G
Guest
Guest
Aika näyttää miten paljon penskat ottaa tuosta Ruottalaisesta vaikutteita, perustelemaan tai puolustelemaan en pysty tommoista toimintaa, tuskin kukaan pystyy. Itse en kuitenkaan noiden filmien toljottelun jälkeen ota pyörää alle ja lähde tykittämään muna suorana muun liikenteen sekaan.nyt tietenkin tämä orgin nuorempi sukupolvi antaa tulla meikäläiselle takaspäin mutta antaa tulla,mutta perustelkaapa asia miten tollaista saa tehdä yleisellä alueella.
ja ottakaa motoristit huomioon kasvava sukupolvi olette esimerkkinä sille,tälläkin hetkellä ko:dvd:stä pojat keskustelevat erillaisista tempuista kuka uskaltaa kuka ei,toivottavasti se ei etene niin pitkälle että rupeaa henkiä menemään.![]()
Toisaalta taas olen ehkä väärä henkilö tästä asiasta höpisemään, pidän ghostraidereita melko tylsinä pätkinä muihin "extreme"filmeihin verrattuna. Tuskin nykynassikat kuitenkaan niin vajaaälyisiä on, että kopioivat kaikkea mitä "isot" pojat tekee (säännön vahvistavia poikkeuksia kuitenkin löytynee)..?
Sitäpaitti, mun mielestä se oikea ghostrider löytyy crusty demons of dirteistä, Ruotsalainen versio ei ole yhtään mitään siihen verrattuna...
Pitäis pikkuhiljaa jo keksiä jotain muuta