Gixxerin anniversary edition

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja hey_key
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

hey_key

New member
original:
2.jpg

Hinta: 16990.00 €

anniversary edition:
29.jpg

Hinta: 17490.00 €

lähde: suzukifinland.com

kuka maksaa enemmän valmiiks vanhentuneista väreistä?
wink.gif
biggrin.gif

biggrin.gif

biggrin.gif

biggrin.gif

vai onko toi anniversary jonku mielestä muka hienompi?

No en mä ainakaan, mut on siinä pientä eroa perus malliin esim uritetut jarrulevyt ja jäähdyttimessä tais olla jotain eroa.

Ja noi on kaikki numeroitu, suomeen taitaa tulla 10 kpl, keräily kappale.
062802moto_prv.gif

Eroa taitaa olla "retro"-jarrulevyt, savuplexi, numerolaatta, avain, kaatumatatit ja kuussatasessa 750:n jäähdytin. Joitain kuvia olen nähnyt myös mustalla äänenvaimentimella esim tässä.
Ja toi anniversaryhän on ihan echt lekker...  
wink.gif

sport05.gif
Jälleen kerran on sanottava että rahattomuus rauhoittaa, ei tartte miettiä mikä pitäis ostaa\vaihtaa kun ei ole hilloa niin pitää ajella entisellä, voihan siihen vetää spreillä vauhtiraitoja pintaan jos siltä tuntuu ja maalaus on taatusti originelli

On toi Anniversary mun mielestä ihan hieno. Siihenhän tulee lisänä vielä sininen ketju ja kultaset noi ketjun ns. säätöpalat.

Omaani huolisin kaikki nuo erikoisvarusteet (poislukien sinisen penkin, yök), varsinkin nuo jarrulevyt. Mutta väritys on aika karsee
crazy.gif

Jos saisin valita, niin kyllä toi ylempi ois minun makuuni.
Mutta toi alempi on ehkä enemmän tarkoitattu suzuki-fanaatikoille. Noita värityksiähän käytettiin wanhoissa gixxereissa, niin ehkä houkutellaakseen joitain ex-suzukisteja takaisin riviin, niin ovat sitten lykänneet tommosen väriseksi tuota anivöörsery-mallia.
tounge.gif

Totanoin: Originaaliikuva on tummempi ja aavistuksen kontrastikkaampi kuin toinen. Katsokaa vaikka etujarrusatulan ympäristöä. Originaalissa se alue on selvästi tummempi, ainakin minun Mozillallani lapparin ruudulla katseltuna. Kun siirtää mielessään saman tummuuden lisäyksen muihin kuvan sävyihin - niin kuin julkaisukuvaa työkseen tekevän pakko on - niin eivät nuo kaksi kuvaa niin kauhean kauaksi toisistaan jää...
Sävyjen, värien ja niiden tummuuden säätäminen niin nettijulkaisuissa kuin painomaailmassakin on aika lailla korkeaa matematiikkaa...

Tummuusero näkyy myös renkaissa/vanteissa. Hintaan, teippaukseen jne. se sen sijaan ei voi vaikuttaa.

Olen samaa mieltä kuin edelliset, livenä paljon paremman näköinen kuin kuvissa !

Jos olisin nyt pyörää ostamassa, niin ottaisin kyllä tuon limited editionin...

Back