• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Ghousti tilaukseen

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja gsxr1000
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
päästiinköhän pyörän arvontaan, tuliko se 2500:kpleen tilaus
täyteen
wink.gif
Aikaa saavuttaa tuo 2500 tilausta on pidennetty 20 marraskuuta.

Niin ja jos ei saada täyteen niin ei heru pärrää kellekkään
sad_orig.gif

Oishan se kieltämättä vittumaista voittaa sellainen svedu poliisien väreissä oleva pärrä. Pitäis maalauttaa heti uusiksi.

Niin ja jos ei saada täyteen niin ei heru pärrää kellekkään
sad_orig.gif

Oishan se kieltämättä vittumaista voittaa sellainen svedu poliisien väreissä oleva pärrä. Pitäis maalauttaa heti uusiksi.
Millähän värillä sen maalaisi, jos voittaisi?
Vaaleanpunaisella
tounge.gif
, kawanwihreällä
tounge.gif
, vaaleanruskealla
tounge.gif
...
biggrin.gif

pftroest.gif
Kyllä joku kameleonttiväri olis paras!

Suomalaiset antoi videolla taas itsestään " tosi hyvän" kuvan maailmalle
confused_orig.gif
biggrin.gif
crazy.gif
...

Mun mielestä GR:n ajot oli kyllä ihan hyviä, mutta ekat pätkät jäi kesken, eli esim. se joku tien ajoennätyksen rikkominen, missä GR alkoi yhtä-äkkiä hyppimään sen kameran edessä. Ja takaa-ajot oli ilmiselvästi täysin lavastettua tavaraa, koska olivat osanneet kuvata myös maasta käsin. Tuo auto "takaa-ajo" oli parasta antia, kuten myös se missä useampi poliisiauto ajoi Ghoustia takaa.

Eikä ollut turbobusaa, eikä minimotoja
confused_orig.gif
..

idea3.gif
MIKÄ SE TURBOBUSAVIDEON PIILOTETTU KOODI  ON?!?

Oli muuten aika taitava se poika polkupyörällään bonuspätkässä
bowdown.gif
!
Olihan siinä naku turbo Busa, joka kulki 350,280km/h.  
buttrock.gif

Takaa-ajot oli lavastettuja - tottakai. Koodi näkyy siinä Castle pätkässä ku se polttaa kumia. Savun seassa vasemmassa alakulmassa. Koodi on hayabusafun05, mut sinne tulee vasta about kuukauden päästä tauhkaa...

Alkoi jo jossain vaiheessa epäilyttää oliko kaikki takaa-ajot lavastettuja. Tuli niin hiljaa ja varovaisesti ruotsin farmarit perässä. Kyllä suomessa poliisi roikkuu perseessä paljon sinnikkäämmin  
biggrin.gif
, mutta täältähän ne Alenit ja Mäkiset onkin lähtösin.

confused_orig.gif
biggrin.gif
crazy.gif
...

Mun mielestä GR:n ajot oli kyllä ihan hyviä, mutta ekat pätkät jäi kesken, eli esim. se joku tien ajoennätyksen rikkominen, missä GR alkoi yhtä-äkkiä hyppimään sen kameran edessä. Ja takaa-ajot oli ilmiselvästi täysin lavastettua tavaraa, koska olivat osanneet kuvata myös maasta käsin. Tuo auto "takaa-ajo" oli parasta antia, kuten myös se missä useampi poliisiauto ajoi Ghoustia takaa.

confused_orig.gif
..

idea3.gif
MIKÄ SE TURBOBUSAVIDEON PIILOTETTU KOODI ON?!?

bowdown.gif
!
buttrock.gif

Takaa-ajot oli lavastettuja - tottakai. Koodi näkyy siinä Castle pätkässä ku se polttaa kumia. Savun seassa vasemmassa alakulmassa. Koodi on.........., mut sinne tulee vasta about kuukauden päästä tauhkaa...
Ideahan oli et nää ekstrat ois ollu elokuvan ostaneita varten ni jos edes yritettäs pitää se salasana omana tietonamme. Muutenki varmaan jumii se palvelin jo ihan ostaneiden imutuksilla.

confused_orig.gif
biggrin.gif
crazy.gif
...

confused_orig.gif
..

idea3.gif
MIKÄ SE TURBOBUSAVIDEON PIILOTETTU KOODI  ON?!?

bowdown.gif
!
buttrock.gif

Takaa-ajot oli lavastettuja - tottakai. Koodi näkyy siinä Castle pätkässä ku se polttaa kumia. Savun seassa vasemmassa alakulmassa. Koodi on.........., mut sinne tulee vasta about kuukauden päästä tauhkaa...
Ideahan oli et nää ekstrat ois ollu elokuvan ostaneita varten ni jos edes yritettäs pitää se salasana omana tietonamme. Muutenki varmaan jumii se palvelin jo ihan ostaneiden imutuksilla.
Itse samaa mieltä ,ei koodia yleiseen levitykseen

