gsxr1000
New member
Aikaa saavuttaa tuo 2500 tilausta on pidennetty 20 marraskuuta.päästiinköhän pyörän arvontaan, tuliko se 2500:kpleen tilaus
täyteen![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Aikaa saavuttaa tuo 2500 tilausta on pidennetty 20 marraskuuta.päästiinköhän pyörän arvontaan, tuliko se 2500:kpleen tilaus
täyteen![]()
Millähän värillä sen maalaisi, jos voittaisi?Niin ja jos ei saada täyteen niin ei heru pärrää kellekkään![]()
Oishan se kieltämättä vittumaista voittaa sellainen svedu poliisien väreissä oleva pärrä. Pitäis maalauttaa heti uusiksi.
Mattamusta olis paras...Millähän värillä sen maalaisi, jos voittaisi?Niin ja jos ei saada täyteen niin ei heru pärrää kellekkään![]()
Oishan se kieltämättä vittumaista voittaa sellainen svedu poliisien väreissä oleva pärrä. Pitäis maalauttaa heti uusiksi.
Vaaleanpunaisella, kawanwihreällä
, vaaleanruskealla
...![]()
![]()
Kyllä joku kameleonttiväri olis paras!![]()
Olihan siinä naku turbo Busa, joka kulki 350,280km/h.Suomalaiset antoi videolla taas itsestään " tosi hyvän" kuvan maailmalle![]()
...![]()
Mun mielestä GR:n ajot oli kyllä ihan hyviä, mutta ekat pätkät jäi kesken, eli esim. se joku tien ajoennätyksen rikkominen, missä GR alkoi yhtä-äkkiä hyppimään sen kameran edessä. Ja takaa-ajot oli ilmiselvästi täysin lavastettua tavaraa, koska olivat osanneet kuvata myös maasta käsin. Tuo auto "takaa-ajo" oli parasta antia, kuten myös se missä useampi poliisiauto ajoi Ghoustia takaa.
Eikä ollut turbobusaa, eikä minimotoja..![]()
MIKÄ SE TURBOBUSAVIDEON PIILOTETTU KOODI ON?!?![]()
Oli muuten aika taitava se poika polkupyörällään bonuspätkässä!![]()
Ideahan oli et nää ekstrat ois ollu elokuvan ostaneita varten ni jos edes yritettäs pitää se salasana omana tietonamme. Muutenki varmaan jumii se palvelin jo ihan ostaneiden imutuksilla.Olihan siinä naku turbo Busa, joka kulki 350,280km/h.Suomalaiset antoi videolla taas itsestään " tosi hyvän" kuvan maailmalle![]()
...![]()
Mun mielestä GR:n ajot oli kyllä ihan hyviä, mutta ekat pätkät jäi kesken, eli esim. se joku tien ajoennätyksen rikkominen, missä GR alkoi yhtä-äkkiä hyppimään sen kameran edessä. Ja takaa-ajot oli ilmiselvästi täysin lavastettua tavaraa, koska olivat osanneet kuvata myös maasta käsin. Tuo auto "takaa-ajo" oli parasta antia, kuten myös se missä useampi poliisiauto ajoi Ghoustia takaa.
![]()
Takaa-ajot oli lavastettuja - tottakai. Koodi näkyy siinä Castle pätkässä ku se polttaa kumia. Savun seassa vasemmassa alakulmassa. Koodi on.........., mut sinne tulee vasta about kuukauden päästä tauhkaa...
Itse samaa mieltä ,ei koodia yleiseen levitykseenIdeahan oli et nää ekstrat ois ollu elokuvan ostaneita varten ni jos edes yritettäs pitää se salasana omana tietonamme. Muutenki varmaan jumii se palvelin jo ihan ostaneiden imutuksilla.Olihan siinä naku turbo Busa, joka kulki 350,280km/h.Suomalaiset antoi videolla taas itsestään " tosi hyvän" kuvan maailmalle![]()
...![]()
![]()
Takaa-ajot oli lavastettuja - tottakai. Koodi näkyy siinä Castle pätkässä ku se polttaa kumia. Savun seassa vasemmassa alakulmassa. Koodi on.........., mut sinne tulee vasta about kuukauden päästä tauhkaa...
Epäilen, että Team GR on viimeinen porukka, joka saa luvalla lainaan kuvauksiinsa oikeita ruotsalaisia poliisiautoja...Alkoi jo jossain vaiheessa epäilyttää oliko kaikki takaa-ajot lavastettuja. Tuli niin hiljaa ja varovaisesti ruotsin farmarit perässä. Kyllä suomessa poliisi roikkuu perseessä paljon sinnikkäämmin, mutta täältähän ne Alenit ja Mäkiset onkin lähtösin.![]()
Siis perussuomalaiseen junttikulttuuriin kuuluu salailla muilta tuollainen asia, eihän sitä tietoa muille sovi jakaa ilmaiseksi kun siitä itse on maksanutTosta koodista nyt on turha riehua sen saa kaikki jotka haluaa, ihan niin kuin se häviäsi wareversiossa, joka varmasti leviää jo tai pian netissä.
