Garmin Zumon

Willi Tähti

New member
Ostin uuden pyörän (vähän käytetyn) ja siinä oli kiinteästi asennettu Garminin Zumo (oliskohan joku 550 malli). Edellinen omistaja väittää että kaikki tarvikkeet oli pyörän mukana mutta liike ei löydä niitä enää. Mistähän saisi edullisesti ja mitä tarvitsee hankkia saadakseni tehtyä päivitykset ja uusittua kartat. Käyttöohjeen imuroin netistä.

Ostin uuden pyörän (vähän käytetyn) ja siinä oli kiinteästi asennettu Garminin Zumo (oliskohan joku 550 malli). Edellinen omistaja väittää että kaikki tarvikkeet oli pyörän mukana mutta liike ei löydä niitä enää. Mistähän saisi edullisesti ja mitä tarvitsee hankkia saadakseni tehtyä päivitykset ja uusittua kartat. Käyttöohjeen imuroin netistä.
Eipä tuohon välttämättä tarvitse muuta lisää kuin usb-kaapelin, jolla Zumon saa kytkettyä tietokoneeseen päivityksiä varten. Jos oikein ymmärsin niin pyörässä on kaikki tarvittava.
Käsittääkseni myös karttapäivityksen lataaminen pitäisi onnistua, vaikka sinulla ei ole Mapsource ohjelmaa. Garminin kanssa voi tulla ongelma päivityksissä, jos edellinen omistaja on jo rekisteöinyt laitteen MyGarminiin.

Mulla 4-5 vuotta vanha 550 zumo enkä ole sitä päivittänyt muuten kun kartoilla,ei noi koneen päivitykset niin välttämättömiä ole jos nytt et halua äänen uzbekistanin murteella tai jotain sinnepäin.

Kartat olen saanut tuttavilta jotka osavat niitä löytää ja hinuttaa netist,nytt viimeks niin laitettiin oliko se -11 vuosmallin kartta ja samalla merikartta joka myöskin toimii ihan mainiosti siinä.

Niin ja karttoja mitä siin mun zumos (ja muistikortis) on niin on koko suomen maastokartta,maailmankartta,euroopan kartta,merikartta (melkein koko euroopan),ja kohta laitetaat venäjän kun sinne olis tarkoitus syyskuussa mennä.

Kiitos vastauksista, pitää muokata pikkumeisseliä että sais sen irti pyörästä. Sitten pitää kokeilla sopiiko kameran USB-kaapeli siihen ja eikun nörttiä leikkimään. Tuttuja ei ole jolla olis samanlaista mutta yritän latailla tuoreita karttoja, Kyselen lisää jos ei onnistu...

Back