Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Noooup,GR jäämässä kuulemma eläkkeelle ja olis se naku busa mynnissa, josta irtoaa liki 500hp... Harmi ku on jo mopo tallissaGR ajoi uuden maailman ennätyksen kysisellä busalla, eli keula ilmaa 345km/h vauhdista... Kunnioitettava suoritus!!![]()
![]()
Eipä ollut, sen jo huomaa että kyseisellä kaverilla ei edes ollut koko musta asu...Ei se ollu GR.
Edit: siis se kuka jäi kiinni.
Niin minäkin olen luullut, ja eihän tuossa hemmon omassa tekstissä puhuta että kuka sitä ajoi, minä ainakin jäin siitä siihen käsitykseen että ajaja oli Patrik eli käsittääkseni juurikin gr.Joku on joskus luullu, että tuo Patrick on GR...
Siksi kun se pitäisi saada itse teosta kiinni, jotta voitaisiin panna linnaan.Jos GR henkilöllisyys kerran on tiedossa ollut jo aikoja ni miksi vitus se ei si ole linnas monista törkeistä liikennerikkomuksista ??
ruotsin laki sanoo näin. suomalaisen version tiedämmekin... eli mistä vaan hatarimmastakin saa täällä tuomion takuuvarmasti.Siksi kun se pitäisi saada itse teosta kiinni, jotta voitaisiin panna linnaan.Jos GR henkilöllisyys kerran on tiedossa ollut jo aikoja ni miksi vitus se ei si ole linnas monista törkeistä liikennerikkomuksista ??
Äh, ehdit ensi.Eiks se ookkaa kuollu![]()
Ainakin neljä-viis kertaa siltä on jo henki lähteny...Äh, ehdit ensi.Eiks se ookkaa kuollu![]()
Mun mielestä se on myös kuollu, näin ainakin kuulin...![]()