• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Gpz1100

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Guest
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
G

Guest

Guest
Tietäisikö kukaan mistä pitäisi alkaa vikaa etsimään; gpz1100 120 hp ruisku, lähtee vetämään vähän vaatimattomasti ja jossain 3500-4000 paikkeilla tuleepi kynnys ja sitten aukeaa kaasu kerralla haluttuun kahvan asentoon, siis ei huuda täysillä.
Tuntuisi kyllä että kaikki teho ei ole tallessakaan.
Sama ilmiö kylmänä sekä kuumana.
Eikö kaikki suuttimet syötä vai mistä moinen johtuu.
 
Oisko kaasuläpän asentoanturi hiukka vajaatoimintoinen?
confused.gif
 
Mahtaako nokka-akselien ajoitus olla ihan kohdallaan. Hampaan tai kahden heitto voisi aiheuttaa tuollaisen ilmiön. Tuon verran voi heittoa olla ilman ettei vielä vaurioita synny, eli venat ei vielä ota kiinni mäntään tai toiseen venttiiliin.
Itsellä oli aikanaan Z 1000 ST Kawassa jako pielessä pyörän hankittuani. Imu oli kaksi hammasta ja pako yhdellä hampaalla pielessä. Kun jaon laittoi kohdalleen alkoi peli toimimaan.
 
Ei pitäs olla, venttiilit säädetty 2000 tkm sitten ja vika ilmeni 300-400 km sitten keväällä talviseisokin jälkeen. Kone seisoi lämpimässä.
 
Back
Ylös