Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Jaa jaa...Kyytiläisten kommenttejakin olen kuullut, tyyliin "mukavinta kyytiä, mitä koskaan olen saanut", eli kai siinä jotain taikaa voi olla...
Tossa voi itsetunto laskea vähän... No tietysti kyyditettävästä riippuenJaa jaa...Kyytiläisten kommenttejakin olen kuullut, tyyliin "mukavinta kyytiä, mitä koskaan olen saanut", eli kai siinä jotain taikaa voi olla...![]()
Laittaisitko penkki firman yhteystietoja, jos vaikka tulis teetettyäViime kesänä kävin teettämässä Rovaniemellä pyörään geelipenkin. Vaimoke valitti takapuolen puutumisesta reissun päällä tavallisella penkillä, mutta modauksen jälkeen ei tullut mitään muuta kuin kiitoksia. Sain kyllä täysin rahalle vastinetta. Samalla sain korotettua penkkiä 30mm, mikä tuli tarpeeseen sekä minulle, että varsinkin vaimokkeelle. Suosittelen.
Jos virtaa riittää, kannattaa alkuperäinen penkki verhoiluttaa. Tällä tavoin saat juuri sellaisen penkin kuin SINÄ haluat.
Tässä linkki ko. firman sivuille. Pyörien penkit ei kuulu varsinaisesti päätoimenkuvaan, mutta tekevät pyynnöstä. Työnjälki oli mun pyörässä todella hyvä.Laittaisitko penkki firman yhteystietoja, jos vaikka tulis teetettyäViime kesänä kävin teettämässä Rovaniemellä pyörään geelipenkin. Vaimoke valitti takapuolen puutumisesta reissun päällä tavallisella penkillä, mutta modauksen jälkeen ei tullut mitään muuta kuin kiitoksia. Sain kyllä täysin rahalle vastinetta. Samalla sain korotettua penkkiä 30mm, mikä tuli tarpeeseen sekä minulle, että varsinkin vaimokkeelle. Suosittelen.
Jos virtaa riittää, kannattaa alkuperäinen penkki verhoiluttaa. Tällä tavoin saat juuri sellaisen penkin kuin SINÄ haluat.![]()
Kuvassa näyttää tosi hyvältäTässä linkki ko. firman sivuille. Pyörien penkit ei kuulu varsinaisesti päätoimenkuvaan, mutta tekevät pyynnöstä. Työnjälki oli mun pyörässä todella hyvä.Laittaisitko penkki firman yhteystietoja, jos vaikka tulis teetettyäViime kesänä kävin teettämässä Rovaniemellä pyörään geelipenkin. Vaimoke valitti takapuolen puutumisesta reissun päällä tavallisella penkillä, mutta modauksen jälkeen ei tullut mitään muuta kuin kiitoksia. Sain kyllä täysin rahalle vastinetta. Samalla sain korotettua penkkiä 30mm, mikä tuli tarpeeseen sekä minulle, että varsinkin vaimokkeelle. Suosittelen.
Jos virtaa riittää, kannattaa alkuperäinen penkki verhoiluttaa. Tällä tavoin saat juuri sellaisen penkin kuin SINÄ haluat.![]()
Mistä olet tuollaista kuullut/lukenut? Aika villiltä kuulostaa.Kuulostaa siltä, että geelisatula on hommattava ennen ensi kesän lomamatkaa. Jostain kuulin/luin, että geelisatula tuntuisi kylmemmältä kuin tavallinen. Pitääkö se paikkansa? Helteellä on tietysti hyväkin, jos vähän viilentää takamusta, mutta kevät- ja syyskylmillä pyllynalunen saisi pikemminkin lämmittää.
Hyvä, jos geelin viileys onkin vain huhua, eikä peppu siis pallellu. Vastukset saavat varmaan jäädä laitattamatta, kun ei minulla ole niitä muniakaan.Jos pyllyn paleltuminen pelottaa, saa verhoilijalla laitatettua kyllä vastuksen verhoilun alle niin pääset munien keittoon nappia painamalla.
Köpi mistä hakit ton sun geeli istuin? ja mihin hintaan jos saa kysyäMetriäkään en ole ajanut sillä "kovahkolla" vakiosatulalla, joten vertailu on vaikeaa...Geelisatulan päällä on tullut jo istuskeltua pitkiäkin päivämatkoja, eikä ole ollut valittamista.
Kyytiläisten kommenttejakin olen kuullut, tyyliin "mukavinta kyytiä, mitä koskaan olen saanut", eli kai siinä jotain taikaa voi olla...
Geelisatulani on Triumphin oma, tuli pyörän mukana (kuten kaikkee muutakin kivaa, kun muistaa pyytää), joten sen hinnasta ei ole käsitystä...Köpi mistä hakit ton sun geeli istuin? ja mihin hintaan jos saa kysyäMetriäkään en ole ajanut sillä "kovahkolla" vakiosatulalla, joten vertailu on vaikeaa...Geelisatulan päällä on tullut jo istuskeltua pitkiäkin päivämatkoja, eikä ole ollut valittamista.
Kyytiläisten kommenttejakin olen kuullut, tyyliin "mukavinta kyytiä, mitä koskaan olen saanut", eli kai siinä jotain taikaa voi olla...
220egee tuli toi modaus maksamaan, ei minusta kauheen paha. Työn jälki on todella laadukas ja satulanhan saa mielensä mukaisen, tossakin on kyytiläisen istuinkorkeutta vähän nostettu että emäntä näkis vähän paremmin.Mihin hintaan Hannes XX:n satulan verhoilu irtosi Autovi'sta? Itselläni samanlainen vempain ja pitäisi kyydittää vaimoa pitkin Eurooppaa pari viikkoa ilman takapuolen puutumista.