Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Onhan se hienoa, että .Org! on edustettuna!Loppupuolelle näytti vilahtavan mansen oma poika ApriliaRS![]()
yhyyy hyhyyy hyhyhy yhhyyyyyyyy yhyyyköh köh... yhyyy hyyyy yhyyyy yhyyymitä haustaa on kiukuttelussa tai mooottoripyöräilyssä, ei mun mielestä, mitä ikinä sanotkin.Mitä hemmetin hauskaa muuten siinä on että jamppa istuu pakkopaidassa karusellissa potta päässä, puhumattakaan noista bonusmateriaalin örisijöistä?
ykkönen oli kunnon adrenaliini pommi ekan kerran kun näin. siinä on ikäänkuin "tarina".kyllä toi kolmonen mun mielestä ostamisen arvoinen levy oli,tänään tuli postista...tosin en oo aiempia osia nähnyt.mikäs noista ois paras,eli kumpi kantsii tilata seuraavaksi,ykkönen vai kakkonen?suomalaisilla oli hyvä meininki b-weekendis![]()
Mikäs sua alko itkettää? Sori vaan jos morkkaan idoalisi. Jos sun mielestä toi DVD on 180min "pure adrenaline" niin ok, osta multa pois toi vaikka varalle.yhyyy hyhyyy hyhyhy yhhyyyyyyyy yhyyyköh köh... yhyyy hyyyy yhyyyy yhyyymitä haustaa on kiukuttelussa tai mooottoripyöräilyssä, ei mun mielestä, mitä ikinä sanotkin.Mitä hemmetin hauskaa muuten siinä on että jamppa istuu pakkopaidassa karusellissa potta päässä, puhumattakaan noista bonusmateriaalin örisijöistä?viinilasi käteen ja menoksi, pikkurilli 90 asteen kulmassa tietenkin.![]()
Pojaat heiJoo on näemme dvd imagekin jaossa...mä otan noi avi muotoset pätkätTulisivat vaan jo![]()
![]()
Tulen ehdottomasti mukaan, sovitaan yhteystiedot yksityis viesteissä. keskustellaan ihmessä lisää, se on kivaa. Korvausta en maksa, kun on perse auki sakoista, mutta voit tietenkin maksaa mulle että tulen katsomaan. viiniä en juo mutta mäyräkloiran voin tuoda mukaan, kun on just halpaa eurossa, 7e!!! mutta...Jos muuten kiinnostaa niin voin tehdä pätkän jossa juon liian monta viinilasillista, yritän pysyä pystyssä siinä onnistumatta, poltan kumia ja kusen moponi päälle nakuna, se se on huumoria. Edellinen tietysti vain kohtuullista korvausta vastaan.
Taisin uhota liikoja, vein moponi jo liikkeseen joten olen valitettavasti tällä hetkellä ilman kaksipyöräistä. Jos voit sen verran joustaa että tuot oman päristimesi kuvattavaksi niin projekti etenee, sen päälle voin kusta vaikka ilmaiseksi.Tulen ehdottomasti mukaan, sovitaan yhteystiedot yksityis viesteissä. keskustellaan ihmessä lisää, se on kivaa. Korvausta en maksa, kun on perse auki sakoista, mutta voit tietenkin maksaa mulle että tulen katsomaan. viiniä en juo mutta mäyräkloiran voin tuoda mukaan, kun on just halpaa eurossa, 7e!!! mutta...Jos muuten kiinnostaa niin voin tehdä pätkän jossa juon liian monta viinilasillista, yritän pysyä pystyssä siinä onnistumatta, poltan kumia ja kusen moponi päälle nakuna, se se on huumoria. Edellinen tietysti vain kohtuullista korvausta vastaan.
Olisipa uusien ystävien hankkiminen aina näin helppoa.
Jotta ei nyt ihan vajottaisi offtopicin suohon niin senverran vielä noista hra GR:n pätkistä mainittakoon että ykkösosa oli/on mielestäni ehdottomasti paras, isoa kovaa ilman turhia krumeluureja.
Puhut asiaaNiin kun asiaa alettiin tässä oikeen pohtimaan, niin onhan suomipoika taas oikeessa verrattuna ruottalaisiin sen suhteen että onhan turvallisempaa vetää kännit housut kintussajossain suljetulla alueella mopon ollessa takakumi riekaleina vieressä kyljellään
Kuin vaarantaa itsensä ja muut, hurjastelemalla seassa ~300 km/h![]()
![]()
Eipäs muuten ole laitonta... Vielä ainakaan. Telkkarissa oli joku virkamies vähän aikaa sit, ja se sano ettei tällä hetkellä ole laitonta.Pojaat heiJoo on näemme dvd imagekin jaossa...mä otan noi avi muotoset pätkätTulisivat vaan jo![]()
Toihan on ihan laitonta..............
............![]()
![]()
Ihmekkös oli niin tutun näkönen heebo kuvissaHyvä jos oot tota mieltä. Henkikökohtasesti voin sanoo et helvetin hauskat kekkerit oli! Ja se kyllä videollakin näkyy. Ja niinkun kenne sano, jos et meiningistä pitäny niin ei kannata itsensä takia tulla tuleviinkaan b-weekendeihin.
Ja täytyy tunnustaa.. kyllä mä tossa pätkässä näyn ja taidan jopa puhua (jotain helvetin fiksua)![]()
![]()
![]()
![]()
Kiitos ja anteeks![]()
Herätti suurta mielenkiintoa, millanen sun pätkä on ?nii just, kyllästyttää. Pitää tehä oma pätkä, taas.