• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Ghostrider 3

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Tikkari
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
joo.. enemmän sitä festaria.. ja vielä kun sais itsensä sensuroitua siitä..
062802jumpie_prv.gif

Aikamoista huttua tuo uusin GR. Kuvanlaatu ajoittain surkea, vetopätkiin mixattu tusinahumppaa ja muutenkin meno huomattavasti laimeampaa kuin edellisissä osissa.

Mitä hemmetin hauskaa muuten siinä on että jamppa istuu pakkopaidassa karusellissa potta päässä, puhumattakaan noista bonusmateriaalin örisijöistä?

Ihmetyttää myös noi rata-ajo pätkät, mitä ne tommosia tohon rainaan laittaa?? Seuraavassa osassa hra GR varmaan sitten pelaa golffia tai koronaa ja ajaa ruohonleikkuria tai tyttöystäväänsä.

Hyvä jos oot tota mieltä. Henkikökohtasesti voin sanoo et helvetin hauskat kekkerit oli! Ja se kyllä videollakin näkyy. Ja niinkun kenne sano, jos et meiningistä pitäny niin ei kannata itsensä takia tulla tuleviinkaan b-weekendeihin.
Ja täytyy tunnustaa.. kyllä mä tossa pätkässä näyn ja taidan jopa puhua (jotain helvetin fiksua
kaboom.gif
)
tounge.gif
biggrin.gif
wink.gif

Kiitos ja anteeks
kynttila.gif

Mitä hemmetin hauskaa muuten siinä on että jamppa istuu pakkopaidassa karusellissa potta päässä, puhumattakaan noista bonusmateriaalin örisijöistä?
yhyyy hyhyyy hyhyhy yhhyyyyyyyy yhyyyköh köh... yhyyy hyyyy yhyyyy yhyyymitä haustaa on kiukuttelussa tai mooottoripyöräilyssä, ei mun mielestä, mitä ikinä sanotkin.
wink.gif
viinilasi käteen ja menoksi, pikkurilli 90 asteen kulmassa tietenkin.

kyllä toi kolmonen mun mielestä ostamisen arvoinen levy oli,tänään tuli postista...tosin en oo aiempia osia nähnyt.mikäs noista ois paras,eli kumpi kantsii tilata seuraavaksi,ykkönen vai kakkonen?suomalaisilla oli hyvä meininki b-weekendis
tounge.gif

yhyyy hyhyyy hyhyhy yhhyyyyyyyy yhyyyköh köh... yhyyy hyyyy yhyyyy yhyyymitä haustaa on kiukuttelussa tai mooottoripyöräilyssä, ei mun mielestä, mitä ikinä sanotkin.  
wink.gif
viinilasi käteen ja menoksi, pikkurilli 90 asteen kulmassa tietenkin.
Mikäs sua alko itkettää? Sori vaan jos morkkaan idoalisi. Jos sun mielestä toi DVD on 180min "pure adrenaline" niin ok, osta multa pois toi vaikka varalle.

Mun mielestä tosta on yli puolet täyttä p***** jota ei jaksa toista kertaa katsoa mutta hyvähän se on jos jollekin maistuu.
Oot sitten saanut mitä tilasit.

Jos muuten kiinnostaa niin voin tehdä pätkän jossa juon liian monta viinilasillista, yritän pysyä pystyssä siinä onnistumatta, poltan kumia ja kusen moponi päälle nakuna, se se on huumoria. Edellinen tietysti vain kohtuullista korvausta vastaan.

Jos muuten kiinnostaa niin voin tehdä pätkän jossa juon liian monta viinilasillista, yritän pysyä pystyssä siinä onnistumatta, poltan kumia ja kusen moponi päälle nakuna, se se on huumoria. Edellinen tietysti vain kohtuullista korvausta vastaan.
Tulen ehdottomasti mukaan, sovitaan yhteystiedot yksityis viesteissä. keskustellaan ihmessä lisää, se on kivaa. Korvausta en maksa, kun on perse auki sakoista, mutta voit tietenkin maksaa mulle että tulen katsomaan. viiniä en juo mutta mäyräkloiran voin tuoda mukaan, kun on just halpaa eurossa, 7e!!! mutta...

Tulen ehdottomasti mukaan, sovitaan yhteystiedot yksityis viesteissä. keskustellaan ihmessä lisää, se on kivaa. Korvausta en maksa, kun on perse auki sakoista, mutta voit tietenkin maksaa mulle että tulen katsomaan. viiniä en juo mutta mäyräkloiran voin tuoda mukaan, kun on just halpaa eurossa, 7e!!! mutta...
Taisin uhota liikoja, vein moponi jo liikkeseen joten olen valitettavasti tällä hetkellä ilman kaksipyöräistä. Jos voit sen verran joustaa että tuot oman päristimesi kuvattavaksi niin projekti etenee, sen päälle voin kusta vaikka ilmaiseksi.

