• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Ghostrider 3

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Tikkari
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Tikkari

New member
Joo uusin ghostrider on näemmä hiljattain ilmestynyt,"ghostrider goes crazy in europe". Muistaakseni ollut keskustelua aikaisemmista pätkistä, sain imutettua vasta loppupuoliskon leffasta, ja siinä jotain suomalais örvellystä parhaimmillaan jossain motoristi tapahtumassa  
bowdown.gif
Kuka tunnustaa ?  
talktohand.gif

Suomalaisten sekoilua kännissä. Bomber weekendissä.
eek.gif
Pyöräparkoja rääkättiin oikein kunnolla.

baaa.gif
niille, jotka saivat nakuilunsa ja sekoilunsa maailmanlaajuiseen levitykseen!

Muuten GR3 on aika perus Ghost Rider kamaa. Parhaita paloja ovat mielstäni minimotolla ajot, Katarina hissi ja Linköpingin takaa-ajo, sekä Nürburgringin ajo. Siinä GR ajaa muuten ihan tavallisella r-suitsalla, ei omalla hiilikuitupelillä.

bowdown.gif

Kyllä on hienoa että suomipoika on mukana    
062802jumpie_prv.gif
ja  
033102ass_1_prv.gif
!!!!

Kiitti infosta venailen että koko pätkä tulee niin pääsee nauttimaan meiningistä, ensi kautta jo odotellessa  
talktohand.gif

Joo on näemme dvd imagekin jaossa...mä otan noi avi muotoset pätkät  
cool.gif
Tulisivat vaan jo  
bawling.gif

Extra materiaali oli tosiaan paljon parempaa tavaraa kuin tuo itse Ghost Rider dvd-osio.

Kyllä hävettää olla suomesta....
confused_orig.gif

Harvoin näkee noin aivotonta toimintaa.....
Pilotti takit luulin jo 90-luvun alun jälkeen hävinneen, mutta ei...
Toivottavasti siellä, joku osas edes oikeasti ajaa ja temppuja tehdä, eikä tollasta aivotonta kumin polttoa... ( eli en itse ole ollut paikalla ja muodostan käsitykseni filmi materiaalin perusteella)...vertaa siihen saksan tapahtumaan...
Monikohan siellä oikeasti edes omisti fillarin
033102bebe_1_prv.gif

Vittu mitä sakkiii...

I rest my case...

confused_orig.gif

Toivottavasti siellä, joku osas edes oikeasti ajaa ja temppuja tehdä, eikä tollasta aivotonta kumin polttoa... ( eli en itse ole ollut paikalla ja muodostan käsitykseni filmi materiaalin perusteella)...vertaa siihen saksan tapahtumaan...
033102bebe_1_prv.gif

Vittu mitä sakkiii...

I rest my case...
Onneks et ollu siellä
biggrin.gif

Äläkä mene jos ajutusmaailma on tuollainen. Silloin et kuulu siihen joukkoon
cool.gif

Sinulle on varmaan sellaisiakin tapahtumia missä ihmiset osaavat käytäytyä paremmin.

Niinkuin eräässä toisessa foorumissa sanottiin:
Ettei suomikuva muutu maailmalla. Tostahan me ollaan jo tunnettuja entuudestaan. Ryypätään ja rällätään kovasti.

heh, dvd imagen latasin.. tarkka kuvan laadusta olen =)

Eniten harmitti se, kun ei gr ajellu sillä turbo-bussilla oikeastaan ollenkaan. parit hassut keulat ja kumin polttoa. Jospa sitten 4. osassa ihan kunnon pätkääkin vanhempien leffojen tyyliin.
nixweiss.gif

Ja mitä siihen bomber weekend pätkään tulee. Ainakin pari kaveria tekivät itsestään totaalisen pellen, kaikkialla tällä planeetalla. Eikä siinä pätkässä ollut muutenkaan mitään sisältöä, esiteltiin vain kännisiä suomalaisia ja mopojen tuhoamista. Täyttä paskaa mielestäni.
veryangry.gif

No, mua enimmäkseen kyl nauratti se B-Weekendin pätkä.. Kunnon sekoilua kännissä, ei siinä mitään sen kummempaa. Kyl mä ennemmin olisin tollasessa meiningissä mukana kun puhumassa maailmanparantajien kanssa ihmisoikeuksista ja taiteesta punaviinilasi kädessä. Mielellään vielä sellaset keltaset tai punaset linssit päässä  
tounge.gif

En ymmärrä miten se voi jotain haitata mitä joku muu tekee, kunhan ei muita vahingoiteta? Ei vois paskaakaan kiinnostaa mitä joku ulkomaanpelle ajattelee suomalaisista sen perusteella, mun elämänmenoon se ei nimittäin vaikuta mitenkään.

Oon jo pitkään ihmetelly, miks suomalaiset on niin pirun kiinnostuneita mitä muut meistä ajattelee? Sama heijastuu muuallakin; mitä muut ajattelee meistä motoristeista jne..

Niin kun asiaa alettiin tässä oikeen pohtimaan, niin onhan suomipoika taas oikeessa verrattuna ruottalaisiin sen suhteen että onhan turvallisempaa vetää kännit housut kintussa  
033102ass_1_prv.gif
jossain suljetulla alueella mopon ollessa takakumi riekaleina vieressä kyljellään  
buttrock.gif
Kuin vaarantaa itsensä ja muut, hurjastelemalla seassa ~300 km/h
033102bebe_1_prv.gif

Mun mielestä huonoin Ghostrider tähän asti tää 3. Suuri pettymys oli ettei Turbo Busalla ajettu paljoakaan ja Paris ring ajo oli yöllä. No oli miten oli niin kahjo jätkä kuitenkin.

ihan tuo on mun mielestä viihdyttävä pätkä...tosin sillä turbovermeellä olisi voitu ajaa enemmänkin.hyvä meiniki
062802jumpie_prv.gif

...en kanssa jaksa millään ymmärtää miten noloa se nyt on olla Suomalainen. Mitä siitä jos ollaan persenaamoja kaikkityynni!

.....tylsiä nuo kaikki aaveratsastajan DVD:t ollut. Miksi katsoisit kun joku toinen ajaa från Stockholm till Uppsala??  

......tietty jos oma mopo ei kulje....tai on köyhä....tai teini.....tai lahjaton.

Itse en ole koskaan samaistunut edellisiin.

stuntit on toki rok!

----miksi vitussa mä jaan tämän teidän kanssa----

----> kännissä tulee "elämän"totuuksia!

confused_orig.gif

033102bebe_1_prv.gif

Vittu mitä sakkiii...

I rest my case...
Jos tarkotit tuota streetfighterdayta, joka oli Tsekeissä, niin se oli stuntajon mm-osakilpailu. B-weekend taas oli festari, jossa kyllä oli pm stuntkisa, mutta siitä ei näyttetty pätkääkään.

Rupee jo kyllästyyn noihin kaahauspätkiin...
Festarimatskut ymv. oli kyllä ihan kiva piristys hyvä suomipoika
cool.gif

Back