• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Ghost rider

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja ysi-ärrä
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

ysi-ärrä

New member
Tuossa tuli postissa uusin Bomber lehti ja mukana tuli myös bomber weekend2006 dvd levy.
Niin, tuossa kahtoin tietysti innolla tapahtumat mitä levy tarjosi, niin siellähän oli joku kyöstin pätkä tuolta viikonlopulta.

Sitä kun rupesin katsomaan niin sieltä avautui pätkä jossa äijä keulii tytteli kyydissä melekosta haipakkaa.

Kysys kuuluukin että oliko tosiaan tuo äijä jota siinä esiteltiin niin OIKIA kyösti???

Hieman oli yllätys kun näin sen eka kerran. Meinaan tuollanen kalju rillipää pikku ukko. Ei toki mulla ole mitään kaljuja(kohta itekki)kohtaan,eikä rillejä eikä pikku-ukkoja vastaan. Mut hieman petyin tuosta ulkonäöstä.
Luulin että tuo elävä legenda ois niin karskin näköinen karpaasi että huh.

Mut jos tuo oli aito kyösti niin
bowdown.gif

Hupaisaa katseltavaa tuo weekend meininki.

Suosittelen kaikille lämpimästi osallistumista tuohon B-Weekendiin, mikäli kiinnostaa nähdä kyseinen henkilö livenä. Mikäli vanhat merkit pitävät paikkaansa niin kyseinen herra on siellä tänäkin vuonna. Varma en tosin asiasta ole.

Ghostriderin henkilöllisyys tuntuu olevan sellainen julkinen salaisuus..

No voi nyt vittulan väki
mad.gif
Koska lehti on tipahtanut luukusta? Mulle ei ole vielä lehti tullut.Tuleekohan se tänne landelle viiveellä
sad_orig.gif

Perjantaina lehti tuli postilaatikkoon ja nytkin kahtelen tässä samalla tuota dvd levyä joka tuli mukana. Mahtava meininki näyttää olevan
062802jumpie_prv.gif

Jospa sitä ens kesänä jo pääsis itekki paikanpäälle
tounge.gif

Ja tuosta lande hommasta ,niin kyllä se meikäläinen on se joka landella asuu. Jospa se tänne kusti polkee paremmin
062802moto_prv.gif

No voi S**tana!.. Ei ole kyllä vielä luukusta tipahtanut vaik oon kyl jo odotellut kyseistä numeroa...
Toivottavasti maanantaina sitte...

Hmm toi GR tulee olee ikuisesti varmaan haamu kaikille.
Onko se GR ollu toi Patrik Furstenhoff alusta alkaen vai oliko joku toinen GR joka väitetysti kuoli jossai liikenneonnettomuudessa. Ei sitä tod.näk. koskaa tuu saamaan 100% selvyyttä. Sama juttu kuin JFK:n murha. 90% varma juttu mutta aina on epäilys.

Kyl mä veikkaan että Patrik ainaki tulee GR:nä bomber weekendiin, mutta ei se siellä mitää kuolemanstuntteja varmaankaan tuu vetelee. Eikös se itseki väittäny että se lopettaa nuo vaaralliset jutut ja keskittyy perheeseensä?

Onkohan tuon tulevan B-weekendin pitopaikka vielä selvinnyt, tuostahan oli jossain vaiheessa huhuja että se olis siirtymässä ruåtsiin
crazy.gif

Suosittelen kaikille lämpimästi osallistumista tuohon B-Weekendiin, mikäli kiinnostaa nähdä kyseinen henkilö livenä. Mikäli vanhat merkit pitävät paikkaansa niin kyseinen herra on siellä tänäkin vuonna. Varma en tosin asiasta ole.

Ghostriderin henkilöllisyys tuntuu olevan sellainen julkinen salaisuus..
Ainoo ongelma on, että tänä vuonna voi olla hiljasta koko tapahtuman suhteen. Viime kesänä ainakin oli kaikilla järjstelyyn osallistuneilla sen suuntasta mieltä että EI! Kuten....