Olisipa uusien ystävien hankkiminen aina näin helppoa.

Jotta ei nyt ihan vajottaisi offtopicin suohon niin senverran vielä noista hra GR:n pätkistä mainittakoon että ykkösosa oli/on mielestäni ehdottomasti paras, isoa kovaa ilman turhia krumeluureja.

Niin kun asiaa alettiin tässä oikeen pohtimaan, niin onhan suomipoika taas oikeessa verrattuna ruottalaisiin sen suhteen että onhan turvallisempaa vetää kännit housut kintussa  
033102ass_1_prv.gif
jossain suljetulla alueella mopon ollessa takakumi riekaleina vieressä kyljellään  
buttrock.gif
Kuin vaarantaa itsensä ja muut, hurjastelemalla seassa ~300 km/h
033102bebe_1_prv.gif
Puhut asiaa
thumbs-up.gif

Hyvä jos oot tota mieltä. Henkikökohtasesti voin sanoo et helvetin hauskat kekkerit oli! Ja se kyllä videollakin näkyy. Ja niinkun kenne sano, jos et meiningistä pitäny niin ei kannata  itsensä takia tulla tuleviinkaan b-weekendeihin.
Ja täytyy tunnustaa.. kyllä mä tossa pätkässä näyn ja taidan jopa puhua (jotain helvetin fiksua
kaboom.gif
)
tounge.gif
biggrin.gif
wink.gif

Kiitos ja anteeks
kynttila.gif
Ihmekkös oli niin tutun näkönen heebo kuvissa
crazy.gif

Oli kyllä suht tylsähkö tämä kolmos osa verrattuna edellisiin. Eihän se Ghostrider päässyt edes ohitse siitä toisesta jampasta siellä radalla
tounge.gif
Yöllä suoritettu Pariisin ympäri ajo oli myös pettemys. Hauskin pätkä taisi olla niillä minimopoilla suoritettu kaahailu.

Eihän se Bomber weekendin meininki nyt niin ihmeelliseltä näyttänyt? Normaali suomalainen festari? Ainakin omalla provinssi,nummi,tangomarkkina yms. festarikokemuksella meno näytti jopa hillityltä? Temput tosin olivat aika mitäänsanomattomia renkaanpolttamisia mutta eikai se temppujen takia siinä filmillä ollutkaan?

On se hyvä, että on dc++ niin voi "ennakkokatsella" nämä filmit
wink.gif

Itse leffa oli aivan
033102ass_1_prv.gif
:stä aiempiin verrattuna, mutta extrat olivat ihan hyviä.

Varsinkin BW-pätkä oli aivan loistava. Kerrankin rehellinen dokumentti Suomalaisesta kulttuurista! Hyvä Suomi!
062802jumpie_prv.gif

Erityinen kunniamaininta pitää antaa sille useampaan kertaan pätkässä esiintyneelle "susuki-miehelle", joka lopussa esitteli vielä "pikku-susukia" kameralle.
thumbs-up.gif

ei voi kun ihmetellä tollasta touhua poika kopioi jostain ko:dvd:n katsoin hetken jotain hissitouhua ja sitten riitti ,ei taida kaikki ymärtää mihin tollainen johtaa kun jo pojannassikat katselee tollaisia.
kauhulla ajattelen kun seuraava sukupolvi on korttiiässä,en viitsi ajatellakkaan,kaikki on siihenasti ok.kun touhu tapahtuu radalla tai muussa vastaavassa suljetulla alueella,mutta kun mennään yleisille paikoille niin siihen en kyllä löydä mitään puolustuspuhetta.

nyt tietenkin tämä orgin nuorempi sukupolvi antaa tulla meikäläiselle takaspäin mutta antaa tulla,mutta perustelkaapa asia miten tollaista saa tehdä yleisellä alueella.

ja ottakaa motoristit huomioon kasvava sukupolvi olette esimerkkinä sille,tälläkin hetkellä ko:dvd:stä pojat keskustelevat erillaisista tempuista kuka uskaltaa kuka ei,toivottavasti se ei etene niin pitkälle että rupeaa henkiä menemään.
033102ass_1_prv.gif

Olihan se ihan katsottava. Turbo Busa olisi vaan minusta voinut saada enemmän leffa-aikaa kuin örveltävät suomalaiset. Mielenkiinnolla odotan seuraavaa GR:ää.

Back