Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Sama vikaOmalta osaltani olen pannut jo tikkuni kekoon jo viikkoja sitten.
![]()
AivanSama vikaOmalta osaltani olen pannut jo tikkuni kekoon jo viikkoja sitten.
..![]()
Ja kyllä.AivanSama vikaOmalta osaltani olen pannut jo tikkuni kekoon jo viikkoja sitten.
..![]()
![]()
tilattuJa kyllä.AivanSama vikaOmalta osaltani olen pannut jo tikkuni kekoon jo viikkoja sitten.
..![]()
![]()
Ostan sen sulta 20e?Oli sitte sairaan huono! Kaikista huonoin Ghousti mitä on tähän mennessä tullu![]()
kyllä käy, mä kopioin sen ekaOstan sen sulta 20e?Oli sitte sairaan huono! Kaikista huonoin Ghousti mitä on tähän mennessä tullu![]()
![]()
tommonen siellä vilahti => hayabusafun05 Mihin se piti laittaa jotta saa lisä kivaa?Suomalaiset antoi videolla taas itsestään " tosi hyvän" kuvan maailmalle![]()
...![]()
Mun mielestä GR:n ajot oli kyllä ihan hyviä, mutta ekat pätkät jäi kesken, eli esim. se joku tien ajoennätyksen rikkominen, missä GR alkoi yhtä-äkkiä hyppimään sen kameran edessä. Ja takaa-ajot oli ilmiselvästi täysin lavastettua tavaraa, koska olivat osanneet kuvata myös maasta käsin. Tuo auto "takaa-ajo" oli parasta antia, kuten myös se missä useampi poliisiauto ajoi Ghoustia takaa.
Eikä ollut turbobusaa, eikä minimotoja..![]()
MIKÄ SE TURBOBUSAVIDEON PIILOTETTU KOODI ON?!?![]()
Oli muuten aika taitava se poika polkupyörällään bonuspätkässä!![]()
clicktommonen siellä vilahti => hayabusafun05 Mihin se piti laittaa jotta saa lisä kivaa?Suomalaiset antoi videolla taas itsestään " tosi hyvän" kuvan maailmalle![]()
...![]()
Mun mielestä GR:n ajot oli kyllä ihan hyviä, mutta ekat pätkät jäi kesken, eli esim. se joku tien ajoennätyksen rikkominen, missä GR alkoi yhtä-äkkiä hyppimään sen kameran edessä. Ja takaa-ajot oli ilmiselvästi täysin lavastettua tavaraa, koska olivat osanneet kuvata myös maasta käsin. Tuo auto "takaa-ajo" oli parasta antia, kuten myös se missä useampi poliisiauto ajoi Ghoustia takaa.
Oli se siinä, ja meni ihan sairaan kovaa.Vai ei ollut turbobusaa![]()
No eikai nyt kukaan oottanu, et se ois kadulta pokannu jonku sivullisen ja lähteny sitä kiusaan siinä toivossa et se ajas hienosti pakoon tappamatta ittiään?Suomalaiset antoi videolla taas itsestään " tosi hyvän" kuvan maailmalle![]()
...![]()