GPS-Override-hässäkkä

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jonttura
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Eli ruiskukoneisissa Suzukin sporttimopoissa on erilainen sytkäkartta pienemmillä vaihteilla (1-4) jotta mopo ei lähde käsistä. Toiminta perustuu vaihdetunnistimeen ja siitä tulevaan piuhaan liitetään vastus jolloin pyörän ECU luulee että ollaan vaihteella viisi (tai kuusi) jolloin saadaan parhaat käppyrät käyttöön. Busassa ja tonnisessa gixxerissä poistuu vielä nopeusrajoitin.
thumbs-up.gif
No niin johan rupeaa selkiintymään... Kiitämme ja  
bowdown.gif


Eihän tohon tartte powercommanderia tai mitään sellaista?
Ei siihe tartte mitää muuta.

Jos joku on tilaamassa kyseistä möykkyä saksasta ni luulen et saatais aika hyvä kimppa tilaus pystyy. Minä ainaki olisin mukana.
033102beer_1_prv.gif
 
Teho ja kiihtyvyys ei parane yhtään 1-4 vaihteilla, koska TRE vaikuttaa vain _puoleen_ kaasuun asti. Siitä isommalla kaasunasennolla käytetään alkuperäisenäkin optimaalista ennakkoa. Se parantaa osakaasuherkkyyttä 1-4 vaihteilla.

Täällä se on selitetty pidemmin, lue ajatuksella:
http://www.ivansperformanceproducts.com/tre.htm

Linkki oli kyl jo tässä topikissa ennestäänkin.
 
Back
Ylös