CBX_Raider
New member
Olisin kiinnostunut GPS-laitteiden käyttäjien kokemuksista ja mahdollisista suosituksista laitteeksi. Itse olen ajatellut Garmin GPSMAP 60 mallia? Käyttö on lähinnä maantie- ja kaupunkiajelua euroopassa.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Magellanin Meridian Coloriin ja noihin eXploristeihin alkaen mallista 400 lykätään kartat SD-muistikortille, jotka ei kauheesti noihin hintaa tee lisää.Mulla on Quest, jossa 256MB muistia ja silti se tuppaa olemaan vähän jos meinaa isompia osia CitySelectistä valita.
Itsekin olen vasta kannettavaa GPS:ää hankkimassa ja olen noita ominaisuuksia tutkiskellut. Meridianiin voi select-kartat ladata SD-korteille, mutta explorist-sarjaan kartat ladataan laitteen sisäiseen muistiin. Olen hieman kallistumassa tuohon meridian coloriin.Magellanin Meridian Coloriin ja noihin eXploristeihin alkaen mallista 400 lykätään kartat SD-muistikortille, jotka ei kauheesti noihin hintaa tee lisää.Mulla on Quest, jossa 256MB muistia ja silti se tuppaa olemaan vähän jos meinaa isompia osia CitySelectistä valita.
Tosin kyllä tohon 256 megaan on itellä aika hyvin noita karttoja mahtunu..
Ei ymmärräItsekin olen vasta kannettavaa GPS:ää hankkimassa ja olen noita ominaisuuksia tutkiskellut. Meridianiin voi select-kartat ladata SD-korteille, mutta explorist-sarjaan kartat ladataan laitteen sisäiseen muistiin. Olen hieman kallistumassa tuohon meridian coloriin.