DizzySpell
MotOrg ry
Ensimmäinen testi "pimeässä" Hero3+ blackillä, 1080p/30fps ja SuperView.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.

Minkälaisia varmistusnaruja ootte Goprolle löytäneet tai kyhänneet? Gopron oma naru-tarralätkä ei vaikuta kovin hyvältä. Mieluummin joku esim. ohjaustangon, kypärän kaulanauhan, runkoputken tms. ympäreille laitettava naru tai jämäkkä kuminauhasysteemi. En ole solmuntekomestari, joten umppariviritelmät on kertakäyttäkamaa hyvin helposti![]()

Ei ole kun ei tarvitse. Hyvin pysyy kiiJa jos huolettaa ni laita niparilla kii, ei muuten varmana karkaa
![]()
Viime kesänä joltain Orgin letkalaiselta putos kamera TouRinkilla ja sille tielleen tais jäädäkin. Kyllä mä jonkun nartsan laitan varmistukseksi kuitenkin.
Ei vais, millasellas kiinnityksella oli ja mikä kohta petti?
KäyttäjävikaEi vais, millasellas kiinnityksella oli ja mikä kohta petti?
![]()
Viime kesänä joltain Orgin letkalaiselta putos kamera TouRinkilla ja sille tielleen tais jäädäkin. Kyllä mä jonkun nartsan laitan varmistukseksi kuitenkin.
Voi olla että jos sähkö loppuu pause-tilassa niin koko pätkä menetetään. Koostamisessa on muutenkin parempi jos pätkät on kohtuumittaisia. Joku tuossa vihjaisikin että tallennus kannattaa katkaista hetkeksi kun tilanne on valmis. Editoidessa se löytyy sitten helpommin.pitäs saaha joku helppokäyttöinen ilmainen ohjelma jolla vois yhdistää pätkät ja lisätä musiikia. Miten tuon hintasessa vehkeessä (GoPro Hero3 Black) ei ole pausea vai enkä vaan tajua...
Hero3:sen uusimmalla softalla jostain syystä kaukosäätimen toiminta on todella huonoa.
Se kyllä käynnistää nauhoituksen, mutta sen jälkeen katoaa kameran ja säätimen välinen yhteys eikä kamera reagoi kaukosäätimen namiskoihin mitenkään.
Uudelleenparitukset on tullut tehtyä varmaan jo parikymmentä kertaa ja muutama uudelleensoftauskin.
Onkos kellään muulla samaa ongelmaa ollut?
On ollut samaa ongelmaa, gopron supportista tuli uusi laite tilalle.
Eikun kameraUusi kake?
Eikös tuollainen pikkueditointi onnistu ihan GoPron omalla softallakin?
OnnistuuMoi!
Onnistuuko musiikinlaitto gopro:n ohjelmalla? Mä kun en oo löytänyt...