GasGas vs. KTM

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Guest
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
G

Guest

Guest
Nyt on tullut sen verran ikää jo että kesällä olisi kevarikortin paikka ja olen nyt miettinyt jos vaikka rupeisi siinä yhteydessä ajamaan satunnaisesti enduroa.

Nyt lähinnä kiinnostaa KTM 125 EXC:n osien hinnat (kuten männät, tiivisteet ja muut joita joutuu vaihtamaan säännöllisin väli ajoin) kuin myös GasGas:n EC 125 Enduron samojen varaosien hinnat.

Samalla olisi myös mukava tietää mitä nykyään saappaat, panssarit ja laadukkaat kypärät maksavat.

Kiitän jo etukäteen!

Samalla olisi myös mukava tietää mitä nykyään saappaat, panssarit ja laadukkaat kypärät maksavat.
Varusteisiin todellakin kannattaa panostaa. Kunnon saappaat pyörivät siinä 200-300e hujakoilla, rintapanssari ~100e hujakoilla ja kypärät 250-350e pintaan... ~1000e voi laskea hinnaksi kunnon varusteille. Välillä saattaa löytyä hyviäkin diilejä, jotenka kannattaa kiertää liikkeet läpi.
thumbs-up.gif

Edit: hienosäätöä

En nyt just osaa ilmoittaa tarkkoja hintoja mutta se on aivan varmaa että Gas Gassin osat on selvästi huokeempia kun Kotarin vastaavat.Myös niiden saatavuus on ollut hyvällä tasolla.
Kotarista on viime vuosina tullut jonkinasteinen "muotimopo" ja se ehkä vaikuttaa myös varaosien hintoihin
nixweiss.gif

Jos käytettyä etsii niin kottaraisen löytää varmasti helpommin koska niitä on ajossa aivan erilailla kuin Gasseja.
Itse oon ainakin ollut espanjanpoikienmopoon tyytyväinen
062802jumpie_prv.gif

Eipähän ainakaan aja samanlaisella kuin suurinosa crossi/enskakuskeista

Tähän aikaan vuodesta on varusteet jo aika tavalla halvempia ku sesonkiaikaan, ja jos ostaa kaikki kerralla samasta paikasta ni varmaan saa hyvät könttäalet vielä päälle.

Tähän aikaan vuodesta on varusteet jo aika tavalla halvempia ku sesonkiaikaan, ja jos ostaa kaikki kerralla samasta paikasta ni varmaan saa hyvät könttäalet vielä päälle.
Totta puhut. Kannattaa kysellä rohkeasti niitä tarjouksia ja ostaa tosiaan kaikki vehkeet samasta paikasta, jolloin säästää aina.

Joo o. Täytyy harkitsemaan tuota GG:tä. Nytten olisi vielä kolmasvaihtoehto: Husgvarna WR125. Onkojollakulla jotain hyviä kokemuksia, sillä tuollaisen saisi halvalla uutena suhteilla

Back