään viimein eli kosketusnäyttö ja paremmin mopoiluun soveltuva koko.
Juttu oli lähinnä se että Garminin pääasiassa mopoilukäyttöön tarjoama säänkestävä tuote on ollut Quest 2, joka ei ole lähelläkään TomTom Rideria ihan perusergonomiansa (pieni näyttö, nappulaohjaus jne.) ja kokonaispakettinsa (ei suoraan mp-varusteita samassa setissä) suhteen kun puhutaan mopoilukäytöstä. Questissa ei vissiin ole myöskään Bluetoothia?Mikä juttu toi oli? Ainakin minun Garminissa on ollut kosketusnäyttöHerättiinhän siellä Garminillakin sentään viimein eli kosketusnäyttö ja paremmin mopoiluun soveltuva koko.
jo kaksi ajokautta.
Mielelläni tekisin tuohon viikonlopun mittaisen evaluioinnin ainakin Tomppaa vastaan, Questikin kelpaa jos sellaisen jostakin saisin.Jos vielä Hannula saadaan testaamaan se, niin sitten uskotaan itekkin.
No jaa, Questia olen käytellyt ajon aikana noista nappuloistakin, emmä tuosta kosketusnäytöstä perusta. Pääasia että toimii ajossakin, ettei blokkaa mitään toimintoja vaikka liikkeellä ollaankin (monesti navigoinut ajon aikana Questilla, ajohanskat kädessä).Herättiinhän siellä Garminillakin sentään viimein eli kosketusnäyttö ja paremmin mopoiluun soveltuva koko.