Eli tervetuloa kaikki. Meille kyl pääsee saunaan.

Mäkin haluun nähdä GR:n livenä, niinku oon aina kytänny messuja eri aloilta julkkisten bongaukseen. Metallialan messuilta yritin viimeks bongaa T2000 robotin. Terminator fani kun oon.

Vittu mitä Shaibaa!

Kiikalassa Patrikki on joka vuosi ollut ajelemassa edestakaisin.
Sielä kun ollaan juteltu mopoista. Kerran kysyin Goustista, Patrikki vaan vastasi " Hän on lähempänä kuin luuletkaan ". Semmonen pieni kuiva kuulapäähän se on.
Ei muuten ole tullut lehti vielä stadissakaan.

Onko se GR ollu toi Patrik Furstenhoff alusta alkaen vai oliko joku toinen GR joka väitetysti kuoli jossai liikenneonnettomuudessa. Ei sitä tod.näk. koskaa tuu saamaan 100% selvyyttä. Sama juttu kuin JFK:n murha. 90% varma juttu mutta aina on epäilys.
tounge.gif
Ihan vitun hyvä!  
tounge.gif
Tarkotin lähinnä että jos lainataan Wikipedian artikkelia GhostRiderista:

Despite this, Ghost Rider has built up a myth that seems destined to endure: There are many in the motorcycle community that believe the real Ghost Rider died in an accident in 2005.

Itse nyt en tiiä mitä pitäs uskoa... Kyllähän toi Patrik on melkosen varmasti ajellu suurimman osan noista klipeistä, mutta onko ajanu kaikkia? Eipä taideta saada koskaan tietää.

Hävettiköhän ketää tosta behind the scenes pätkästä? Aika jurrissa jengi meinaan oli
biggrin.gif

tounge.gif
Ihan vitun hyvä!
tounge.gif
Tarkotin lähinnä että jos lainataan Wikipedian artikkelia GhostRiderista:

Despite this, Ghost Rider has built up a myth that seems destined to endure: There are many in the motorcycle community that believe the real Ghost Rider died in an accident in 2005.

Itse nyt en tiiä mitä pitäs uskoa... Kyllähän toi Patrik on melkosen varmasti ajellu suurimman osan noista klipeistä, mutta onko ajanu kaikkia? Eipä taideta saada koskaan tietää.
Hauska vertaus tuo JFK:n murha. Mutta henkilökohtaisesti en halua edes tietää miltä tuo mustaan verhoutunut hurjapää edes näyttää. Sama asia oli tuon Lordin suhteen... Kyllähän siinä on oma juttunsa olla tietämättä miltä se kaveri oikeastaan näyttää. "Pettymyshän" voi olla suuri monille, kun sieltä paljastuu 160cm pitkä kottaraisen näköinen kaveri... Eikä sitä arpien täyttämää naamataulua mikä on kokenut monet taistot tuolla kuumissa asfaltti helveteissä...
tounge.gif

.

Kysys kuuluukin että oliko tosiaan tuo äijä jota siinä esiteltiin niin OIKIA kyösti???

Hieman oli yllätys kun näin sen eka kerran. Meinaan tuollanen kalju rillipää pikku ukko. Ei toki mulla ole mitään kaljuja(kohta itekki)kohtaan,eikä rillejä eikä pikku-ukkoja vastaan. Mut hieman petyin tuosta ulkonäöstä.
Luulin että tuo elävä legenda ois niin karskin näköinen karpaasi että huh.

Mut jos tuo oli aito kyösti niin
bowdown.gif
ai se ajotaito onkin ulkonäöstä kiinni...
wink.gif

Täytyy varmaan myydä pyörä pois
tounge.gif

Nimim lyhyt lihava ja kalju lentäjänuorukainen (46vee)

Muistanko väärin vai en? Jossain pätkässä samainen äijä oli, vaalea, kiharapää? Rillit kyllä oli päässä.
omg.gif

edit. TAAS typotitityy

Back