Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Eilen tuli Scandinavianphotolta edullinen Hero2. Heti saa kysyä muilta, minulla oli uusi muistikortti Kingston 16GB SDHC class 10 -kortti. On alustettu ja tyhjä, tulee näyttöön SD ERR kun koneen käynnistää. Tietääkö joku miksi kortti ei kelpaa laitteelle?
Ja itse itselleni vastaten kortti pitikin alustaa kamerassa, ei tietokoneessa.
Onko joku vaihtanut kameraa Contour -> GoPro? Olen pähkäillyt noiden kahden välillä ja netin testipätkissä GoPron värit näyttää paremmilta. Itsellä vaatimuksena olisi ehdottomasti ulkoinen mikki, mutta sen piuha taitaa vesittää GoPron vesitiiviyden?
Onko joku vaihtanut kameraa Contour -> GoPro? Olen pähkäillyt noiden kahden välillä ja netin testipätkissä GoPron värit näyttää paremmilta. Itsellä vaatimuksena olisi ehdottomasti ulkoinen mikki, mutta sen piuha taitaa vesittää GoPron vesitiiviyden?
Gopron kuten varmaan muidenkin väritoistoon ja valkotasapainoon vaikuttaa voimakkaasti kuvaustilanne. Keväällä tulee haaleaa ja kylmää, pilvisenä päivänä vaan vähän tylsempää matskua mutta jos kesäisessä ilta-auringossa pääsee kuvaamaan niin oi armas. Kahta random videota ei hyödytä vertailla eikä myöskään yhdessä tai kahdessa tilanteessa kuvattua pätkää monella kameralla. Kuvausolosuhteita on äärettömän erilaisia ja joku kamera on toisessa parempi ja joku toinen toisessa.Hero2:n värit eivät ole luonnolliset, ei ainakaan tuossa yksilössä joka minulla on.
Contourin värjeä olen katsellut noissa yotube-pätkissä että olisivat yleensä aika hailakkaat.
Driftissä on luonnolliset ja kirkkaat värit ja näyttää uudessa Sonyssakin olevan hyvät värit.
Onko kokemusta tai mietteitä Rolleista? http://www.blobber.fi/epages/OVK.sf...Products/"0421 Rollei Bullet 3S Talvitarjous"
Näin pyllytuntumalta vaikuttais aika hyvältä diililtä.
Mulla tökkäisi ainakin siihen että ei ole fullhd.
Ei myöskään mainintaa muista resoluutioista ja fps-lukemista.
Plussaa on tietysti lcd ja kaukosäädin.
Muistikortin voi jättää omaan arvoonsa kun ei mainita mitään tarkempaa, samoin editointiohjelman.
VIDEO FEATURES
Resolution Movie: 720p (1280×720/30 fps), WVGA (848×480/60 fps), QVGA 320x240
Data format Still image: JPG | Movie: MOV
Connectors: USB 2.0, HDMI, TF, AV out (NTSC/PAL)
Battery Life up to 2.5 hours with full charged battery
Accessories: Bullet 3S Camcorder, Detachable display, Wireless remote control,
Rechargeable Lithium-Ion Battery, Camcorder mount, Screw mount, Flat adhesive,
EU Charger, AV Cable, USB Cable, Accessories-Pouch, Safety wrist strap
Tarkka reso on varmasti hyvä, jos kattelee pätkiä videotykillä tms. mutta omat tuotokseni päätyvät korkeintaan youtuubiin, jossa teräväpiirto menee hukkaan muutenkin.
Tarkka reso on varmasti hyvä, jos kattelee pätkiä videotykillä tms. mutta omat tuotokseni päätyvät korkeintaan youtuubiin, jossa teräväpiirto menee hukkaan muutenkin.

Ei se nyt hukkaan mene, toki YT:n pakkausalgoritmit heikentävät kuvan laatua, mutta hyvälaatuisesta ja oikeaoppisesti koodatusta lähdetiedostosta tulee 1080-resolla huomattavasti paremman näköistä kuin pikkuhoodeellä. Ja kun nykyään lähes jokaisella on about fullhd-reson näyttö, niin...![]()
Ite en huomannut mitään eroa.