• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

GoPro - kamera

Tuli itsekkin hommattua nyt GoPro kun alkoi kiinnostamaan, Hero 3+ Silverin ostin kun ei viitsinyt ihan blackia maksaa.

Nyt alkaakin sitten arpominen laittaako kypärään vai minne kameran, yhden koereissun tein että kamera kypärässä niin kuvaa liian alas jos haluaa että tankokin näkyy. Laittelin lisää kiinnikkeitä jo tulemaan niin pääsee testailemaan kunnolla :orgmp:

Minkälaisia varmistusnaruja ootte Goprolle löytäneet tai kyhänneet? Gopron oma naru-tarralätkä ei vaikuta kovin hyvältä. Mieluummin joku esim. ohjaustangon, kypärän kaulanauhan, runkoputken tms. ympäreille laitettava naru tai jämäkkä kuminauhasysteemi. En ole solmuntekomestari, joten umppariviritelmät on kertakäyttäkamaa hyvin helposti :no:

Minkälaisia varmistusnaruja ootte Goprolle löytäneet tai kyhänneet? Gopron oma naru-tarralätkä ei vaikuta kovin hyvältä. Mieluummin joku esim. ohjaustangon, kypärän kaulanauhan, runkoputken tms. ympäreille laitettava naru tai jämäkkä kuminauhasysteemi. En ole solmuntekomestari, joten umppariviritelmät on kertakäyttäkamaa hyvin helposti :no:

Ei ole kun ei tarvitse. Hyvin pysyy kii :thumbup: Ja jos huolettaa ni laita niparilla kii, ei muuten varmana karkaa :grin:

Ei ole kun ei tarvitse. Hyvin pysyy kii :thumbup: Ja jos huolettaa ni laita niparilla kii, ei muuten varmana karkaa :grin:

Viime kesänä joltain Orgin letkalaiselta putos kamera TouRinkilla ja sille tielleen tais jäädäkin. Kyllä mä jonkun nartsan laitan varmistukseksi kuitenkin.

Hissijojo o hyä, eikä tarvihe solmuja näpräillä.....eijähä tuo pakkasella onnistuskaan...:WAZAAP:

Mulla lens kamera pusikkoon veturin paikalta. Oli semmonen nix nax kiinnitys joka oli jo varmaan hieman löystynyt niin pusikkoonhan se kamera pakeni.

Viime kesänä joltain Orgin letkalaiselta putos kamera TouRinkilla ja sille tielleen tais jäädäkin. Kyllä mä jonkun nartsan laitan varmistukseksi kuitenkin.

Joo, kannattaa laittaa varmistus jos käyttää vakio-osia. Mulla on mennyt pari jatkovartta poikki. Nyt käytän pelkkiä aluvarsia.

pitäs saaha joku helppokäyttöinen ilmainen ohjelma jolla vois yhdistää pätkät ja lisätä musiikia. Miten tuon hintasessa vehkeessä (GoPro Hero3 Black) ei ole pausea vai enkä vaan tajua...

pitäs saaha joku helppokäyttöinen ilmainen ohjelma jolla vois yhdistää pätkät ja lisätä musiikia. Miten tuon hintasessa vehkeessä (GoPro Hero3 Black) ei ole pausea vai enkä vaan tajua...
Voi olla että jos sähkö loppuu pause-tilassa niin koko pätkä menetetään. Koostamisessa on muutenkin parempi jos pätkät on kohtuumittaisia. Joku tuossa vihjaisikin että tallennus kannattaa katkaista hetkeksi kun tilanne on valmis. Editoidessa se löytyy sitten helpommin.

Hero3:sen uusimmalla softalla jostain syystä kaukosäätimen toiminta on todella huonoa.
Se kyllä käynnistää nauhoituksen, mutta sen jälkeen katoaa kameran ja säätimen välinen yhteys eikä kamera reagoi kaukosäätimen namiskoihin mitenkään.
Uudelleenparitukset on tullut tehtyä varmaan jo parikymmentä kertaa ja muutama uudelleensoftauskin.
Onkos kellään muulla samaa ongelmaa ollut?

Hero3:sen uusimmalla softalla jostain syystä kaukosäätimen toiminta on todella huonoa.
Se kyllä käynnistää nauhoituksen, mutta sen jälkeen katoaa kameran ja säätimen välinen yhteys eikä kamera reagoi kaukosäätimen namiskoihin mitenkään.
Uudelleenparitukset on tullut tehtyä varmaan jo parikymmentä kertaa ja muutama uudelleensoftauskin.
Onkos kellään muulla samaa ongelmaa ollut?

On ollut samaa ongelmaa, gopron supportista tuli uusi laite tilalle.

Moi!
Onnistuuko musiikinlaitto gopro:n ohjelmalla? Mä kun en oo löytänyt...
Onnistuu

e8920.jpg

Back