![]()
Kyllä se on kuule jaffa ihan kansainvälinen ajattelumalli, että jos jostain maksaa ni sitä ei ilmaseksi halua antaa pois.Siis perussuomalaiseen junttikulttuuriin kuuluu salailla muilta tuollainen asia, eihän sitä tietoa muille sovi jakaa ilmaiseksi kun siitä itse on maksanutTosta koodista nyt on turha riehua sen saa kaikki jotka haluaa, ihan niin kuin se häviäsi wareversiossa, joka varmasti leviää jo tai pian netissä.
![]()
![]()
Ainakin lauantaista asti ollut levityksessä![]()
Jos sie kerrot sen koodin jollekkii, ni se lähtee siulta pois??Kyllä se on kuule jaffa ihan kansainvälinen ajattelumalli, että jos jostain maksaa ni sitä ei ilmaseksi halua antaa pois.
Ostitko muuten itse elokuvan vai latasitko?
Kyllä se on kuule jaffa ihan kansainvälinen ajattelumalli, että jos jostain maksaa ni sitä ei ilmaseksi halua antaa pois.
Pätee ihan kaikkeen .....Kyllä se on kuule jaffa ihan kansainvälinen ajattelumalli, että jos jostain maksaa ni sitä ei ilmaseksi halua antaa pois.Siis perussuomalaiseen junttikulttuuriin kuuluu salailla muilta tuollainen asia, eihän sitä tietoa muille sovi jakaa ilmaiseksi kun siitä itse on maksanutTosta koodista nyt on turha riehua sen saa kaikki jotka haluaa, ihan niin kuin se häviäsi wareversiossa, joka varmasti leviää jo tai pian netissä.
![]()
![]()
Ainakin lauantaista asti ollut levityksessä![]()
Voi vitsi sää oot jaffa sitte cooli. Varmaan kaikkia muita coolimpi(ja parempi).Kyllä se on kuule jaffa ihan kansainvälinen ajattelumalli, että jos jostain maksaa ni sitä ei ilmaseksi halua antaa pois.![]()
osui ja upposi...![]()
En kumpaakaan, voit miettiä sainko kaverilta lainaan vai "ostinko" kansallispuku tyylillä.
Jos tuotantotiimin ajatus on tällä tavoin antaa elokuvan ostaneille jotakin enemmän ni miksi en yrittäisi auttaa tämän tavoitteen toteutumisessa?Jos sie kerrot sen koodin jollekkii, ni se lähtee siulta pois??Kyllä se on kuule jaffa ihan kansainvälinen ajattelumalli, että jos jostain maksaa ni sitä ei ilmaseksi halua antaa pois.
Ostitko muuten itse elokuvan vai latasitko?![]()
Vai mitä sie tarkotit sillä, että jos ilmaiseksi antaa pois?![]()
Sehän on tietenkin sun oma asias ellet halua sitä jollekkin kertoa, mutta ei se ainakaan sulta ole mitään pois vaikka kerrotkin, ole huoleti![]()
![]()
![]()
Nyt kaikki motoristit talkoilla warettamaan ja piratoimaan![]()
![]()
Tottakai mää sen tiesin, ettei se koodi pysy vain ostajien tiedossa, en vaan ymmärrä miksi sitä pitäs tieten tahtoen jaella yleisillä foorumeilla. Toki jos joku kaveri sitä multa kysyy ni kerron.Jos sie kerrot sen koodin jollekkii, ni se lähtee siulta pois??Kyllä se on kuule jaffa ihan kansainvälinen ajattelumalli, että jos jostain maksaa ni sitä ei ilmaseksi halua antaa pois.
Ostitko muuten itse elokuvan vai latasitko?![]()
Vai mitä sie tarkotit sillä, että jos ilmaiseksi antaa pois?![]()
Sehän on tietenkin sun oma asias ellet halua sitä jollekkin kertoa, mutta ei se ainakaan sulta ole mitään pois vaikka kerrotkin, ole huoleti![]()
![]()
![]()
Nyt kaikki motoristit talkoilla warettamaan ja piratoimaan![]()
![]()
Totta v*tussa MÄÄ olen v*tun cool ja v*ttu paras. *katuun räkivä hymiö*Voi vitsi sää oot jaffa sitte cooli. Varmaan kaikkia muita coolimpi(ja parempi).