Alkoi jo jossain vaiheessa epäilyttää oliko kaikki takaa-ajot lavastettuja. Tuli niin hiljaa ja varovaisesti ruotsin farmarit perässä. Kyllä suomessa poliisi roikkuu perseessä paljon sinnikkäämmin  
biggrin.gif
, mutta täältähän ne Alenit ja Mäkiset onkin lähtösin.
Epäilen, että Team GR on viimeinen porukka, joka saa luvalla lainaan kuvauksiinsa oikeita ruotsalaisia poliisiautoja...  
cool.gif

GR:n poliisimopo & takaa-ajot olivat toki tietyissäosin feikkiä - olihan siinä selvästi sovittu teitä joita pitkin ajetaan (jotta kameramiehet osuu kohdalle) jne.. melko hupaisa idea tosin.

Just kattelin pätkän ja täytyy myöntää että paskin GR kaikista. Se bemarikuski oli hyvä, pisteet siitä mutta kaikki muu oli paskaa. Vihoviimeinen juttu on se ettei jätkä viittinyt ajaa uppsala runia edes uudestaan. Siinä petettiin faneja rankasti, koska olin trailerin jälkeen ihan varma että nyt tehdään 285hv K5:lla uus enkka. Motoristiveljet niinkuin oon aikasemmin todennut niin katsokaa man saaren ajoja jos haluatte tosiaakin nähdä jotain hurjaa pärrillä.Ai niin luin GR:n voorumilta että seuraavaan GR:ään ne osallistuu johonkin Cannonbikeassholes ajoihin jotka meinaa kuulemma voittaa...

Tosta koodista nyt on turha riehua sen saa kaikki jotka haluaa, ihan niin kuin se häviäsi wareversiossa, joka varmasti leviää jo tai pian netissä.
biggrin.gif

Tosta koodista nyt on turha riehua sen saa kaikki jotka haluaa, ihan niin kuin se häviäsi wareversiossa, joka varmasti leviää jo tai pian netissä.
biggrin.gif
Siis perussuomalaiseen junttikulttuuriin kuuluu salailla muilta tuollainen asia, eihän sitä tietoa muille sovi jakaa ilmaiseksi kun siitä itse on maksanut
biggrin.gif

Ainakin lauantaista asti ollut levityksessä
wink.gif

biggrin.gif
Siis perussuomalaiseen junttikulttuuriin kuuluu salailla muilta tuollainen asia, eihän sitä tietoa muille sovi jakaa ilmaiseksi kun siitä itse on maksanut
biggrin.gif

wink.gif
Kyllä se on kuule jaffa ihan kansainvälinen ajattelumalli, että jos jostain maksaa ni sitä ei ilmaseksi halua antaa pois.

Ostitko muuten itse elokuvan vai latasitko?

Kyllä se on kuule jaffa ihan kansainvälinen ajattelumalli, että jos jostain maksaa ni sitä ei ilmaseksi halua antaa pois.

Jos sie kerrot sen koodin jollekkii, ni se lähtee siulta pois??  
omg.gif

Vai mitä sie tarkotit sillä, että jos ilmaiseksi antaa pois?  
nixweiss.gif

Sehän on tietenkin sun oma asias ellet halua sitä jollekkin kertoa, mutta ei se ainakaan sulta ole mitään pois vaikka kerrotkin, ole huoleti  
biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif

idea3.gif
Nyt kaikki motoristit talkoilla warettamaan ja piratoimaan  
buttrock.gif

biggrin.gif
biggrin.gif

wink.gif

Pätee ihan kaikkeen .....
wink.gif

biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif
osui ja upposi...

En kumpaakaan, voit miettiä sainko kaverilta lainaan vai "ostinko" kansallispuku tyylillä.
Voi vitsi sää oot jaffa sitte cooli. Varmaan kaikkia muita coolimpi(ja parempi).

omg.gif

nixweiss.gif

Sehän on tietenkin sun oma asias ellet halua sitä jollekkin kertoa, mutta ei se ainakaan sulta ole mitään pois vaikka kerrotkin, ole huoleti
biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif

idea3.gif
buttrock.gif
Jos tuotantotiimin ajatus on tällä tavoin antaa elokuvan ostaneille jotakin enemmän ni miksi en yrittäisi auttaa tämän tavoitteen toteutumisessa?
Tai sit mää en vaan tajuu ja olen juntti kuten jaffa, itseäni selvästi coolimpi ja parempi ihminen, minua nimitti.

omg.gif

nixweiss.gif

biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif

idea3.gif
buttrock.gif
Tottakai mää sen tiesin, ettei se koodi pysy vain ostajien tiedossa, en vaan ymmärrä miksi sitä pitäs tieten tahtoen jaella yleisillä foorumeilla. Toki jos joku kaveri sitä multa kysyy ni kerron.

Back